4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven
Posts by Willem
-
-
Het is niet toegestaan, totdat de aanbieder met hard bewijs kan komen dat dit wel degelijk legaal is. En met hard bewijs bedoel ik dan: een ledenbestand van persoonlijke, unieke facebook-accounts.
:slotje: -
Het is niet toegestaan, totdat de aanbieder met hard bewijs kan komen dat dit wel degelijk legaal is. En met hard bewijs bedoel ik dan: een ledenbestand van persoonlijke, unieke facebook-accounts.
:slotje: -
Ik bedoelde eigenlijk met die link dat je kan zien hoeveel wij als ruiler er voor terug krijgen.
-
-
Cijfer: 1/10
1/10
Wat kan er beter:
Zo'n beetje alles kan beter dit ziet er niet uit.
Opmerkingen:
Ik ga mee met mjorritsma.Als het af is zou je het dan misschien voor een redelijke prijs kopen:
NeeVerkoops waarde:
? 0,00 -
Betaalmogelijkheden:"
Paypal | Wallie | iDEAL | Overschrijving
-
Domainname: reviewgame.nl
Status: Complete
Expiration Date: 13-03-2012Interne push is mogelijk.
-
Domein is nog steeds te koop dus bieden kan,.
-
-
Vanaf nu dan on topic in dit verkoop topic.
-
Domein zit niet bij versio dus nee geen gratis push mogelijk.
-
Bij me zelf
-
Geef een cijfer van 1/10: 9
Waarde: 50 -
Wellicht handit je inlog en registratie velden doormiddel van javascript te doen.
Nu moet je alles eerst weghalen voordat je pas in kan loggen en zou leuker zijn dat als je er op klikt dat de tekst dan gelijk verdwijnt.
-
Prijs aangepast naar bieden vanaf ? 1,00
-
Beste cpers,
Hierbij bied ik de domeinnaam reviewgame.nl Ik probeerde hier tijd voor vrij te maken om reviews over games te maken echter heb ik hier geen tijd meer voor.
Domein is te koop T.E.A.B*
Hosting is voor meer prijs.Geen statistieken beschikbaar en geen bezoekersaantal beschikbaar.
[offtopic]*T.E.A.B. = Tegen Elk Aannemelijk Bod, dus met andere woorden doe een goed bod en hij is van jouw.
Ik moet er vanaf.[/offtopic]
Bied bedrag is excl 19% btw
-
Rick ik kan je nu wel helpen.
Ik pb je even met het voorstel.
-
Dit kan je zelf ook tevens is het nu heel onduidelijk.
Topic dan ook alsnog gesloten.:slotje:
-
Wij houden hier niet van mensen die andere mensen zoeken om op school even lekker te zitten spammen.
Topic gesloten.