Posts by Willem

Windows server is software ja.

Gratis nee voor Windows server 2003 of 2007 moet je voor betalen, er bestaan ook geen gratis Windows server licenties.

Te minste ik heb ze nooit gevonden.

Dan krijg je iets zoals een domein?

Dat je gewoon standaard inlogt vanaf een computer binnen het netwerk op de server?

Of bedoel je meer iets als remote desktop?

Oke Jongens nu klaar over jullie eigen hosting bedrijfjes!

Check deze site eens: Klik Hier

Wellicht is dit iets voor je.

20 GB Schijfruimte
    250 GB Data verkeer
    512 MB Ram
    1 Core

14,45 per maand
    per jaar is dit: 173,40

(Deze prijzen zijn enkel wel excl btw)

Enkel weet ik niet of ze maandelijks even update voor je willen uitvoeren. Maar daar kan je altijd uitkomen met ze.

@Joyeria Ja dit is gebeurd met photoshop.

FreakALeak, Dankje en dankje voor de spelfout is er uitgehaald. wil soms wel eens te snel typen en dan gaat het fout.

Het was niet eenvoudig om het onder de knie te krijgen maar naar lang puzzelen en spelen ermee lukte het me toch nog :D

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.11 16:25:19:

Citaat van SkyNet

En sommige zinnen gaan over de lijn heen.

Ik zal een hele vernieuwende banner maken als ik jou was, deze heb je namelijk al een hele tijd.

Banner wordt straks met de lancering van me nieuwe website en compleet vernieuwde klanten systeem ook goed veranderd worden.

Omtrent de zinnen, ik zie het ik zal de teksten even synchroon laten lopen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.11 16:43:42:
    Zinnen heb ik op 1 laan laten lopen.

Citaat van marcofc

ik kan het proberen probeer eerst met wat overige logo`s.
    en je bedoelt zeker een briefpapier met de logo en info erop.

gr. marco

Klopt met info en logo ja.

Oke vanaf nu on-topic blijven wie voorbij deze streep, wie dan nog off-topic gaat mag een cadeautje uitkiezen.

Deze bestaat uit cadeau 1: 2 banpunten, cadeau 2: 4 banpunten, cadeau 3: 6 banpunten.

Dus vanaf deze lijn on-topic blijven!:

________________________________________________________________________________

De rechter verbiedt verkoop van Samsungs Galaxy-smartphones in Nederland vanwege patentinbreuk. Maar de Galaxy Tab hoeft niet uit de handel.

Samsung mag zijn nieuwe tablets blijven verkopen, maar moet wel zijn populaire smartphones Galaxy S, S II en Ace uit de handel nemen. De rechtbank in Den Haag heeft woensdag vervroegd vonnis gewezen in de rechtszaak tussen Apple en Samsung over kopieergedrag met zijn Galaxy-tablet en -smartphones.

De uitspraak is dat Samsung de Galaxy-smartphones niet meer mag verkopen, maar zijn Galaxy Tab-tablet wel. De Galaxy-telefoons maken volgens de rechter inbreuk op patent 2.058.868 van Apple. Dat patent gaat over de wijze van scrollen in een fotogalerij. De vorderingen gebaseerd op twee andere patenten, modelrechten, auteursrechten en 'slaafse nabootsing' wijst de rechter wel af. Een patent op 'swipe to unlock' beschouwt de rechter als ongeldig.

Een pdf van het vonnis is online gezet. De rechtbank zou eerst half september uitspraak doen, maar dat is vervroegd, zo meldden juristen. De rechter noemt als datum waarop het verbod zal ingaan uiterlijk 13 oktober 2011.

Samsung kan het verkoopverbod nog voorkomen door er een kort geding tegen te starten. Daarna kan er nog een bodemprocedure volgen, die vele maanden in beslag kan nemen. Samsung zou volgens Webwereld ook met een tweak of een update naar de volgende Android-versie de patentclaim van Apple kunnen afwenden.

Bron: Bright.nl

Ze beginnen nou echt laag te zinken vinden jullie ook niet?

Mensen mensen we gaan een beetje afwijken van het topic, zullen we weer verder gaan met het onderwerp bij welke je zit en je cijfer geven.

Alvast bedankt.

Beste cp,

Ik wil zelf leren bewegende banners te maken, en wil jullie vragen hebben jullie een goeie website of hebben jullie een goeie howto die je met CriminalsPoint wilt delen.

Ik weet wel dat er in photoshop een functie zit genaamd image reader, maar heb hem nog niet kunnen vinden in PhotoShop 5

Wie o wie heeft een zeer mooie how to.

Het liefst in het Nederlands.

Alvast bedankt.

Willem

Ik werk er zelf dagelijks mee, best een relax programma net als nokia pc suite en nokia ovi suite.

Maar wat wil je precies weten over dat programma?

Ik zit zelf met mijn servers ook in datahouse Alphen aan de rijn.
    Hiervoor zat ik in Eweka in Amsterdam ook wel een goeie.