Probleem is opgelost. Doormiddel van ismail zijn hulp.
Posts by Willem
-
-
-
Kurt, ik wil je graag wijzen op het punt dat jouw en mijn discussie over je topic volledig buiten dit topic staat. Reden waarom ik je topic niet open zet is omdat je dingen stuurt wat ik dus geen bewijs vind.
Tevens heb je mensen zitten pben met teksten wat mijn rare gedachtes geef.
Verder ga ik hier niet op in.
Wil je dan ook vragen deze discussies hier niet verder uit te voeren maar via een persoonlijk bericht.
Alvast bedankt.
vanaf nu ontopic.
-
Ik ben tegen,
Reden waarom: Dit omdat er veel misbruik van gemaakt kan worden zoals koen al zij.
-
MEt dank aan ismail die me super heb geholpen hebben we de fouten verholpen, de headers vervangen door JS.:slotje:
-
Een succesvol slotje.:slotje:
-
PHP
Toon Meer<div id="loginMSG"> ' . $_SESSION["email"] . ' <br /> <a id="button" href="'.$logout.'"><span>'.LANG_MENU_LOGOUT.'</span></a> </div>'; if($_SESSION['activated'] < 1){ echo "<div class='loginActivateEmail'>Please activate your e-mail address. The activation link is in your inbox.</div>"; } header("Refresh: 0"); } else{ echo "<script type='text/javascript'>alert('Incorrect login/password combination');</script>"; echo loginform(); } } else{ echo loginform(); } } ?>
Ik heb het zo.
Zodra je dan op inloggen drukt hoort die normaal door te gaan dit deed die voorheen wel maar nu geeft die spontaan een fout melding wat ik dus niet kan snappen.
-
Header("Refresh:0") als ik dit weghaal is idd de fout weg, echter dan refresh die de pagina niet meer na het inloggen en dit moet wel gebeuren anders komen de opties niet naar voren.
-
-
Botenwinkels hebben die dingen wel, ik was hem ook een keer kwijt, en toen maar een nieuwe gokocht hier in Den Helder
-
Defined ......
Heb ik even uit de inlog gehaald echter de fout blijft.
-
PHP
Toon Meer<?php Ob_start; // Check page security defined('MAIN_YFM') or die('Restricted access'); session_start(); $_SERVER['HOME'] = "http://" . $_SERVER['HTTP_HOST'] . "/youfoundme/"; //---------------------------------------------------INJECTIE BEVEILIGING---------------------------------------------------\\
-
PHP
<?php include_once("includes/config.php"); // Check page security defined('MAIN_YFM') or die('Restricted access'); //variable logout link// $logout = urlAddVar('x','logout'); //login form// function loginform (){ ?>
Staat er in de login.php
Maar die melding de 1e geeft die gelijk al weer op de homepage zonder in te loggen.
-
Dit heb ik in me index.php staan: include_once 'includes/config.php';
-
Beste cpers,
Ik ben nu al een kleine anderhalf jaar bezig met een project en is al aardig af, echter wegens de druk heid had ik even geen tijd meer voor de site.
Echter ben ik het nu weer aan het oppakken en loop tegen een aantal fouten op. Zouden jullie me kunnen helpen?
Dit is de 1e fout die ik krijg:
CitaatWarning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/*************/private_html/youfoundme/includes/config.php on line 100
En dit is de 2e fout die ik krijg als ik ben ingelogt:
CitaatWarning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/*************/private_html/youfoundme/index.php:23) in /home/*************/private_html/youfoundme/includes/login.php on line 75
Wie zou me hiermee kunnen helpen?
Dit is het stukje van config lijn 91 tot 103:
PHP
Toon Meerif($isLoggedIn == 1){ if($userID == $userID_check){ if($password == $password_check){ $status = true; } } } } $con = mysql_close($con); return $status; }
Dit is lijn 72 tot 85:
PHP
Toon Meerif($_SESSION['activated'] < 1){ echo "<div class='loginActivateEmail'>Please activate your e-mail address. The activation link is in your inbox.</div>"; } header("Refresh: 0"); } else{ echo "<script type='text/javascript'>alert('Incorrect login/password combination');</script>"; echo loginform(); } } else{ echo loginform(); } }
Alvast bedankt.
-
Waarschuwing voor het onnodig legen van een topic.:slotje:
-
De gene die nu nog offtopic gaat die gaat mag de speciale Koninginnedag bank bezoeken (Geloof me is niet leuk)
Vanaf deze streep ontopic.!!!!
----------------------------------
-
Ben inmiddels voorzien.:slotje:
-
http://redirect.main-hosting.com/error404.php/1
Topic dan ook gesloten tot de linken hersteld zijn.:slotje:
-
Vanaf nu ontopic.! Wie nu nog offtopic gaat mag zich verantwoorden naar mijn toe.