Gaarne wil ik je verzoeken je topic titel aan te passen naar een goeie topic titel.
Topic titels met "probleem", "help"etc worden derhalve niet toegestaan als beschikbare topic titel.
Gaarne wil ik je verzoeken je topic titel aan te passen naar een goeie topic titel.
Topic titels met "probleem", "help"etc worden derhalve niet toegestaan als beschikbare topic titel.
Graag wil ik je verzoeken je topic titel aan te passen naar een duidelijkere topic titel.
Topic titels zoals "sites", "help" etc worden derhalve niet toegestaan.
Graag je topic titel aanpassen naar een juiste topic titel.
Topic titels zoals "help", "probleem", "opties" etc weten de mensen niet 123 wat je bedoeld, en word derhalve ook niet toegestaan als topic titels.
Alvast bedankt.
Hier kan je het toestel reserveren voor ? 795 incl btw
In Duitsland kosten de toestellen ?629 voor de 16GB-uitvoering en ?739 voor de 32GB-uitvoering
owkeej dan mensen nu ga ik de lijn trekken vanaf die lijn mogen er enkel on-topic berichtern geplaatst worden.
Fouten mogen voor de mensen die de source gekocht hebben en zowel de mensen die de source nog niet aangekocht hebben per PB verstuurd worden naar de Topic starter.
vanaf deze lijn on-topic.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
U probeert http://www.123crime.nl te bereiken, maar het certificaat dat de server retourneerde, is uitgegeven door een instantie die niet wordt vertrouwd door het besturingssysteem op uw computer. Dit kan betekenen dat de server zelf beveiligingsgegevens heeft gegenereerd, waarop Chrome niet kan vertrouwen voor veiligheidsinformatie, of dat een hacker probeert uw communicatie te onderscheppen. U kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze site.
https://www.123crime.nl/forumbericht.php?cat=2&forumid=7
Graag nakijken, zijn er toevallig ook Admin opties?
Prijzen om het toestel los te kopen zullen ongeveer 750 a 800 euro gaan kosten dan heb je de 16 GB
Haak me er niet aan vast, als het een beetje afwijkt
Even een algemene vraag.
Heb je minpunten en denk je dat dat beter moet? Dan mag je dit gerust naar mijn toe PBen ik zal er dan uitgebreid naar gaan kijken en uiteraard kijken naar een oplossing.
Ik kan echter niet altijd beloven dat ik een oplossing heb maar ik doe me best om het naar jullie zin te krijgen en dat iedereen met een plezier weer naar CP toe gaat.
________________________________________________________________________________
On-Topic. Iedereen intern zijn felicitaties.
@BrokenTrack, Zou je me de minpunten even willen pben? Dan kunnen we dit meenemen in de crew bespreking.
Succesvol voor 10 euro 6 maanden gekocht.
Je kan inderdaad alvast het toestel pre-orderen, echter zijn de prijzen dus ook nog niet beschikbaar voor de verkooppunten, dus je besteld eigenlijk iets waarvan je nog niet eens de prijs weet.
Ik persoonlijk raad het natuurlijk af om het toestel te pre-orderen.
Even googlen op blackberry storing doet wonderen:
http://www.destentor.nl/regio/…berry-lijken-opgelost.ece
Dit is gelijk de 1e zoek resultaat.
Ik zelf kreeg gister rond 11 uur savonds de 1e WhatsApp berichten binnen die waren verstuurd vanaf een blackberry dus rond die tijd zou het moeten zijn opgelost.
Goedkoop is mogelijk weinig kwaliteit
duurder is mogelijk hele goede kwaliteit.
Ik leg zelf liever 30 á 40 euro neer en zeker zijn van een goede kwaliteit dan dat ik 6 á 10 euro neer leg en me website ligt er continu uit.
raad je dan echter of yourhosting aan (die relatief nog wel goedkoop is)
Of versio, echter alleen kan je niet per bel of sms betalen.
Graag wenst ik van u uitgebreide bewijzen waarom de source niet illegaal is, tot die tijd zal ik echter helaas genoodzaakt zijn het topic te sluiten.
Graag pben met bewijzen erin.:slotje:
Edit by: Willem op 9-10-2011 om 17:25 uur
Bewijs van betaling gezien dat hij daadwerkelijk deze aankopen heeft gekocht.
Topic hierbij open.
En wat komt er in je nieuwe server te zitten?
[offtopic]
CitaatXlwebs.nl is in grote onderhoud. Alles wordt opnieuw ingericht en bijgewerkt. Wij zijn vanaf 20 juli weer helemaal up-to-date.
20 juli is toch al lang geweest of bedoelen ze 20 juli 2012 :P[/offtopic]
Als je slim bent ga je gewoon naar: http://www.nbhosting.nl/gratis-webhosting.html
Is gratis pakket met directadmin.
je .tk laten doorlinken naar hun nameservers en in je directadmin je .tk domein zetten.
En wil je echt geen gezeur hebben met problemen, neem dan gewoon betaalde webhosting en een betaald domein. ben je misschien 30 á 40 euro kwijt maar heb je wel kwaliteit.:cheer: