FrankY kan je me die naam van het programma geven?
Posts by Willem
-
-
Dat is het probleem, de computers staan de heledag aan en de hele dag op internet dus alle computers hebben veel activiteit.
-
Beste,
Ik heb een probleem. Bij mijn op de zaak zitten 3 bedrijven in 1 pand, maar continu komen wij op de blacklist te staan en weten niet hoe dat komt.
Nu is mijn vraag is er een manier om te kijken welke computer of computer ip er is die zit te spammen?
Ik heb zelf al op google gezocht op verschillende zoekwoorden maar kwam er niet uit.
Wie kan en wilt me helpen?
Alvast bedankt.
Willem
-
Wilt iedereen gewoon de gevraagde lijst invullen?
Cijfer:
Wat is goed:
Wat kan beter:
Wat zou jij anders doen: -
Vanaf nu ontopic blijven.
-
Dan gaat het topic nu op slot dit topic gaat nergens over.
Het bekende welles nietes spelletje...:slotje:
-
Oke dan vanaf nu netjes je gedragen naar de regels en niet offtopic gaan in een check topic.
Daar is het niet voor bedoeld.
je mag kritiek geven maar hou het netjes en ga niet beschuldigen met het komt daar van af of in die trance.
Wie dit nu nog doet kan strikes verwachten van me. Wat kan resulteren tot de strafbank :cheer:
-
Dit klopt, Ik heb Devlover de opdracht gegeven tot het maken van een layout voor WJ Solutions.
Ik vind het nice 9/10
[offtopic]Spreek me morgen even aan dan praten we verder moet zo naar een bbq :([/offtopic]
-
Dan bijdeze de valse beschuldigingen stoppen. Indien dit doorgaat dan ga ik persoonlijk straffen uitdelen.
1.6 Het (al dan niet opzettelijk) zwartmaken van personen, websites of bedrijven is niet toegestaan.
En dus worden die bestraft.
-
Dit kan je idd via Voip doen maar ook via een normale telefoonnummer.
Ik heb bijvoorbeeld bij mijn schoonvader op de zaak dat als je belt keuze toetsen krijg en als keuzetoets 1 ingesprek is dat je krijgt All onze medewerkers zijn ingesprek een ogen blik geduld alstublieft.
Dit kan je doen als je bijvoorbeeld een eigen telefoon centrale heb. Maar ook als je bijvoorbeeld via een bedrijf zit.
[offtopic]patrick doe je ook aan direct routing? dus het doorsturen van een 0900 nummer naar een andere telefoonnummer?[/offtopic]
-
Goed zullen we het nu weer beperken tot het topic? en de discussie beeindigen?
Vanaf deze lijn ontopic.
-----------------------------------
-
Dit probleem hebben we inderdaad gister ondervonden, we zijn op koen aan het wachten tot die met de mededeling komt waardoor het komt.
wij de leden van de crew bieden onze excuses aan dat we er gister uitlagen.
Ik wil jullie vragen wachten op de mededeling van Koen.
-
MEestal kan het bericht niet bezorgt worden.
-
Onderwerp: Returned email: Re: ********************.
This is an informative message sent by ***********.
The server was not able to deliver your email message
Subject: Re: ********************.
Date: Fri, 06 May 2011 10:32:03 +0200zon soort email?
-
Alles word naar wens aangepast.?
-
Gezien het feit dat de overheid van VS de foto's niet wilt vrijgeven zullen wij de rest van de wereld altijd denken dat het of ze dubbelganger is of dat die echt dood is .
Dit kunnen wij nu niet vaststellen natuurlijk.
-
Beste cpers,
Omdat ik op dit moment werk aan een vrijwillige opdracht waar ik dus al enige tijd mee bezig ben ben ik op zoek naar iemand die goed kan scripten.
Er moeten nog een paar dingen gescript worden, zoals een factuur systeem een nieuwsbrief systeem een betaal systeem.
Wie zou me hier mee kunnen helpen.
Natuurlijk is het gewoon gratis (maar indien je een kleine vergoeding wil ben ik bereid eventueel een vergoeding te geven)
De reden waarom ik er zelf geen tijd voor heb is omdat ik op dit moment nog veel projecten heb lopen die af moeten.
Wil je je ervaring opdoen of wil je gewoon een beetje tijd besteding hebben omdat je je eigen verveelt kan je hier in de topic reageren of via een persoonlijk bericht.
-
Google Chrome geeft het all aan.
Waarschuwing: verdachte phishingsite!
De website op dj-adenzo.com is gemeld als 'phishingsite'. Phishingsites zijn sites die proberen gebruikers persoonlijke of financiële gegevens te laten opgeven, vaak door zich voor te doen als betrouwbare instellingen, zoals banken.Meer informatie over phishingfraude.
Een fout melden
Als u vindt dat u de risico's voldoende begrijpt, kunt u toch doorgaan. -
-
Nou die foto lijkt totaal niet op hem dus.