Dan trek ik bij deze de toestemming die L.Groot heeft gegeven in.:slotje:
Posts by Willem
-
-
K-Joniaux Gaarne voldoende informatie plaatsen.
- Wat zijn de eisen
- Wat zijn de vergoedingen
- bij hoeveel wordt je uitbetaaldIndien je dit niet plaatst dan trek ik de toestemming van L.Groot alsnog in.
[offtopic]Persoonlijk had ik hiervoor geen toestemming willen geven dit vind ik namelijk puur onder reclame vallen.
4.1 Het is niet toegestaan (eigen) websites te promoten via berichten op het forum.
4.2 Het veelvuldig plaatsen van overeenkomstige (of weinig afwijkende) berichten is niet toegestaan.
4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.En dan heb ik het zelf over 4.1 en 4.2[/offtopic]
-
steelnose, Je host kan de Open_basdir uitschakelen of ioncube installeren, en nee dat kan je zelf niet als je enkel een webhost heb.
-
Geen demo, is topic sluiten.
-
@Maviose:
A new message or response with subject:
User ******* has used up 175% of his/her bandwidth and 12.2% of his/her allocated disk space
has arrived for you to view.
Follow this link to view it:------------------------------------------------------------------------------------
Voor verder informatie vraag ik je contact per e-mail of ticketsysteem voor op te nemen.
-
-
-
geen demo geen verkoop
-
Dit topic ga ik sluiten. Reclame in de vorm van topics is op Criminalspoint niet de bedoeling. hiervoor is rechts boven het banner systeem.
Tevens het plaatsen van e-mailadressen is ook niet toegestaan.
-
Vanaf nu klaar met offtopic.
Tevens verplaatst naar een ander topic.
-
Graag meer informatie!
-
Wordpress is gratis, waarom zouden mensen dus 50 euro betalen voor de website?
Wil hier graag uitleg over tot die tijd is het topic gesloten.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.02.12 15:50:43:
heropend -
Dit kun je niet verkopen moet je je voor schamen.
Ik sluit dit topic dan ook
-
Inderdaad met het bonnetje terug gaan, en een nieuwe eisen.
Mocht de juwelier daar niet in mee willen gaan en je om het zo te zeggen naar je moer stuurt kan je altijd aangifte doen wegens oplichting
-
Hoe zit het met bugs die nog in het script zitten, worden deze voor de licentie houders gratis verholpen? Of moeten de licentie houders ook daar voor betalen.
-
Jannick, Jammer dat je bent weggegaan we hadden goeie gesprekken met elkaar.
Ik wens je ook nog een fijne verjaardag toe, en mag je een leuke dag hebben.
-
Tijdelijke link: https://rapidshare.com/files/30110802/hosting.rar
Ik ga koen aan met de vraag of die me weer toegang kan verlenen tot de ftp server waar alles op draait.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.01.12 10:34:00:
Inmiddels opnieuw toegevoegd aan downloads. -
Ik ben nog steeds zoekende mensen?
-
Topic gesloten. Verkopen van mijnmaffia mogen niet extern gedaan worden en alleen binnen het mijnmaffia netwerk.
Heb ooit zelf zo'n spel overgekocht ook in geld, en een klein uurtje later kreeg ik een mail dat de site verbannen was omdat je geen geld er voor mocht geven.
-
Heb je toestemming van de mensen van de e-mailadressen het te verkopen?