Posts by Willem

Citaat van h4x0r666

sorry voor offtopic maar als je 50EU p/j moet betalen aan de kamer van koophandel lijkt het mij dat ze gwn zelf geld willen verdienen voor wat extra info.. het lijkt mij dan ook niet illegaal om niet te betalen, maar wel een web winkeltje te beginnen (waarbij je, je wel gewoon houdt aan de wetregels van de land waar je in zit) die kvk mag dan wel een herkenning zijn dat je te vertrouwen bent.. maar dat je er elk jaar voor moet betalen.. nou zou leuk zijn als je gewoon een webshop hebt om mensen te helpen waarmee je maar een hele kleine winst maakt dat je niet eens boven die jaarbedrag uit komt..^o) mijn mening.. en nee ik weet niet alles over de kvk mja..

In jouw geval kan je beter dan omschrijven vergoeding. je helpt mensen en krijg je een vergoeding voor, dan heb je geen kvk tot een bepaald bedrag nodig.

Wat R4 wilt moet je wel een kvk voor hebben.

Of de handel waar je je in wilt verdiepen illegaal is, kan ik je zo niet vertellen.

JE kan bijvoorbeeld de schulden ingaan door dingen op rekening in te kopen terwijl je het niet kunt betalen. Of als je wordt opgelicht.

Dit zijn een paar voorbeelden, meer voorbeelden kan je ook op google bekijken.

Nog even over je plan, is je plan ook nagekeken door andere mensen denk bijv aan een accountant. (is niet verplicht maar geef je een hoop meer zekerheid dat je met je plan ver komt)

Als je minderjarig bent dienen een van je ouders/verzorgers mee te gaan naar de kamer van koophandel. Dit omdat stel je gaat de schulden in dat je ouders dan verantwoordelijk voor je zijn.

Ik zelf heb ook een paar webwinkels, echter moest ik het eerst navragen bij de gemeente, maar omdat ik via dropship deed en enkel telefonisch contacten had. Mocht ik het vanuit huis doen, anders mocht het niet.

BTW nummer kost niets, een kvk nummer ligt circa rond de 50 euro per jaar.

Is dus de moeite waard om gewoon een kvk en btw nummer aan te schaffen.

Nee je kan geen paypal tegoed kopen op een online of offline store.

Wel kan je paypal account koppelen aan je bankrekening en dan geld toevoegen aan je account, paypal zal dan gemiddeld binnen 5 werkdagen het geld van je rekening afschrijven en toevoegen aan je paypal account.

Wel kan je bijvoorbeeld via 3vcash.nl een prepaid creditcard kopen of via een offline winkel die dat ook aanbied.

Online kan je dan simpel betalen via iDEAL en offline gewoon per pin of cash geld.

Dit zal je wel moeten vragen in de winkel of ze 3vcash aanbieden.

Citaat van Robin

Eenheid in het team is heel erg belangrijk, nu 1 moderator sluit het topic (rick), dan een andere moderator gaat kijken wat hij kan doen, en een andere moderator bant me en verwijderd het topic (willem). Waar gaat het hierbij mis. Verder juichen jullie oplichten eerder toe aangezien ik niemand mag waarschuwen dat hier een oplichter actief is!

Verder roepen jullie hier van wij zijn niet verantwoordelijk voor de deals, maar op dit moment wel! Jullie laten oplichters zoals (**) ongestraft hier doorgaan maar twee personen welke de waarheid aan het licht stellen worden gebanned!

1.6 Het (al dan niet opzettelijk) zwartmaken van personen, websites of bedrijven is niet toegestaan.

Tjah dat vraagt om een ban, als je mensen gaat zitten zwartmaken, het meest verstandige was gewoon naar de crew toe te stappen met een screenshotje van je aanbetaling, je pb's die je naar hem heb verstuurd etc.

Dan was jij nu niet voor 5 uur verbannen en hij naar alle waarschijnlijk een perm ban ontvangen.

Maar nee, je dacht het recht in eigen armen te nemen en ze naam open en bloot op CP te zetten.

Verder zal ik hier niet op ingaan dit kan via een PB aangekaart worden zie ook daarvoor het reglement:

8.7 Wanneer een lid zijn/haar kritiek op een opgelegde straf uit op de website zelf, via de publieke kanalen, is het niet meer mogelijk gelijk te halen en eventueel verkorting van de opgelegde straf te bespreken. Deze manier van kritiek uiten resulteert enkel in een permanente verbanning van CriminalsPoint.

iPhone is gebruiksvriendelijk in tegen stelling van Samsung.

Echter is het wel iPhone is beperkter dan de samsung.

Uiteindelijk kan je veel meer dan de iPhone zelf.