Posts by Willem

Kan via je ftp systeem maar je kan het bijvoorbeeld ook in Directadmin.

Als je filezilla gebruikt ga je de map selecteren en klik je rechter muisknop bestandrechten en dan nummerieke waarde vul je 777 in.

Ik heb even nagekeken in onze aansluit systemen.

Bij Vodafone is het zo dat je een vervroegde retentie kan aanvragen n.a.v. diefstal (als je een aangifte hebt).

Kijk of je bij T-mobile ook een vervroegde retentie kan aanvragen.

Een vervroegde retentie betekend dat je een vervroegde verlenging doet en dus je contract verlengd met een periode van 1 á 2 jaar bovenop je huidige contract termijn.

Dit kan ik je nog als tip meegeven. Ik weet niet of t-mobile dit ook doet maar je kan altijd vragen.

temp folder moet je chmodden naar 777
    plugins folder moet je chmodden naar 777

Die andere 3 zou ik zo niet weten, want als ik hem even upload op me eigen server heb ik die 3 dingen all op yes staan.

Ik wil wel even duidelijk maken dat je niet je eigen bedrijf mag noemen, dit zal ik zien als reclame en reclame hoort boven in de website, niet via een topic reclame.

Citaat van Webbasing

rickown , degene met wie je het contract afgesloten hebt(studentmobiel dus)

Dit is compleet onjuist, ik als mobiele telecom expert raad je aan contact op te nemen met je eigen telecom provider in dit geval in jouw situatie is dit T-Mobile.

Je kan wel je klacht neerleggen bij student mobiel, echter heb je het net als de ambtenaar opmerking, dit omdat je via hun wel een contract afsluit maar vervolgens loopt het contract gewoon bij t-mobile.

T-mobile is dan op dat moment jouw aanbieder en daar kan je je klacht neerleggen.

Student mobiel is gewoon een doorgeefluik.

Beste,

Ik ben opzoek naar een source waar je een digitaal visitekaartje kan aanmaken, er moet wel een administratie paneel achter zitten waar je de gegevens kan wijzigen.

Heeft iemand zoiets nog liggen voor een spot prijsje of weet iemand waar ik het kan vinden?

Alvast bedankt.

wie nu nog off-topic gaat gaat de ban kamer in!

Vanaf deze lijn on-topic blijven!

Voor de personen die graag offtopic willen krijgen van mijn een mooi cadeau.

Dus laat dit een waarschuwing zijn en gewoon lekker on-topic blijven.

Ben je het niet eens met de prijs kan dit per "Persoonlijk Bericht" naar de persoon verzonden worden en niet in het openbaar verklaren dat je het niet eens bent met de prijs.

Vanaf deze lijn on-topic blijven!

Ik heb enige tijd geleden hier al contact over gehad met DutchLeader en kreeg het volgende toen terug:

Goedendag,

Het gebruik van bots is op DutchLeader niet toegestaan. Gebruikers die
    bots gebruiken worden geblokkeerd/verwijderd.

Ik heb gezien dat er sinds kort een bot wordt aangeboden op
    http://********.nl/. Ik heb de eigenaar verzocht deze pagina offline te halen, maar nog geen reactie gehad.

Mocht je verwijzigen naar deze webpagina zien op de community website
    waar je moderator bent zou ik graag zien dat deze verwijderd worden.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
    Christian Grit

--
    http://www.dutchleader.nl

Dus hoop dat het bij deze hier niet meer word aangeboden.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Wordpress krijg je erbij. Heb zojuist toestemming van sloosmedia gekregen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.08.11 10:25:23:
    Tevens kan je een bod niet zomaar annuleren dit staat ook duidelijk in het reglement.

Maar het betreft hier enkel de domein.

K-joniaux bod van ? 5,00 euro genoteerd. indien er binnen 24 uur geen nieuwe opbiedingen binnen zijn gekomen heb je hem.

Begin bod voor automatische incasso vervalt hier bij.

Buy now van automatische incasso staat wel nog steeds.

Het kan ook zijn dat je je netwerk kaart niet heb geinstalleerd op je laptop, kijk dat ook eens na. en kijk welke internet kabel je heb.

Hiermee bedoel ik dus

Crossed kabel of een straight kabel. Kijk beide kanten ook even na want weet niet of de utp kabel op maat gemaakt is?

Beste Cpers,

Te koop aangeboden domeinnaam: reviewgame.nl

Loopt tot 13-03-2012

Bieden vanaf: € 2,50 Automatische incasso
    Bieden vanaf: € 5,00 andere betaling methodes
    Opbieden met : € 0,50
    Buy now: € 7,50 Automatische incasso
    Buy now: € 12,50 Andere betaling methodes

Ondersteunende betaling methodes: iDEAL (€ 0,99), Wallie (25% extra), Overschrijving, PayPal, Automatische incasso.