Posts by Willem

Beste cp'ers,

Ik ben een startpagina begonnen en ben begonnen met links in terichten enkel is dit nu nog een gratis website maar ben dus nog opzoek naar een eigen startpagina voor links.

Maar ben je nog opzoek naar een plek om je links te promoten dan ben je bij ons goed

http://maffiagame.startsuper.nl/ en mail naar het opgegeven emailadres!:slotje:

Of klik hier om je eigen direct aantemelden

Wij hebben ook nog plek voor 1 banner
    Let op: de maximale grootte is 234 pixels breed en 60 pixels hoog. Grotere banners worden verkleind naar dit formaat!

Nop ik zie niks dubbel

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.09 15:29:33:
    Weet niet wat de fout is hoor

@ rens dat heb ik all 4 keer gedaan enkel nooit een reactie van jullie terug

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.09 14:24:43:
    Nou kijk ik probeer enige tijd all de apilogin te verwerken in me login.php hierover heb ik toendertijd all hulp gevraagd via de helpdesk enkel kreeg ik nooit andwoordt terug.

ik heb ze nu gescheiden staan maar wil hem gewoon koppelen aan me loginveld waar je op de indes moet inloggen maar dat lukt dus niet want dan krijg ik een parse error

nu heb ik hem gescheiden staan

maar krijg ik dit Je bent succesvol ingelogd op je GameColl account,
    maar de in-te-loggen site heeft niet correct geantwoord:

mocht u het willen bekijken kan dat op
    hier(klik hier)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.09 14:26:48:
    Heb hem nu in me index aangepast naar login3.php maar hij linkt niet verder naar de ingame

Hier is het script zo heb ik het gedaan

Citaat

Willem als je goed zoekt op dit forum dan vind je de oplossing;)
    heb hem gister gepost

Had e zoek functie gebruikt enkel vind die niks kan aan mijn liggen hoor

Beste,

Zoals jullie denk wel lezen is het forum van banditi source een grote lek waardoor ze veel kunnen spammen zonder naam.

Ik heb hier all heelvaak last van sinds ik hier me eigen geregistreed heb. Dit is geen beschuldiging naar de website toe ofzo.

Maar weet iemand hier een oplossing voor zodat er niet meer gespamt kan worden als je niet ben ingelogd. hoop dat jullie kunnen helpen

Beste cpers,

Ik heb me een tijd geleden aangemeld voor de api login van Gamecoll enkel lukt het mijn niet omdeze in mijn loginscript te verwerken nu is mijn vraag wie me er mee wil helpen.

Alvast bedankt
    Zie hier onder de scripts

Login.php

apilogin

Ik zal hem wel even bij iemand melden van internet toezicht die kan elke site down leggen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 22:03:55:
    maar op nog veel meer sites kan je de banditi etc kopen

Ik heb er genoeg ook kopen 0,00 euro per stuk (xD)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 22:16:11:
    Geachte heer, mevrouw,

Bijdeze wil ik u meedelen dat u source verkoop die gratis verkrijgbaar zijn dit is niet toegestaan volgens de wet en zal hier ook een ernstige boete op kunnen staan vanwege het oplichten van mensen voorall als ze der achterkomen dat je ze gratis op het net kan vinden en ook dan zijn ze legaal omdat ze vrijgegeven is.

Ik wil u dan ook vragen om de source gratis neer tezetten die gratis op het net te verkrijgen zijn.

Geeft u hier geen gehoor aan zal ik dit doorgeven aan internet toezicht en aan u hosting bedrijf omdat hier tevens ook geen doorverkoop rechten opzitten omdat het gratis is weggegeven.

Graag verneem ik van u.

--
    Met vriendelijke groet,

Willem van den akker
    team World-of-maffia.nl

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 22:24:00:
    En btw hij is hier niet bevoegd voor omdat je hiervoor een kvk nummer nodig heb omdat hij wallie en ideal ook gebruikt.