Patrick als je er nog een zoekt, ik heb er ook nog wel 1.
eigenlijk 2 maar 1 is best wel een zware uitdaging maar de andere is een simpele uitdaging XD
Patrick als je er nog een zoekt, ik heb er ook nog wel 1.
eigenlijk 2 maar 1 is best wel een zware uitdaging maar de andere is een simpele uitdaging XD
Als je iets wil beginnen waar je geld mee kan verdienen kan je het beste wel een btw nummer aanvragen,
Reden waarom, als je onverwachtse controle krijg en je hebt het niet opgegeven kan je een aardige boete opgelegd krijgen,
En als je een btw nummer heb ben je verplicht belasting aangifte te doen, en als je dan controle krijg en je hebt gewoon netjes aan de regels gehouden dan loop je minder snel kans dat je een boete krijg.
Ik zeg niet dat je dan geen boete kan krijgen maar dan ook als je foutief boekhoud dan kan je alsnog een na rekening krijgen.
Joomla vind ik zeer vervelend helaas.
Beste,
Voor een nieuw project ben ik opzoek naar een cms systeem.
In dat cms systeem moet je dingen kunnen aanmelden, in dit geval een reparatie aanmelden.
Je dient wel eerst geregistreerd worden om reparaties aan te melden.
Kent iemand zo'n cms systeem, heb zelf all google afgezocht maar kon niet echt iets vinden.
Mijn dank is groot.
Aankopen succesvol afgerond banner staat online.:slotje:
Mensen zullen we deze discussie nu afronden.
De markt prijzen zijn 8 tot 15 cent per 1k de persoon moet uiteindelijk zelf ze beslissing maken.
Vanaf heden on topic
Patrick, dankje wel voor je advies ik zal dit oppakken en er iets mee doen.
Maikel, opzeggen via e-mail is idd heel erg kwetsbaar daarom heb ik ook in me algemene voorwaarden gezet opzeggingen dienen schriftelijk ondertekend door WJ Solutions te worden ontvangen.
Zo kan ik er vanuit gaan dat het 1 en de goeie persoon is.
Mijn scripter is op dit moment bezig met een nieuw systeem waar opzeggen via klantenpaneel uiteraard kan.
Ik sluit het topic bij deze.
Patrick als de e-mail van het geldige e-mailadres afkomen had ik het wel uit coulance gedaan.
Maar hij verstuurd vanuit een e-mailadres die niet voorkomt in mijn bestand. Hierdoor mogen wij als webhosters niet inhoudelijk op reageren.
En het dus niet in behandeling nemen.
Beste,
Ik heb op dit moment een persoon die zit continu negatieve ervaringen te plaatsen op verschillende websites over opzeggingen.
Deze persoon heeft per e-mail een opzegging gedaan, echter komt die e-mail niet voor in mijn systeem.
Doordat het e-mail niet voorkomt in mijn systeem mag ik na mijn mening de opzegging niet afhandelen.
Klopt dit en wat kan ik er aan doen?
Gezien het feit dat de koper tot heden niet heeft betaald is die hierbij opnieuw te koop.
Jongens ik wil jullie beide Veel succes wensen als nieuwe echte moderatoren.
Mocht je vragen hebben kan je altijd komen vragen.
Nee het is enkel het domein, source is niet van mijn. En die is reeds verkocht aan iemand anders.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.07.11 19:59:20:
Buynow is geboden. Domein is verkocht.
Beste,
Bij deze zet ik het domein developerspoint.nl weer te koop.
Domein: developerspoint.nl
Bieden vanaf 3 euro
Opbieden met 0,50
Buy now 8 euro
Domein loopt tot 13-09-2011
Indien je buynow biet dan zal het domein geldig zijn toto 13-09-2012 indien je dit wenst.
Domein staat bij Host Fijn Internet Diensten/Services.
Veiling duurt 24 uur naar laatste bod.
Aanbod is zonder webhosting die kan tegen meerprijs erbij geleverd worden.
Website is offline ik sluit dit topic tot de website het weer doet.:slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.07.11 08:44:16:
Website back online dus topic weer open.:cheer:
Ik heb dit idd ook als ik te lang op 1 pagina blijf staan en pas na een paar minuten klik.
Echter zou dit iets zijn met de veiligheid van het banner systeem.
Ik zeg dit onder voorbehoud, dit omdat het niet zeker weet, maar zoiets zij k.rens