yum install gcc gcc-c++ pam-devel bison flex
yum install libtools-libs
yum install libtool
wget http://www.directadmin.com/setup.sh
chmod 755 setup.sh
./setup.sh
apache 2 moet je kiezen met de install
Rest volgt van zelf.
yum install gcc gcc-c++ pam-devel bison flex
yum install libtools-libs
yum install libtool
wget http://www.directadmin.com/setup.sh
chmod 755 setup.sh
./setup.sh
apache 2 moet je kiezen met de install
Rest volgt van zelf.
Update, prijs bespreekbaar maar bedrag zal zoizo niet hoger dan 100 euro gaan!
Vanavond definitieve prijs
Beste CPers,
Ik en JGdonleach hebben enige tijd geleden look2me.nl opgericht en zijn daar nu opzoek voor een mooi en verfrissende design.
Echter is ons budget laag.
Wat zoeken wij?
Wij zoeken een mooi goed uitstralend design voor https://www.look2me.nl
Max 70,00 euro
Battle loopt tot eind maart 2011.
Wie wilt meedoen kan.
De Jury:
- Willem
- JGDonleach
- Lancer
Alvast bedankt.
CitaatEdit: Speciaal omdat er een paar niet begrijpend lezen kunnen. Eind maart is de laatste dag van maart, prijs max 70 is de prijs dat wij betalen en dat wij niet meer dan 70 willen betalen!
CitaatEdit2: Omdat ik veel gezeur kreeg dat ik in strijd met de regels was:
Deze battle is geplaatst voor de nieuwe regels! En daardoor is de regel op deze battle nog niet van toepassing.
Het probleem is nu opgelost.
Heb de persoon geholpen en tot een goeie oplossing gekomen, en de persoon is nu weer tevreden.
:slotje:
allereerst dien je de complete tijd uit te zitten alsvorens je ophang. stel een product kost 3 euro dan dien je 225 seconden aan de lijn te blijven. Doe je dit niet dan krijg je het niet.
ten 2e dien je een officiele emailadres in te vullen. doe je dit niet en geef je een vals emailadres op dan ontvang je de bestelling niet.
3 Laat de persoon contact opnemen met de desbetreffende partij.
4 ga niet via persoonlijk bericht hier praten over deze persoon, doe je dit wel valt het onder smaad en laster
5 kom je er niet uit neem contact op met een moderator/ beheerder.
6 Politie zal tegen een paar euro geen aangifte opnemen.
Poorten van de playstation al eens na gekeken.
Topic gesloten,
E-mailadressen gevonden op facebook, klink niet legaal. Met andere woorden gewoon geript van internet af.
Topic hier dan ook gesloten.
Website is verkocht topic gesloten.:slotje:
Graag wil ik je vragen mijn een pm te sturen met het volgende:
Website
statisstieken
inkomsten
waar staat het domein
hoelang is het domein geldig
Dat klopt ik raad iedereen aan die hem heeft gekocht ook je pc te scannen.
Betreft dit virus:
Backdoor.Win32.SdBot.syd!A2
Herhaaldelijk aanbieden van bots die illegaal zijn. Dit valt dus onder oplichting en dat willen we hier niet op deze website.
Topic titel veranderd en topic verplaatst.
Hoeveel ruimte heb je nodig en wat voor domein extensie is het.
Is het per maand of per jaar.
Topic titel normale letters gezet.
Gaarne voortaan normale letters gebruiken.
Dit topic gaat op dit moment nergens over,
Ik wil je graag verzoeken je topic te voorzien van duidelijke informatie/vraagstellingen.
Tot die tijd: :slotje:
Topic gaat in dit geval nergens over, stuur maar pm met duidelijke informatie en link zodat ik dit kan natrekken.:slotje:
Ik ga dit topic sluiten.
1, Onbeleefdheid Waarschuwing voor de TS
In Google Chrome werkt de Selecteer alles functie en de inklap functie niet.
Verzoek voor topic sluiten afgewezen.
Mensen moeten kunnen discussiëren en kritiek moet je aanvaarden.
Begin anders als affiliatie dan ben je nergens aansprakelijk voor en je krijgt per klant gewoon een provisie. Stel hun server gaat down van dat bedrijf, dan zijn hun aansprakelijk voor de server jullie niet.
Als je voor je eigen begin dan ben je dat wel. En ik kan het weten. Je krijgt een enorme last op je liggen.
Mensen zijn snel niet te vrede met wat ze krijgen, lig je er 5 minuten uit gaan ze dreigen met weggaan en eisen vergoeding.
Als particuliere verkoper kan je dit niet betalen en raak je klanten kwijt.
Als bedrijf heb je een verzekering en dan dek je je eigen in, mocht je dan een schade claim krijgen dan heb je enkel 250 eigen risico en de rest stuur je door naar je verzekeraar.
Maar ontopic.
Ik zou zoizo een backup server nemen maakt niet uit wat het is VPS of Dedicated maar zolang je maar dagelijkse backups maak.
Want wat nou je server stopt ermee en het bedrijf waar je je vps of dedicated kan het niet oplossen. Je hebt geen backups van je klanten.
Let op deze dingen heel goed, want het gaat een keer komen dat de server crasht en dan heb je niks meer.
Topic voldoet niet aan de eisen van criminalspoint. Zie regels.!
Topic tot die tijd gesloten.:slotje: