Beste Service: Antagonist
Goedkoopste: Versio
Favoriet van mij: Geen mening
Meest gebruikte: Geen mening
Posts by Willem
-
-
Oke mensen je hebt een kvk nodig als je inkomsten krijg, tevens krijg je dan automatisch ook een btw nummer. Kvk is 1e jaar 45 euro maar daarna goedkoper.
Nu ontopic. Wie nu nog over kvk begint of over btw dan krijg je straf.:cheer:
-
Dank allen,
Update: Ik zal vanaf vrijdag 1 april weer actief zijn.
P.S. Het is geen 1 april grap!
-
Graag een duidelijke uitleg hiervan van beide kanten topic tot die tijd gesloten!
-
Om iedereen even bij te praten, Mijn bedrijf heeft geen problemen, wel ben ik met een andere bedrijf druk in bespreking over een aantal zaken.
Verder kan je voor vragen over mijn bedrijf bij mijn terecht en niet via het topic hier.
Bedankt voor jullie begrip.
Willem
-
Ik zal wel zoveel mogelijk aanwezig zijn, voornamelijk in de avond uren zal ik online zijn, ik probeer elke avond even op cp te komen echter zal dat natuurlijk niet altijd kunnen.
Je zal me tussendoor nog wel snel zien, pb's zullen binnen 48 uur bij mijn beantwoord worden.:cheer:
-
Er hebben zich in totaal 4 mensen aangemeld.
Ik zal vanavond hun projecten gaan bekijken en daaruit beslissen.
Ik kijk naar de kwaliteit niet naar de prijs.
-
Ik ben morgen vanaf 21:00 uur op msn bereikbaar voor de mensen die me op msn hebben.
-
Geachte cpers,
Omdat me vaste scripter wegens privé omstandigheden tijdelijk niet kan scripten zoek ik iemand anders die voor een redelijk bedrag wilt scripten.
Het gaat hier om een makelaars site dit bedrijf verhuurt bedrijfspanden, winkelruimte's en kantoorpanden aan bedrijven. Het is dus geen verkoop.
Ik had al een prijsafspraak gemaakt dus daardoor maakt het het allemaal een beetje krap.
Mijn budget is hier 400,00 voor. Design dient nog wel gesliced te worden (deze zal eind deze week begin volgende week afzijn)
Nu vroeg ik me dus af of iemand me kan helpen en het voor max 400 euro wilt doen.
Let op Je dient dus ervaring van PHP, HTML en SQl te hebben. Ook komt er vermoedelijk een slideshow in.
Graag verneem ik van jullie.
P.S. Er dient dus een administratiepaneel bij te komen waar je alles kan toevoegen, wijzigen en verwijderen.
-
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all.
Bij deze link
Inkomsten:http://www.speedyshare.com/files/27197970/inkomsten.jpg
-
Beste Cpers,
Ik was vanplan een website op te richten voor games waar je je informatie kwijt kon over de manier van werken over die games.
Echter door tijd gebrek kan ik helaas niet meer verder en daardoor verkoop ik het domein + hosting
er staat nu standaard wordpress op deze krijg je gewoon gratis.
reviewgame.nl
einddatum13-03-2012
Geregistreerd bij Host Fijn Internet Diensten/ServicesStart bod € 5,00 excl host
Start bod € 15,00 incl hostBuynow: € 10,00 excl host
Buynow: € 25,00 incl hostVeiling eindigt 24 uur naar laatste bod.
Dit domein had ik ook nog:
extreme-deal.nl
12-04-2012 (Domein is reeds verlengd)
Geregistreerd bij Host Fijn Internet Diensten/ServicesStart bod € 5,00 excl host
Start bod € 15,00 incl hostBuynow: € 10,00 excl host
Buynow: € 25,00 incl host -
Als je inlogt op je reseller ga je naar list users
Daar zie je dan de account's die je hebt en dan klik je op de naam van het account en je kan inloggen, deleten, suspenden en aanpassen.
Dan klik je op inloggen (kan in het engels staan afhankelijk van waar je zit)
-
[offtopic]Stan en skynet speciaal voor jullie even in kindertaal taal geformuleerd.
CitaatSpeciaal omdat er een paar niet begrijpend lezen kunnen. Eind maart is de laatste dag van maart, prijs max 70 is de prijs dat wij betalen en dat wij niet meer dan 70 willen betalen!
[/offtopic]
On-topic devlover ziet er opzich mooi uit.
Guitar het is een begin, maar nog niet helemaal dat ik er een oordeel over kan geven.
-
-
Gelieve niet offtopic gaan Stan.
-
-
Voorledige rechten?
-
bboy,
Ik zeg het niet vaak, maar is het niet verstandig eerst linux te leren voordat je straks je hele vps plat legt?
cd /usr/local/directadmin/conf/
nano directadmin.confZo kom ik teminste in me bestand.
-
Liefst dan incl maar anders excl.
-
Ik heb besloten het budget max 70 euro neer te zetten. Dit is al 50 over me eigenlijke maximale budget.
Heb hiervoor wel een ander project opzij moeten zetten.
Voor de mensen die het nog te laag vinden reageer svp dan niet!