Posts by Willem

Beste,

Ik ben opzoek naar een veiling script dit omdat ik dingen wil gaan veilen zie als voorbeeld sarbid

Het wordt een zogenoemde centenveiling waar je zoveel klicks kan inkopen en 1 click is 1 50 cent

Wie o wie kan me hier aan helpen.

Groeten Willem

0/10 : 5
    + punten : ziet er op zich goed uit.
    - punten : Te rommelig
    Eventuele Waarde : Geen
    wat er verbeterd zou kunnen worden : Minder rommelig, en beter indelen.

Op zich een mooie uit stralende website, moet echter wel meegaan met de mensen die boven me antwoorden.

Je ziet niet dat het een djsite is.

Geachte CPers,

Doordat WJ Solutions officieel zou stoppen echter 99% van de klanten van WJ Solutions dit niet wilde hebben we besloten om door te gaan.

Wij hebben vanaf nu dan ook een spetterende actie.

Shared Hosting

de 1e 6 maanden 50% korting

Pakket: Basis
    Webruimte: 600 MB
    Dataverkeer: 5.000 MB

Prijs per maand: € 3,00
    Facturering per: Per Jaar

Pakket: Medium
    Webruimte: 1.200 MB
    Dataverkeer: 12.500 MB

Prijs per maand: € 5,00
    Extra: gratis Adwords Code t.w.v.: € 50,00

Pakket: Ultimate
    Webruimte: 2.500 MB
    Dataverkeer: 25.000 MB

Prijs per maand: € 7,00
    Extra: Gratis Adwords Code t.w.v.: € 50,00

Reseller hosting

1e 6 maanden 50% korting

Pakket: Small
    Webruimte: 10.000 MB
    Dataverkeer: 80.000 MB

Prijs per maand: € 10,00

Pakket: Medium
    Webruimte: 20.000 MB
    Dataverkeer: 160.000 MB

Prijs per maand: € 18,00
    Extra: Gratis .nl of .com domein en gratis adwords code T.W.V.: € 50,00

Pakket: Ultimate
    Webruimte: 30.000 MB
    Dataverkeer: 240.000 MB

Prijs per maand: € 20,00
    Extra: Gratis .nl of .com domein en gratis adwords code T.W.V.: € 50,00

De kortingen zijn hier nog niet vanaf gerekend dus deze prijzen zijn zonder korting.

Alle genoemde prijzen zijn incl. 19% btw

2.5 Het zogenaamde Bumpen (Bring Up My Post) is enkel toegestaan als er nieuwe feiten aan het licht zijn gekomen. Tevens mag je een topic pas bumpen, wanneer er sinds 24 uur geen nieuw bericht meer is geplaatst, en de laatste reactie minder dan 14 dagen eerder is geplaatst.

Ik laat het 1 keer toe maar volgende keer sluit ik hem.

Server is nu zojuist gerebooted.

Wie nu nog over kvk/btw begint en het welles nietes spel gaat spelen dan ga ik mee spelen (niet op een grappige manier)

soqotra Ik sluit je topic, dit omdat je hebt gelogen tegen me en hier de boel probeer op te lichten en daar hou ik niet van.

Ik heb benodigde bewijzen reeds ontvangen en nagekeken met de site van u en ben tot een conclusie gekomen dat op 2 opties na alles open source is.

Gezien het feit dat jij hier de complete website verkoopt en daardoor dus ook de gratis scripts is dit oplichting, wat volgens de regels niet mag.

Hierbij ontzeg ik je dan ook de toegang tot het verkopen van sites hier zonder uitdrukkelijke toestemming van 1 van de crew leden.

Ook krijg je een sanctie voor het verkopen van open source.:slotje:

Gezien het fijt dat niemand mijn enig bewijs heb geleverd en ik me worden na kom, heb ik bij deze het topic grondig gereinigd.

Ik ga nu achter de schermen kijken wie er meer dan 3 waarschuwing al heeft en kan uitlopen op een ban.

Vanaf nu ontopic, het gezeur over illegaal of niet is hierbij afgelopen.

ALs je geen interesse heb reageer niet heb je wel interesse dan kan je reageren.

Ik heb al contact gehad met het webhosting bedrijf echter die kunnen enkel deze persoon verzoeken te stoppen, maar verder willen hun de site niet schorsen.

Beste cpers,

Aangezien ik niet echt thuis ben ik de copyright rechten wil ik hier me vraag neer leggen.

Ik heb op dit moment al een enige tijd een webhosting bedrijf, echter is er een ander nep bedrijf die mijn complete website had over gekopieerd en onder een andere naam aan het werken is.

Nu krijg ik continu klachten van mensen die niet eens klant van me is dat ze een webhosting hebben besteld en nooit hebben ontvangen.

Ik heb all verschillende mails verstuurd naar de site eigenaar, geprobeerd te bellen echter krijg ik dan een man aan de lijn die niks lijkt te weten.

Nu heeft die uiteindelijk wel ze website veranderd en mijn bedrijfsgegevens verwijderd van de site, echter gebruikt die nog wel steeds mijn teksten en mijn logo op zijn facturen.

Wie van jullie weet of dit valt onder copyright schending en waar valt het nog meer onder.

alvast bedankt.

Willem
    [offtopic]Tevens wil ik mensen vragen krijgen jullie rare e-mails binnen met mijn logo etc erop svp dit aan mijn te melden.[/offtopic]

Als je met iemand samen gaat werken dan moet die persoon je in loondienst nemen, of ze kvk omzetten naar een VOF (vennoot schap onder firma) als je een eenmanszaak heb.

Dit omdat je anders niet iemand zijn kvk kan gebruiken vooral als je er geld voor wilt hebben, mocht je er geen geld voor willen hebben dan kan je met dat bedrijf een vrijwilligers overeenkomst sluiten.

Indien het eenmanszaak is en je gaat samen met hem werken en hij betaald jouw uit dan is het zwartwerken en belasting ontduiking en dat is strafbaar.

Let hier alsjeblieft goed op.:cheer: