Posts by Willem

Beste CPers,

Naar aanleiding van de nieuwe release van onze website en klantenpaneel zijn wij tevens opzoek naar mensen die ons willen promoten. Als promotor krijg je per bestelling die er wordt gedaan met jouw affiliate link een vergoeding uitgekeerd variërend tussen de € 2,00 en de € 50,00

Hoe gaan we te werk als bedrijf?

Wij betalen de Affiliates binnen 30 dagen na betaling van de klant uit, indien klant niet betaald dan vervalt de Affiliate bedrag.

Bij elke 10 betaalde bestellingen krijg je een bonus. Bonus dat wordt aan de hand van hoeveel tijd er tussen de bestellingen zitten, en hoe groot de bestelling is.

Wat valt buiten de affiliate?

Op dit moment worden domeinen en VPS servers niet meegenomen in het Affiliate programma.

Welke bedragen krijg ik exact voor welk pakket?

Dit hangt natuurlijk af van wat voor pakket het is, de Affiliate bedrag is vanaf € 2,00 tot een maximum van € 50,00 per pakket.

Vanaf hoeveel betalen jullie uit?

Wij betalen uit vanaf € 50,00, indien je de helft heb gehaald en je wilt niet meer promoten dan kunnen wij uiteraard een coulance procedure starten.

In welk land moet je wonen om deel te kunnen nemen aan het Affiliate programma?

Nederland en Belgie kunnen op dit moment alleen deelnemen aan het Affiliate programma.

Heb je eventueel nog aanvullende vragen en/of heb je interesse dan kun je uiteraard contact met mijn opnemen doormiddel van een bericht hier achter te laten, of een PB naar mijn te sturen.

Gelieve bij een PB als onderwerp gebruiken “Affiliate programma” dit om het fijt dat er anders mogelijk een vertraging kan zitten in het verwerken van de PB’s.

Hopend jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd en hoop op een goeie samenwerking.

HG Willem

[offtopic]Eventuele zet en typ fouten voorbehouden[/offtopic]

Nielsgo op mij werk hebben wij een prepaid opwaardeerbon automaat met oa Paysafecard, 3Vcard(Prepaid visa card) etc, ik kan je eventueel morgen ochtend voorzien van een tegoedbonnetje, dan kan je gewoon betalen via betaal methodes als iDEAL, PayPal, Mistercash etc uiteraard.

Indien je interesse heb hoor ik het wel.

Ik vind het wel terecht dat ze betaalmethodes enkel via een KVK doen. Het is toch immers een bron van inkomsten, en naar de consument ook een stuk meer vertrouwen als mensen een KVK hebben.

Zie Pay.nl die vraagt voor alles een KVK maak niet uit welke methode je wilt nemen.

[offtopic]Ik zeg niet dat als men een KVK heeft dat het gelijk 100% veilig is maar wel een stuk veiliger.[/offtopic]

Ik zelf gebruik een Visa Card, echter kan je nog lang niet overal betalen met je Visa card wat op zich wel jammer is.

Ik zelf gebruik me Visa card enkel voor betalingen aan het buitenland. Verder heb je er naar mijn mening weinig aan.

Citaat van binkkie

of je kan ook zo`n aparte iets kopen kan niet op de naam komen en dan je batterij appart opladen is wel een omweg maarja.

Dat noemen ze een external battery charger of te wel externe batterij oplader.

Citaat van Maikel

Cant read ?

Ik bedoelde Schriftelijk gezien het feit een elektronische handtekening voor dit soort zaken niet rechtsgeldig is.

Ik sluit dit topic omdat er nu eigenlijk weinig duidelijkheid is.

1, Is het een veiling? Zoja dan gelieve de volgende te melden:

Startbod
    Opbieden met (staat al vermeld)
    Buy Now
    Veiling tijd.

Bij een veiling is het zo dat er altijd een tijd aan vastzit. Anders is het ook geen veiling.

2, is er een vaste prijs? zo ja gelieve onderstaande verbeteren!

Vermeld gelieve dan niet dat men kunnen opbieden en vermeld gelieve de definitieve verkoopprijs!

Tot dit duidelijk is is het topic dan ook gesloten!

Dan is er mogelijk vocht bij de oplaadpunten gekomen en dan stopt die er inderdaad mee. Wat je kan doen is als het mogelijk is je oplaadpunt vervangen.

Wat je ook ook kan doen, is het toestel opsturen ter reparatie hou er echter wel rekening mee dat die kosten meestal (9 van de 10 keer)over de 100 euro gerekend wordt.

Of natuurlijk gewoon een nieuw toestel kopen.

Maar waarom zou je stoppen met je opleiding. Dat papiertje vergroot je werk kans.

Zoals hierboven al vermeld:

De WW-uitkering
    De WW-uitkering is in het leven geroepen voor mensen die werkloos zijn geworden door ontslag. U moet dus zijn ontslagen. Daarnaast zijn er nog een paar voorwaarden waaraan u moet voldoen. Zo moet u bijvoorbeeld minimaal een half jaar hebben gewerkt voordat u ontslagen werd. Ook moet u beschikbaar zijn voor werk. Verder is ook de reden van ontslag van belang bij uw uitkering.

De hoogte en de duur van de uitkering zijn onder andere afhankelijk van het aantal jaren dat u heeft gewerkt, van uw leeftijd en uw loon. De WW-uitkering moet verder zo snel mogelijk worden aangevraagd als u werkloos bent geworden. U moet zich dan inschrijven bij het UWV WERKbedrijf.

De WWB (Bijstand)
    Een bijstandsuitkering is een uitkering voor personen die te weinig inkomsten hebben om van te leven. Ook voor de bijstand moet u aan bepaalde voorwaarden voldoen. U mag geen recht meer hebben op andere inkomsten en als u samenwoont (ook ongeregistreerd) mag uw partner niet meer verdienen dan ongeveer â?¬1200 netto.

De bijstandsuitkering is een financieel vangnet en is bedoeld als een tijdelijke hulp. De uitkering bestaat uit een bedrag dat minimaal nodig is om aan de primaire levensbehoeften te voldoen. Hieronder worden bijvoorbeeld de kosten voor huur, kleding, voeding en de premie voor de zorgverzekering verstaan.

Ja het kan, echter moet het toestel wel simlock vrij zijn. Tevens is het zo met buitenlandse toestellen dat je in Nederland ten aller tijden je data roaming moet aanstaan, anders kan die het wel eens niet doen.

Sorry, zelfs ik kan hier geen kaas van eten. Heb geprobeerd je bericht aan te passen maar is gewoon zo onduidelijk dat het me niet lukt.

Hierdoor heb ik doen besluiten je topic te sluiten totdat je je eigen topic normaal heb gemaakt, en begrijpelijk.:slotje:

Gezien het feit er niemand meer iets van zich heb laten horen hebben we uiteindelijk de keuze moeten maken en hebben we voor kenneth zijn design gekozen...

Spijtig dat deze battle niet zo verliep zoals ik gehoopt had.:(

Beste CP,

Omdat ik bezig ben met het ontwikkelen van een nieuwe website ben ik opzoek naar iemand die voor mijn een passende intro tekst wilt schrijven.

Wat zoek ik:

- Nederlandstalige tekstschrijver
    - Goed ABN kunnen schrijven
    - Goeie en aantrekkelijk teksten kan bedenken.

KVK: Niet verplicht maar wel gewenst

Deadline is eind deze week.

Prijs bespreekbaar.

Ben jij de gene die zich geroepen voelt en hou je van een uitdaging? dan kan je hieronder een bericht achterlaten en zal ik een PB sturen met aanvullende gegevens.

MVG,

Willem

@Iedereen vertel dan ook svp ook de andere kant van het verhaal.

Stel jij schrijft je in bij bijv. m4n als affliate verkoper dan ben je verplicht een x bedrag of een x procent af te dragen per verkoop die wordt gedaan door mede vanaf een ander bedrijf/website.

Stel ik heb een door link van mijn website naar jouw website en iemand klikt via mijn website op jouw website en bestelt vervolgens wat, dan krijg ik dus in dit geval een vergoeding omdat er via mijn website iemand naar jouw site is gegaan en een aankopen heeft gedaan.

(Slechts een voorbeeld)

- getypt vanaf mijn mobiele telefoon typ fouten voorbehouden -