Posts by Willem

Rens dit is lachen

OPGELET: wil je voortijdig stoppen, slaag dan je antwoorden onderaan de pagina op, zodat je later verder kan gaan met de enquete!

volgens mijn moet het zijn OPGELET wil je voortijdig stoppen, sla dan je antwoorden onderaan d pagina op zodat je later verder kan met de enquete!

(a)

Weet iemand mischien waar je zo´n blokker vind.

Bijv je klikt met je rechtermuisknop en dan krijg je zon popup venster met kopieeren op deze site is verboden etc.

Weet iemand er een

Nee deze heb ik dagen lang aan zitten werken met iemand en is dus zelf gescript en ik heb zoiets als ze het echt willen hebben dan kunnen ze het altijd vragen.

Dus is geheel zelf gescript.

Nu voldoende voor :slotje:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.05.09 18:21:26:

Over dat eerste bedankt voor de Tip we zijn er all mee bezig een goeie korte menu's temaken.

Dat 2en ik heb nog noooit van een pwyl source gehoord maar waar kan ik die vinden dan ;)

Dank je voor de tip zal het voor de volgende keer onthouden :cheer:(xD)

Bedankt voor de script heb hem all in news.php gezet enkel als ik die van de right_column.php invoeg dan is gelijk me helepagina niet meer zichtbaar dan staat me kolom links en een heel groot bruin vlak krijg ik dan.:(

Citaat

dat kan ook.. maar jij zegt bovenaan aan elke pagina :P

maar als je het gewoon bij je statistieken doet is wel wat netter lijkt me ?

Daar heb je gelijk in ik heb hem bij de startpost geplaatst.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.05.09 22:24:58:
    tevens is die die nu erin staat handmatig erin gezet en dus moet ik telkens handmatig aanpassen had eerst gewoon 98 dagen moet ik een dag later weer naar 97 dagen zetten das was niet fijn

Citaat

Moet je hem boven laaste nieuws?

Als u dat zou kunnen maken graag.

Heb zelf geprobeerd enkel ging het goed fout. maar als het lukt moet die op elke site terug komen.

Alvast bedankt.

Citaat

allebei.

Oke dan ik zal in beginpost plaatsen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.05.09 21:47:27:
    Dan zou ik het liefst hem boven de nieuws kopje willen hebben

Oke dan hartelijk dank voor u hulp

en bedankt voor het script

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.05.09 21:10:30:
    Weet iemand ook hoe ik het in de index.php kan plaatsen? zodat het er boven komt testaan?

Beste cper's,

Ik ben opzoek naar een aftel script die automatisch me dagen afteld bijvoorbeeld

een ronde duur 91 dagen dat als het dan 00:00 uur is dat er dan

automatisch 90 dagen komt te staan en die dag daarna ook weer.

Zou iemand me kunnen helpen.

Alvast bedankt

Edit Willem: Index

Link Right_column.php

Hier een linkje naar de georganiseerde misdaad:
    Klik hier

Hier linkje naar lotery.php:

Klik hier

Hier linkje van friends.php die werkt ook niet goed
    gebruikersnaam wordt niet weer gegeven en de icoontjes staan verkeerd plus de rang
    Klik hier

EDIT WILLEM: Even de scripts weggehaald en er 2 linkjes bijgezet