Posts by Willem

Ja dit is niet gratis je moet betalen aan Bumrastumra.

Natuurlijk kan je ook illegaal doen en dan kan je het via

http://www.listen2myradio.com

Welk programma heb je nodig

Sam Broadcaster
    of
    Winamp

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.06.09 22:33:07:
    Oja via Listen2myradio draaien heelveel mensen weet niet of hun de licentie hebben maar draaien ook heelveel mensen die geen muziek licentie hebben

Beste cpers,

Omdat ik toch nog genoeg vragen krijg van mensen die hier ook opzitten via World-of-maffia voor scripts zoals huwelijk en pc misdaden etc.

Even duidelijk deze scripts geef ik niet meer weg aangezien jullie toch zeggen dat ze van de PWYL source afkomen.

Ik beandwoord hier ook geen prive berichten meer over en zullen gelijk verdwijnen uit me inbox.

Doe je dit via mijn contact formulier dan zullen ze onbeantwoord verwijderd.

Bedankt voor jullie begrip.

P.S. Mocht ik ze wel willen weggeven dan zal ik ze als eerst op CP plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Willem:slotje:

Citaat

Is goed, ik kan wel MySQL, bedoel je http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1073.html?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 14:35:43:
    PS: Over die IP-ban, slaat eigenlijk nergens op. Bij 2 accounts kan je al niet meer registreren, dus een game ban moet enkel genoeg wezen nietwaar

Je kan dit zelf aanpassen bij mijn had ik het in het begin max 5 acc per ip en nu heb ik het max 3 acc per ip adres dit ook omdat er nog meer familie leden spelen van 1 ip adres.

Citaat

Is goed, ik kan wel MySQL, bedoel je http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1073.html?

Voeg dit in de config.php

toe onderaan maar nog boven de vakantie

Je moet enkel tekst nog aanpassen en me service nummers weghalen

Ik heb wel voor je de oplossing voor de ip ban die moet je echter wel dan via je database doen

Oke dan ik heb hem maar even gedaan

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 14:25:59:
    Oja als je nog geen huis heb dan krijg je een pagina maar dan ben je ook je rechte kolom kwijt

Mijn projecten zijn op dit moment

webhosting bedrijf starten
    comunicatie site opzetten

Toekomstige projecten
    Een clipjes site zoiets als youtube

We gaan het testen Dein

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 11:38:08:

Citaat

Ik heb de fout zo juist gevonden, in je database bij loterij moet je wat invoegen.

PHP
    INSERT INTO `loterij` ( `winnaar1` , `winnaar2` , `winnaar3` , `lotenverkoop` )
    VALUES (
    NULL , NULL , NULL , '0'
    );

Doe dit en dan werkt de loterij perfect ;).

Dit werkt niet krijg je een fout

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 11:44:02:
    trek me gezeik in had verkeerd gedaan :$

Ik heb er naar gekeken bij mijn kan ik nu zien hoeveel loten ik heb gekocht en wat de prijsen zijn enkel als de week om id dan krijgt enkel de 1e de prijs de rest niet 8-)

Citaat

als je het heel rustig doet lukt het misschien wel maar dan zou ik beginnen met belgië en nederland in plaats van alles in 1 keer anders lukt het echt nooit

Begin natuurlijk met de Nederlandse taal aangezien België en nederland bijna dezelfde taal is hoeft het dus eerst in nederlands daarna ga ik hem ombouwen naar Engels zodat ze bij aanmelden kunnen kiezen tussen Nederlands en Engels daarna komt er nog een taal bij en dan zo steeds op bouwen dan heb je met een paar jaar alle talen bij elkaar.

Citaat

Offtopic: Spaans is belangrijk, bijna de helft van de wereld spreekt het. Ik dacht dat er meer Spaans wordt gesproken op de wereld (native) dan Engels.
    Heb dat eens ergens gelezen.

Dan heb je zeker niet goed gelezen Engels is een standaard taal en wereld taal tevens is Duits en Frans ook een wereldtaal

Maar de belangrijkste taal is toch echt engels dat wordt wel door de helft van de wereld gesproken(a)

Engels de wereldtaal
    Momenteel kunnen we er niet naast kijken. Engels is dé wereldtaal. Elk kind van 10 jaar kan naast zijn moedertaal een mondjevol Engels meepraten en passief aardig wat Engels begrijpen. Hoe is deze situatie ontstaan?

Het gevolg niet voor de oorzaak nemen
    Natuurlijk kunnen we zeggen dat het engels ons langs alle kanten overvalt, via liedjes, film, computerspelletjes, computerterminologie, luchthaventaal, enz.

Dit is echter niet de reden waarom Engels de wereldtaal geworden is, maar het gevolg. Wat is dan de reden. Eigenlijk kunnen we beter spreken van oorzaak dan van reden. Oorzaak zegt hoe iets er gekomen is, terwijl reden zegt waarom men iets gedaan heeft.

Keuze of toeval
    De eerste vraag die bij ons zal opkomen, is of het Engels de wereldtaal geworden is door keuze of door toeval.(a)

Ach joh proberen kan nooit kwaat zeg ik altijd.

We zien het dan wel

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 00:24:02:

Citaat

Uhm, Netlog bestaat al 7 a 8 jaar vroeger nog redbox genoemd, denk niet dat het binnen de paar jaar gaat lukken. En als willen het wereldwijd wil, dan moet ie vertalers gaan zoeken en die zijn niet goedkoop

Ik kan 3 talen engels duits frans

en aangezien engels een hoofdtaal is is dat het belangrijkste

Ik heb all een tijdje geleden me team opgezegt kreeg het tedruk en dus geen tijd meer had voor sommige dingen.

Citaat

Ik vind persoonlijk netlog wel leuk werken.
    Ze zijn alleen een beetje stilgevallen precies qua ontwikkelingen.
    En er komen soms slechte zaken bij.

Facebook irriteer ik me echt aan de vele berichten die ik elke dag krijg, van alle applicaties...

En ik maar bezig zijn met facebook er is een source die heb ik inmiddels gedownload net zoals hi5 daar is ook een source van ik probeer nu zelf zo'n comunicatie gedoe op tezetten enkel ligt deze werkzaamheden voorlopig stil dit vanwege ik en nog iemand een hosting bedrijf aan het starten zijn maar over een tijdje zal er een nieuwe comunicatie erbij komen(a) en gaan we proberen netlog en hyves uit de top te slaan