Posts by Willem

@ K.Rens die gasten mogen rijk zijn maar mogen daartegen ook weer heelveel geld inleveren voor hun procedures en kosten

Inderdaad ja daarom is hyves beter hyves beandwoord klachten enof vragen netjes binnen een tijdlimiet van 1 week soms met uitloop van 2 weken dit vanwege hyves ook all groot is.

Vond ik ook dus daarom snap ik niet wat ze de boel lopen aftekraken en op elke comunicatie site trek je niet goeie mensen aan over het hele internet zelfs dus neem dat niet als excuus

hyves heeft last van hackers
    netlog heeft last van heelveel nog minder dan hyves dus als we moeten zijken is het over netlog dus hou je commentaar voor je.

Vertel waarom zou dit niet nuttig zijn.

kijk via hyves komen er weer mensen naar deze site toe en registreren sommige menzen zich.

en waardoor criminalspoint dus weer groter groeit en dus meer meer dingen worden gekocht tekoopgezet etc.

Ooit eens nagedacht voordat je iets post nee dus :cheer:

cwcw je heb gelijk wees blij zeg dat ze leuke dingen verzinnen en dan gaan andere hyves lekker afkraken of netlog en die andere zo'n altijd lekker werken en hyves is ook best wel hoog in de top dus zeur niet zeg pffffffff:@

daarom ook en daarom wil ik ook een game ban kunnen geven ik was all zoiets aan het maken enkel werkt dat niet ik probeer hem nou in me index temaken zodat als ze inloggen te zien krijgen sorry dit account is verbannen

PHP
    ALTER TABLE `users` ADD `woning` VARCHAR( 5 ) NOT NULL ,
    ADD `woningtekst` TEXT NOT NULL ,
    ADD `woonplaats` VARCHAR( 255 ) NOT NULL ,
    ADD `huisnaam` TEXT NOT NULL

Zo moet je het in je database plaatsen

lol ik heb ook de G4G gekocht die zich voordeet als nick velten.

Toen bleek hij het dus gewoon niet tezijn ging dus 1500 euro weg
    mocht hem offline zetten anders ging die er een rechtzaak van maken dus nu staat die offline en dus domeinnaam ook

Ja ze zijn ook allebij hardstikke illigaal(xD)

G4G heeft nog geen ene source vrijgegeven en toch zijn ze te downloaden op het internet

Kijk ik heb nu een ip ban systeem maar ze kunnen dan bijv
    thuis niet op het spel maar ze gaan ergens anders heen en ze zitten erop

en omdat ik niet altijd een ip ban wil geven daarom ook een normale ban systeem en mochten er meerdere mensen op dat ip spelen dan kunnen die dus niet meer spelen.

daarom ook een dubbele ban systeem. zodat ik die ip bans minder hoef te gebruiken