Posts by Willem

Volg de volgende stappen:

Citaat van Stap1

https://account.live.com/password/reset
    Voer hier je e-mailadres in en verifieer de captcha

Citaat van Stap2

Klik op klant ondersteuning
    en klik vervolgens weer op klant ondersteuning

Citaat van Stap3

Voer een tijdelijk e-mailadres in waar ze je op kunnen bereiken.

Citaat van Stap4

Vul alles wat er van je gevraagd word in.

Citaat van Stap5

Alles ingevuld? Druk op versturen binnen 24 uur krijg je op je tijdelijke e-mail een reactie.

Mooie toestellen ook best goedkoop, echter na 6 maanden zijn ze kapot. Heb er op dit moment 6 gekocht en allemaal binnen 3 maanden a 6 maanden kapot, geen enkele garantie.

Dus ik zeg geef wat meer uit en koop er een in nederland. Als er dan wat is dan kan je er mee terug.

De ing verwerkt elke morgen om 6 uur s'ochtends en elke dag om 16:00 uur de transacties.

Vrijdag verstuurd moet uiterlijk maandag middag na 16:00 uur op de rekening staan of op dinsdag na 6 uur s'ochtends.

Ik zit zelf met me zakelijke rekeningen bij de ING en krijg vaak betalingen van een andere bank die bijv. op vrijdag verstuurd zijn op maandag na 16:00 uur binnen.

Ik weet btw niet wanneer ABN Amro storing zou moeten hebben maar ik heb de afgelopen 4 werken elke dag wel een betaling vanuit de ABN Amro mogen ontvangen.

Buy now bijdeze. op wmdownloads.nl

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.11.11 21:25:29:
    Tevens ook op wmdownloads.com

Beste CP,

Voor een Sponsor opdracht ben ik opzoek naar een goedkoop persoon die een basic layout kan maken en kan slicen en eventueel ook in een systeem kan inbouwen.

Het is voor een persoon die zich richt op gehandicapte kinderen.

Het design moet Paars Roze worden, plaatjes worden aangeleverd door mijn, tevens ook een plaatje wat als logo moet werken.

Het design moet uiteindelijk worden ingebouwd in een CMS systeem die ik ter beschikbaarheid stelt voor de persoon die het voor me wilt designen en inbouwen.

Er is eventueel een kleine vergoeding beschikbaar tot XX mid.

Wie o wie wilt wat extra ervaring opdoen en wilt het voor mijn doen.

Alvast bedankt.

Groeten Willem.

Toestemming: R.Jipping

Beste CP,

Ik ben op dit moment bezig met een aantal wijzigingen doorvoeren echter willen een paar dingen niet lukken.

Zoals het volgende:

Ik wil automatische incasso beperken. Als mensen geen contract getekend hebben ook geen automatische incasso kunnen aanvinken.

Ik heb al de tabellen aangemaakt Tabel is ook op een andere plek actief onder optie "niet getekend" en "getekend"

Kan iemand mijn helpen om de optie alleen zichtbaar te laten maken als in de database de optie op 1 staat.

Hier een stukje script:

PHP
    <select name="methode">
                <option value="Automatische Incasso">Automatische incasso</option>
                <option value="Overboeking">Overboeking</option>
                <?php if(isset($config['mollie'])){ ?><option value="iDEAL">iDEAL (+ &euro; <?= number_format($config['XXXXXX'], 2, ',', '.'); ?>)</option><?php } ?>
    			<?php if(isset($config['paypal'])){ ?><option value="PayPal">PayPal (+ &euro; <?= number_format($config['XXXXXXXX'], 2, ',', '.'); ?>)</option><?php } ?>
    			<?php if(isset($config['mollie'])){ ?><option value="Wallie">Wallie (+ <?= number_format($config['XXXXXX'], 0); ?>%)</option><?php } ?>
            </select>

Alvast mijn dank voor de persoon die me wilt helpen.

1, Je stuurt je .TK domein door naar of nameservers of een IP adres.
    2, Je zet het domein in je CPanel (dit mag je ook eerst doen en dan doorsturen)
    3, duurt plus minus 24 uur voor deze wijziging is doorgevoerd.
    4, Je bent klaar voor het gebruik van je .TK domein.

November Actie!

Geachte bezoekers.

De gehele maand November is Actie maand de gehele maand ontvangt u namelijk op elke bestelling van een Shared of Reseller 30% korting.

U hoeft alleen tijdens uw bestelling de volgende actie code in te voeren: \"november\"

En er zult eenmalig 30% korting worden afgeschreven van de factuur.

Let op, deze actie geld alleen op Resellers en Shared pakketten.

Geld niet op Domeinnamen en/of VPS pakketten.

Pakket 1:

Schijfruimte: 600 MB
    Dataverkeer : 5000 MB
    Databases : 5
    E-mailadres : 5
    FTP accounts: 5

Van € 2,50 p/m nu voor: € 1,92

Pakket 2:

Schijfruimte: 1000 MB
    Dataverkeer : 12500 MB
    Databases : 10
    E-mailadres : 10
    FTP accounts: 10

Van € 4,50 p/m nu voor: € 3,46

Pakket 3:

Schijfruimte: 2500 MB
    Dataverkeer : 25000 MB
    Databases : 15
    E-mailadres : 15
    FTP accounts: 15

Van € 5,50 p/m nu voor: € 5,00
    [offtopic]
    Let op contracten gaan per jaar en dienen vooruit betaald te worden. Tijdens registratie is het verplicht of een domein die u al in beheer heeft op te geven, of een domein erbij te registreren.[/offtopic]

Alle prijzen zijn incl. 19% BTW tenzij anders aangegeven. Op alle diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

Bestelling kunnen geplaatst worden op wjsolutions.nl.

[offtopic]Wij zijn niet aansprakelijk voor het vergeten van de actie code in te vullen. Wij willen u dan ook vragen om alles goed te controleren voordat u de bestelling verzend.[/offtopic]

Met vriendelijke groet,

Willem

Toestemming: R.Jipping

Beste CPers,

Hierbij zet ik een aantal domeinen te koop.

dpshop.nl (net verlengd 05-11-2012)
    wnshop.nl (net verlengd 05-11-2012)
    wineenbiosbon.nl (08-06-2012)
    reviewgame.nl (13-03-2012
    centenveiling.eu (01-05-2012)
    cityveiling.nl (18-02-2012)
    gsmabbonement.eu (Versio) (02-03-2012)

Op 1 domein na staat alles bij WJ Solutions

Je kan los bieden maar ook als set.

Het is mogelijk je eigen set samen te stellen.

Tevens betreft het hier alleen de domeinen niks wat er op staat. mits anders aangegeven.

Los bieden vanaf: € 5,00
    opbieden met: € 1,00
    Buynow: = Hoogste bod na 24 uur, of een geaccepteerd bod

Bieden als set (2 stuks)

Bieden vanaf: € 9,00
    Opbieden met: € 1,00
    Buynow: = Hoogste bod na 24 uur, of een geaccepteerd bod

Bieden als trio (3 stuks)

Bieden vanaf: € 13,00
    Opbieden met: € 1,00
    Buy now: = Hoogste bod na 24 uur, of een geaccepteerd bod

Alles in 1 keer:

Bieden vanaf: € 30,00
    Opbieden met: € 2,50
    Buy now: = Hoogste bod na 24 uur, of een geaccepteerd bod

Betaal methodes:

Paypal | iDEAL* | Wallie* | Overschrijving | Automatische Incasso**

* Extra komende kosten voor rekening van koper iDEAL = € 1,00 en Wallie 25%.

** Domeinen kunnen de eerste 60 dagen niet verhuist worden wegens de wettelijke terug stort termijn van 60 dagen.

*** Eventuele houdewijzigingen en/of verhuiskosten is voor rekening van de Koper
    [offtopic]Staan ook op andere fora's[/offtopic]

Het is op dit moment niet toegestaan om de gratis link, indien dit wel gebeurd en de link wordt gegeven wordt, dan zal ik maatregelen nemen.

Gezien het feit dat hier + een verkoop bederft wordt omdat jij het vrijgeef.

Tevens geeft de verkoper aan dat jij maar 5 keer mag doorverkopen.

Graag wens ik van beide duidelijke uitleg met aantoonbare bewijzen!

:slotje:

Beste Cp,

Omdat ik bezig ben met het her structureren van mijn bedrijf ben ik opzoek naar een nieuw logo.

Wie o wie wilt er voor mijn een nieuw logo ontwerpen.

Het is voor mijn bedrijf, vele van jullie kennen het wel dus hoef het niet te melden.

Mijn bedrijf gaat het stuk webhosting en webdesign scheiden en gaat het onder 2 bedrijven zetten.

Webhosting wordt 1 bedrijf en het Webdesignen en scripten van websites wordt 1 bedrijf.

Nu ben ik dus opzoek naar een logo voor mijn hoofdbedrijf die zich gaat richten op webdesignen en scripten.

Eventuele vergoeding aanwezig.