BEste Simon pellegrom,
Ik heb je tevens ook een mail verstuurd enkel kwam die met mijn werk mail niet aan dus heb ik hem via mijn prive mail verstuurd.
MEt vriendelijke groet,
Willem
Team World-of-maffia.nl
BEste Simon pellegrom,
Ik heb je tevens ook een mail verstuurd enkel kwam die met mijn werk mail niet aan dus heb ik hem via mijn prive mail verstuurd.
MEt vriendelijke groet,
Willem
Team World-of-maffia.nl
Beste cpers,
Ik wil jullie waarschuwen voor bankpas scimming.
Wat bedoel ik hiermee:
Bijv Je gaat naar een bank bij je in de buurt en gebruik de automaat om je saldo te bekijken en/of geld te pinnen. Je douwt je pas erin en toets je pincode in een paar dagen later zie je dan plots dat je all je saldo kwijt ben. dan ben je soms gescimd.
Gescimd hoe gaat het in zijn werk:
Scimmen doen ze doormiddel een magneet stripje in de opening van de pasinvoer. doen een cameratje bij het toetsenbord dat doen ze natuurlijk wel op een plek waar je het niet kunt zien.
Bijdeze wil ik iedereen waarschuwen die vrijvaak naar een geldautomaat gaat dit omdat ze op dit moment weer actief beginnen te worden.
Ja ik heb gelukkig wel copyrights erop dus.
Wel een exacte kopie wat niet van echt te onderscheiden is
Citaat
En denk jij dat je als 16 jarige ook maar iets kunt doen dan? Hoe wilde je bewijzen dat het jouw scripts zijn? Daarnaast ben je zelf geen 18 en de gedaagde ook niet, wat het al bijna onmogelijk maakt om een rechtzaak te beginnen.
Deurwaarder/Incassotraject valt ook af omdat je niets op papier hebt staan.
Ik ga aan jou geen tekst en uitleg geven ik ken de wetten maar als tegoed dus je bijdehande mond dicht houden.
Ten 2e heb ik scripts die niemand heeft en dus enkel kan namaken.
namaken is ook verboden en dus strafbaar.
Ten 3e als ik die site aanklaag dan klaag je automatisch karhost aan.
Ten 4e ik heb het niet gehad over Juridische stappen.
heb het enkel over verdere stappen.
Dus kan zijn dat ik bedoelde dat ik karhost zou inlichten dat die site aan diefstal doet enz.
Dus even je bijdehande opmerking voor je houden en even verder denken.
Ik heb de persoon gister zelf aan moeten spreken omdat hij het dus nog leuk vond om spullen van mijn website testelen.
Dit toleleerde ik niet en heb hem dus aangesproken met dreigen stappen te ondernemen heeft hij de scripts verwijderd.
Mocht hij wel nog scripts van mijn in bezit hebben die niemand heeft nog dan zal ik uiteraard stappen ondernemen maar dat zal hij wel weten nu.
euhhm ik weet niet of jullie er all achter zijn gekomen maar als je een paar keer F5 als je in het andere scherm ben.
Bijv ik ben nu in extraatje2.php dan ga ik gewoon F5en en dan druk ik 20 keer F5 in en dan heb ik gewoon 20 keer 10 callcredits
zo beter cwcw
@Maliet Ik heb hem via een persoon verkregen om hem te helpen
Sorry ik dahct dat het die source was maar dat was een andere
Ja inderdaad Want heb ook geen zin om rechtzaken aan me broek tehebben
@ Darsstar bedankt en de rest ook hij werkt nu
Mag :slotje: op
Dein Schoonheidsfouten zijn ook fouten.
En daar heb je ook wel gelijk in sql=sql of het nou voor maffia is of voor een webshop etc maar sql blijft het zelfde volgens mijn
@Diester,
Dat is inderdaad helemaal waar zelfs de grootste bedrijven maken nog fouten.(xD)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.06.09 18:47:43:
xherox ik heb je toegevoegd op msn en zal je helpen je website online tezetten
DAn kan het topic met een glimmend slotje opslot(xD)
Oeeh backseatmodden ben ik zo goed in (xD)
Ookall is iemand het niet met me eens maar op dit moment is het de waarheid.
Iedereen heeft fouten gemaakt en dat maken ze nu nog of je nu profesioneel bent of expert maar fouten maken doet iedereen.
gdn en nog zelfde
CitaatUPDATE `familie` SET `kladblok` = '{$_POST['famnotes']}' WHERE `familienaam`='$data->familie'
(denk dat het familienaam is moet je even nakijken)
Had ik all nagekeken en het is gwn naam
Owkeej dan zullen we dan nu weer even die jongen helpen zodat het topic op een succesvolle manier gesloten kan worden en hij blij is van onze dienst.
@ dein op sommige website is 5/5 het slechtste en op sommige websites het beste.
OWkeej zou je me kunnen helpen killingdevil?
En mischien dachten jullie kom laten we met ze allen hem gaan zitten afzeiken hoe zielig kan je wezen sorry maar dit is een forum voor mensen te vragen voor hulp niet om mensen te gaan zitten afzeiken en aftekraken.
@ Db-maffia daar heb je gelijk in ik heb ook niet veel verstand van scripting maar ik kom ver genoeg en zo leer je ook wat.
@ tree Iedereen maakt wel eens fouten in druf te zeggen dat jij ook ooit wel eens een fout heb gemaakt. of ben je zo expert