Posts by Willem

Gezien het fijt dat het script gratis zou zijn, wens ik van de mensen die dit beweren een download link te ontvangen en van de TS een deel van het script voor controle.

Ik wens hier graag binnen 24 uur een bericht van indien dit niet het geval is zullen alle klachten in dit topic worden verwijderd en gezien worden als zwart maken van medeleden. :cheer:

@Maviose, De project leider heeft het nu alleen over dat hij het nu voorlopig nog niet gaat weghalen, hij praat dus niet over de optie die er is.

Ik zie dan ook niet in wat het probleem zou zijn dan, je kan het tenslotte gewoon uitschakelen voor de mensen die zich er aan ergeren.

1.3 Alle publieke informatie dient geschreven te zijn in het algemeen bekende Nederlands. Dit geldt voor berichten, titels, onderschriften, profielen en andere vormen van publieke informatie.

Vanaf nu gaan we ontopic.

Iedereen die zich niet aan de regels houd heeft zijn 1e waarschuwing te pakken.

4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.

Ik heb een aantal bewijzen gezien, het is enkel niet te bewijzen dat de TS de copyright mocht verwijderen dit doordat ze het hebben aangekocht via derden.

Topic gaat open echter is Criminalspoint niet aansprakelijk mocht u wel copyright schending gedaan hebben.

Indien dit ook het geval is zal het topic per direct weer dicht gaan.

Ik heb zelf inmiddels bijna 2 jaar een relatie met mijn vriendin, en dit gaat echter wel met hotte en stoten. Maar ik heb dit al 4 keer met haar meegemaakt, dat ze het uitmaakte, wat ik toen heb gedaan is een bos rozen aan der gegeven.

Ook ben ik leuke dingen met der gaan doen en zo steeds meer naar de romantische kant toe, het heeft me een week geduurd voordat we weer bij elkaar waren.

Misschien kan dit helpen, het is mijn wel gelukt weet natuurlijk niet of het bij elk meisje lukt.:cheer:

7.B.2 Een battle mag pas geplaatst worden als deze is goedgekeurd door een teamlid. Wanneer een battle wordt geplaatst zonder toestemming, zal de battle gesloten worden.

Conclusie: :slotje:

7.B.2 Een battle mag pas geplaatst worden als deze is goedgekeurd door een teamlid. Wanneer een battle wordt geplaatst zonder toestemming, zal de battle gesloten worden.

Conclusie: :slotje:

Beste cpers,

Gezien dat ik er geen tijd meer voor heb om deze site te onderhouden verkoop ik hem weer door, ik heb hem toen der tijd van nielsgo over gekocht voor € 60,00 euro

Begin bod is dan ook € 60,00

In de tijd van Nielsgo is er € 90,00 euro mee verdiend in 1 maand tijd.

Je kan ook bieden vanaf € 50,00
    Buynow is dan € 60,00