Posts by Willem

eeyk Ben ik niet 100% met je waar. Ik zelf ben aangesloten bij Google en kan dus dan ook adwords coupons uitdelen. Dus dat ze op naam staan moet ik je helaas toch betreuren.

Ik heb er eventueel nog wel een XX aantal liggen. van 50 en dacht van 100 ook nog (Dat laatste weet ik niet zeker en zal ik voor je na moeten kijken.)

Citaat van brentvdh

Hierbij mijn eerste opzetje:
    http://afbeelding.im/vDdCV

Ik hoor graag wat je ervan vind.

Dit is eerlijk gezegd niet wat ik zoek.

Mis de witte achtegrond.

Citaat van Alex

Voeg me ook maar toe aan het lijstje,

Stap2 (klik)

Graag feedback :)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.04.12 23:50:10:
    Stap3 (klik)

Dit vind ik persoonlijk te basic.

Geef er iets meer kleur aan en gebruik misschien meer kleur abstracten.

Blauw en wit moeten er wel in terug voorkomen.

@ Kenneth, te standaard.

Beste CP'ers,

Voor een opdrachtgever zijn wij opzoek naar een design voor de nieuwe website van het bedrijf.

En om de Battle weer een beetje terug te brengen dacht ik laat ik eens een battle starten.

Het design moet aan de volgende eisen voldoen:

Citaat

Witte achtergrond (verplichte kleur)
    Lichtblauw tinten (Verplichte kleur)
    Je mag ook met overige kleuren spelen.
    Menu met submenu

Battle duurt 1 week en eindigt dus op: 05-05-2012

Prijs design: € 50,00
    Prijs incl Slice: € 75,00

Iedereen kan deelnemen aan deze battle.

Hopend op mooie resultaten.

Deelnemers:

- tcbhome
    - ProjectB
    - Alex

Terug getrokken deelnemers:

- Guitar
    - Brentvdh

[offtopic]PB aanmeldingen worden niet geaccepteerd, noch MSN of e-mailaanmeldingen![/offtopic]

Citaat van L.Groot

Wart is overigens Zwollywood?

Daarover is deze hele ruzie ontstaan, ik heb zijn bericht over zwollywood verwijderd.

Dames of heren zullen we het wel even bij dit topic houden?

Heel creatief maar ik vind dat er te veel grijs in zit waardoor het minder aantrekkelijk is.

[offtopic]Omdat Eeyk over me bericht viel, wat meer een beetje als grap bedoeld was heb ik me bericht even aangepast![/offtopic]

Zoal R-Mijnten ook al aangeeft advertenties op een webshop is sterk af te raden.

Reden hiervoor is dat men dan snel denkt ah amateuristische webshop daar ga ik niks bestellen.

Gelieve meer informatie op te over het desbetreffend product/dienst.

Wat is paysafe Junior
    Wat is de biedprijs/vaste prijs.
    Wat is de waarde van de prijs
    Tot wanneer is de kaart geldig.

Waar is de kaart allemaal uit te geven.

Als deze antwoorden in het topic te vinden zijn zal ik of een van de andere collega's het topic weer open doen.:cheer:

Edit Lars: volgens mij nu genoeg info dus topic heropend.

Citaat van Alex

Wel, herinneringen sturen en als dat niet werkt kun je bv. mensen 1week 'in het rood' laten gaan met een extra procentje kosten, en als het dan nog niet betaald is de normale stappen ondernemen.

Edit: Weet niet welke betaalmogelijkheden er komen (om je portemonnee op te waarderen) maar moest er zoiets als mollie komen zou het niet onwaarschijnlijk zijn dat er een minderjarige een hosting afsluiten zonder dat de ouders het weten, een brief zou dus handig kunnen zijn

Een roodstand van maximaal 3,00 lijkt me inderdaad wel een goed idee.

Zat zelf te denken aan betaalmethode's zoals iDEAL, Bankoverschrijving, PaySafeCard, Telefoon en SMS.

Uiteraard zit er aan elke betaling methode weer transactie kosten, is het begrijpelijk dat je dat dan door factureert?

Citaat van eeyk

een waarschuwing geven en na 2 weken blokkeren tot er weer betaald word.

en natuurlijk moet ook de gsm nummer er bij worden gegeven zo-dat je een sms kunt versturen via je systeem als er niet betaald is.

SMSjes sturen, dat doe ik nu tegenwoordig ook al. Hierdoor merk ik inderdaad wel dat de betalingstermijn bij sommige mensen van 2 maanden is terug gelopen naar een maand.

Citaat van Kurene

Je kijkt wel gelijk naar de moeilijkste scenario's :p

Het beste hiervoor is denk ik:
    Dat je minimaal euro10,- in je portemonnee moet hebben. En als er niet genoeg is per week. Dat er per dag wordt afgeschreven.
    Elke dag dan ook een bericht naar hem/haar sturen.
    Indien geen bericht of geen saldo opwaardering.

Blokkeer na 5 - 10 dagen (wegens vakanties wat eventueel mogelijk is) de hosting en zet het offline. Vervolgens een bericht sturen naar hem of haar met de melding dat ze het moeten op waarderen of anders de hosting wordt verwijderd. Verder dat ze nog wel een rekening moeten betalen van de rest.

Ik moet op alles voorbereid zijn als men zon concept online wilt zetten, ook ik heb eruit eindelijk kosten aan natuurlijk...

Ook jouw idee is inderdaad goed, en zal het ook uitwerken.

Dus bijvoorbeeld:

0,10 Per MB Ruimte
    0,10 Per MB Dataverkeer
    Online portemonnee waar dagelijks of wekelijks het verbruik wordt afgeschreven?

Citaat van eeyk

voor een begin is 12 euro leuk maar je krijg er wel weinig voor alleen mijn images van mijn website zijn al 1.7 gb.

Hoe zou jij het willen zien? Wellicht kan ik er wat mee doen?

Zou op zich ook geen gek idee zijn, je ziet het immers ook al bij Telecomaanbieders.

Maar aan wat voor tarief zou jij denken dan? En hoe zou jij het noemen?

Beste CP,

Omdat ik als bedrijf zijnde best wel veel vraag kreeg of ik ook Crime games hosten heb ik besloten om een crime hosting op te zetten.

De pakketten zullen zo eruit komen te zien:

Crime pakket 1

250 MB Ruimte
    1000 MB Dataverkeer
    rest is FUP.
    Prijs: 12,00 per jaar

Crime pakket 2

750 MB Ruimte
    2000 MB Dataverkeer
    Rest FUP
    Prijs: 20,00 per jaar

Crime Pakket 3

2000 MB ruimte
    5000 MB Dataverkeer
    Rest FUP
    Prijs 30 per jaar.

Bedrag betaal je 1 jaar vooruit, besluit je na 6 maanden te stoppen dan zal er een restitutie plaats vinden over de resterende maanden.

Zou iemand dit gaan nemen? Wat denken jullie?

Citaat van SvenB

Dus op bepaalde manieren kan een centveiling toch legaal zijn :)!?

Zover ik hier uit lees wel ja. Maar of je het moet willen dat is natuurlijk je eigen keuze.