Posts by Willem

Beste cpers,

Omdat ik op dit moment bezig ben met het gereed maken van IPv6 ben ik opzoek naar iemand die al IPv6
    thuis heeft.

Ik zoek namelijk iemand die kan testen of je op me website komt. Ik heb op dit moment een andere webserver ipv6 ready gemaakt en dus niet mijn hoofd site.

Ik zoek dus niemand die IPv4 nog heeft maar IPv6

Iemand interesse om me even te helpen met testen?

Alvast bedankt.

Toestemming van K.Rens en Lodewijk

Voor de laatste keer!

Een klant dient betalingsgegevens op te geven bij het aanmaken van een account en afhankelijk van de betalingsopties kan hier een verificatiebedrag van worden afgeschreven.

Als je voor handmatige betaling kiest bijv: iDEAL dan hoef je geen bedrag bij te betalen!
    Kies je voor automatische incasso dan wel!

Gaarne hier dan ook geen gezeur meer over.

MoBSter, niet helemaal waar.

Ik geef een tip als ik de coupon naar je toestuur, kies voor handmatige betaling, dan hoef je geen geld bij te storten.

Heb reeds 1 coupon weggegeven en deze persoon heb geen geld neer hoeven leggen als bij betaling.

Inweze krijg je 55 euro maar omdat er 5 euro startkosten zijn hou je 50 over.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.03.11 19:31:42:
    De volgende mensen hebben nu al een adword gekregen:

Nielsgo
    Devlover
    Jordy.S
    (Een annoniem persoon van een andere site.)
    habib10

Indien er veel reacties zijn ga ik vanavond de 1e 5 verloten.

Let wel op als je er een krijgt dat je hem voor eind december gebruik, anders vervallen ze.

Jordy.S zie je pb

Geachte cpers,

Omdat ik sinds vandaag in aanmerking ben gekomen voor adwords gecertificeerd van Google. Heb ik 20 adwords couponnen ontvangen.

Wie o wie wilt er,

Geef een goeie reden op en je krijgt ereen.

Enkele voorwaarden:

Let op:

Deze coupons zijn alleen te gebruiken voor nieuwe accounts (minder dan 14 dagen oud).
    Een klant dient betalingsgegevens op te geven bij het aanmaken van een account en afhankelijk van de betalingsopties kan hier een verificatiebedrag van worden afgeschreven.
    De waarde van de onderstaande coupons is 55 Euro, zodat ook naar afschrijving van het verificatiebedrag 50 Euro aan advertentietegoed overblijft.
    Na het verbruiken van de waarde van het advertentietegoed stopt AdWords niet automatisch met het weergeven van advertenties. Het is de verantwoordelijkheid van de adverteerder om campagnes te pauzeren of stoppen wanneer dat gewenst is.
    Wanneer u een coupon aan een klant verstuurt kunt u dit aangeven met de knop "Markeren als toegewezen". Vult u een beschrijving in van aan wie de coupon is gestuurd en u kunt de toegewezen coupons na opslaan terugvinden onder het kopje "Verdeeld, maar niet gebruikte coupons" of "Verdeelde en gebruikte coupons". Klik op het uitklap-icoontje om alle coupons te zien.

Let op het is GRATIS. Dus reporten is niet nodig.

Het maakt niet uit wat wie doet,

L.Groot vind kvk niet nodig omdat die volgens de kvk is ingelicht dat het pas vanaf 1000 euro verplicht is, nou laat deze persoon dan in zijn waarde en probeer hem dan niet de les te lezen.

Doet die het fout dan wordt die vanzelf een keer gepakt dat is toch ons pakkie niet aan.

Laten we het vanaf nu weer lekker gezellig houden en iedereen in zijn waarde laten.

Anders komt er snel een :slotje: op.

Omdat er een paar opdrachten zijn weggevallen en traag verlopen qua communicatie vanuit hun kant, ben ik heel langzaam de actiefheid weer aan het opbouwen.

Vanaf 1 april zal je me weer elke dag terug zien:cheer:

Vanaf vandaag ga ik weer wat actiever worden, en allereerst begin ik hiermee.

Ik heb een aantal mooie inzendingen gezien, maar ook een paar matige.

Zijn er nog mensen die willen mee doen? battle loopt nog tot eind van deze maand.:cheer:

Of je nu wel of niet slim bent je moet zelf weten wat je wilt, wil je geen btw en kvk nummer aanvragen omdat je die 50 euro teveel vind dan is het je eigen risico.

belasting komt er zoizo wel achter is het niet morgen is het over een paar maanden, en dan dan kan je gigantisch gaan betalen.

Terwijl je als je netjes die 50 euro pj uitgeef en netjes je btw afdraagt aan de belasting dan hoef je ook geen boete betalen.

Mensen denken gauw van tot 1000 per maand hoef ik niks op te geven maar dat is dus niet waar. je dient het altijd op te geven bij de belasting, doe je dat niet dan kan je een boete krijgen.

thats simpel.:cheer:

Ik heb een keuze gemaakt de persoon die het is geworden is persoonlijk op de hoogte gebracht,

Heb je geen pb ontvangen heb je de opdracht niet.:slotje:

@ L.Groot ben ik het niet mee eens, ik kan dan ook wel me eigen bedrijf gaan noemen maar dat doe ik ook niet.

Ik zal vanaf heden een regel erbij zetten.

Waarschuwing voor alle die offtopic gaan!

vanaf nu on-topic iedereen die klachten hebben en/of zijn verhaal willen doen kunnen het via een pb naar deze persoon toesturen!