gofie als je ouder bent dan 15 hoor je de Nederlandse taal te beheren.
Tevens hoor je te weten dat je topic moet worden opgevuld met voldoende informatie.
Conclusie : :slotje:
gofie als je ouder bent dan 15 hoor je de Nederlandse taal te beheren.
Tevens hoor je te weten dat je topic moet worden opgevuld met voldoende informatie.
Conclusie : :slotje:
Misschien kan je ze privé e-mail gebruiken dat die daar misschien wel op reageert.
https://www.sidn.nl/nc/over-nl…?domain=walliewisselen.nl
Bron Sidn
Beste cpers,
Voor mijn webhosting bedrijf ben ik opzoek naar mensen die mijn webhosting pakketten willen aanbieden.
Per verkochte webhosting pakket krijg je een bepaald bedrag.
Bijvoorbeeld voor Webhosting Smal krijg je all € 5,00, voor een webhosting medium krijg je all € 10,00 en zo verder.
Ik ben alleen opzoek naar mensen die de webhosting en reseller willen promoten.
Interesse? pb me of zet hier een bericht neer in het topic.
Met vriendelijke groet,
Willem.
Hier een overzicht:
Shared Small
Vergoeding: € 5,00
Shared Medium
Vergoeding: € 10,00
Shared Ultimate
Vergoeding: € 15,00
Reseller Small
Vergoeding: € 20,00
Reseller Medium
Vergoeding: € 25,00
Reseller Ultimate
Vergoeding: € 30,00
Let op: Vergoedingen worden pas uitgekeerd als de persoon betaald heeft. Tevens een akkoord tijd van 10 dagen.
Reden van akkoord tijd is wegens de heroepingsrecht.
Elke 2 weken een credit nota binnen 7 dagen na ontvangst wordt het bedrag over gemaakt.
Toestemming van R-Mijnten
op verzoek gesloten.:slotje:
Ik zie dit als spam. de demo is namelijk gelijk de kooplink is niet de bedoeling.
http://www.pcgamesupply.com/bu…PuDof7CpKkCFYeq3godnighuA
Hier kan je Wallie kopen met PayPal, dan kan je teminste hier niemand valselijk beschuldigen van scam!
Topic dan hierbij ook gesloten.:slotje:
We couldn't find the page
you're looking for
Conclusie?
:slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.06.11 21:17:39:
Topic heropend link werkend gemaakt door TS.
Ik snap niet wat hier de bedoeling van is van dit topic?
Maar mensen starten zelf op wat ze willen, de ene doet het zwart de ander doet het legaal.
Maakt niet uit op wat voor wijze je het dan ook doet, zolang je up-time goed is is alles perfect.
Ik heb onlangs voor de mensen die me volgen op twitter, dat server 3 eruit was geslagen (nee dit is geen reseller, vps, of dedicated) maar had hem wel weer binnen 1 uur aan de gang met alle huidige klant gegevens.
Zolang je alles snel en op tijd blijft doen en alles snel regelt dan is er niks aan de hand.
Wel wil ik zeggen, kijk goed voordat je zaken doet met iemand die geen KvK heeft.
@Sloosmedia, de moderator heeft zich zelf ingeschakeld.
Ik verbied je de layout te verkopen, dit omdat er elders nog een paar dezelfde websites met dezelfde layout draaien.
De rest mag wel gewoon verkocht worden.
Ik sluit het topic!
Waarom: Je mag webhosting diensten aanbieden maar je dient de pakketten wel in je begin post te zetten!
Hoe dit is aangeboden is dus niet toegestaan.
Tevens dien je toestemming aan te vragen idd.:slotje:
Beste,
Ik ben opzoek naar skins voor direct admin, heeft iemand hier toevallig nog skins liggen voor directadmin?
Let op ik draai op de nieuwste da versie.
Alvast bedankt.
Mensen, zullen we gewoon lekker afwachten wie het wordt?:cheer:
Even voor de duidelijkheid, niemand heeft pb's ontvangen, anders hadden we dit wel gemeld.:cheer:
zie reglement.:slotje:
7.D.1 Een lid mag alleen eigengemaakte producten/websites laten beoordelen. Als een lid producten/websites laat beoordelen die niet zelfgemaakt zijn, wordt het topic gesloten en eventueel een sanctie opgelegd.
JE layout is namelijk een complete rippoff, Ik zie het dan ook niet als zelf gemaakt en sluit dan ook dit topic.
Maak eerst iets wat je niet rip en daadwerkelijk zelf maakt.:slotje:
@sloosmedia, niet zo eigendunk doen. en niet denken dat alles door jouw komt.
4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.
ook mensen zoeken voor linkpartner valt hieronder.:slotje:
Wegens afwezigheid van mijn is die nog steeds te koop.
Ik ben verslaafd aan
-Dit topic op slot zetten, dit slaat natuurlijk nergens op.
Maarja ik ga het aankijken dus a.u.b. wel netjes gedragen hier anders gaat het topic zo op slot :slotje: