Posts by Willem

Niels moet je me nou altijd dwars zitten hier wordt ik toch zo ziek van Wees blij dat ik ze gratis aan bied kan er ook geld voor vragen hoor maar dat doe ik niet.

Voor sommige scripts heb ik zelfs moeten betalen zoals die spellensite heb ik geld moeten betalen en die sms site ook en Vpet ook dus ik weet niet waarom ik nou weer triest volgens jou ben maar goed ik vraag je dus ook om een duidelijke uitleg via pb en laten we het dan uitvechten via pb niet via het forum.

@ all ik heb hier geen prijs ingenoemd dus ze zijn gratis aftehalen ik vraag hier geen geld voor omdat je als je even goed google'd dan heb je de source zo te pakken deze source zijn allemaal vrijggegeven dus ik geef ze gratis weg ik zal het even in me begin post erbij zetten!

Beste cpers,

Ik heb dit topic zo eens gelezen maar ik zit met een vraag deze persoon zegt dat hij van OTG is maar iedereen kan zich eigenlijk voordoen als medewerker van OTG je registreerd je met die naam en klaar.

Zo moeilijk is dat niet tevens als je een bedrijf bent hoor je elke support binnen 24 max 48 uur te beantwoorden ik vindt het dus ook raar dat de mensen geen antwoordt hier op krijgen.

Tevens heb ik toendertijd aan de beheerder nagevraagd op banditi.nl of de source legaal is ik heb hier toen dertijd ook een bevestiging op terug mogen ontvangen met het antwoord dat het legaal was en dat jullie het zelf hebben vrijgegeven.

Ik vindt het dan ook slordig wat jullie nu doen tevens ondernemen jullie nu pas acties nadat ruim 165 sources online staan waarom niet gelijk dat de source werdt vrijgegeven of is dit omdat jullie financiele plaatje slecht gaat lopen door de recessie.

Ik snap ook niet waarom jullie nu dus actie ondernemen er zijn veel kinderen die minderjarig zijn die de source gebruiken en die je dus niet kan aanklagen volgens de wet

Ik zou hier graag reactie op willen ontvangen jullie kunnen me ook per telefoon bereiken op 0900-5588552 Toestelnummer 8899 (60 cent per minuut) of 09005566558 Toestelnummer 7793 (80 cent per minuut)

Verneem graag verdere antwoordt van OTG.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker

Het betreft enkel op dit moment de ingame.

Dit omdat mijn budget natuurlijk nu niet zo hoog is nadat mijn rekening is geplunderd zie mijn topic van bankpas scimming.

@Killingdevil ik ben inderdaad niet geintreseerd wie er nou rip of niet rip zolang ze mijn layouts maar niet rippen dan kan ik boos worden.

@iedereen bedankt voor het reageren graag zou ik van thjeu en Cass alvast een pb willen ontvangen met het bedrag wat ze vragen en hoelang het minimaal kan duren het designen slicen laat ik door een bedrijf doen waar wij een contract bij hebben.

Citaat

Mocht er iemand een design kan maken voor registreren en voor wachtwoord vergeten mag dat natuurlijk ook ik zal voor die 2 scripts 30 euro geven dit omdat die scripts eigenlijk klein zijn.

Citaat

Voor de ingame is de prijs te bespreken!

Geachte cpers,

Ik ben opzoek naar een designer die een ontwerp voor me ingame kan maken het moet zoiets worden als me outgame.

We hadden een perfecte designer enkel laat die niks meer van zich horen.

Kan jij goed designen en ben je goed in designen en ontwerpen dan zijn we opzoek naar jou.

Natuurlijk zullen wij je ervoor betalen voor het design.

Enkel mag het design niet doorverkocht worden en/of weggeven aan andere omdat wij een unieke layout willen hebben die je niet vaak ziet.

Hoop op reactie.

Inderdaad ja ik heb wel voor me zelf besloten dat ik voortaan gewoon aan de balie geld ga halen enzo dat is een stuk veiliger dan nu want dit is een dilemma.

Anders pin ik wel bij me moeder in de winkel(xD)

Niels je heb voorkomen gelijk dat ik je niet mag en dat heb ik ook laten merken ik zal je volgens mijn ook nooit mogen maar dit keer heb je wel een klein beetje gelijk maar het was rustig geworden met het scimmen hier in noord-holland enkel vandaag gebeurde het weer.

Alex Leuke grap totdat je het zelf meemaakt dan staat de woede nader dan het lachen helemaal als er een zooitje geld pleiten kan raken.

Dein De camera's hier in Noord-Holland zijn niet optimaal bij geen ene automaat dus zo veilig zijn ze niet.
    Je kan heelmakkelijk uit het zich blijven van de camera's die bij de automaat geplaatst zijn.

Ik helaas wel helaas mag ik niet zeggen bij welke bank dit is gebeurd dit vanwege dat ik dan een bank in een slecht daglicht zet en dan kunnen ze geld eisen van me dus helaas kan ik de banknaam waar het is gebeurd niet vrijgeven.

Ik heb die mail net ook ontvangen enkel kan ik pas morgen weer mailen met de werk mail adres dit omdat ik op dit moment een mail storing heb ik ontvang enkel maar hij verstuurd niet.

Wij zijn nog druk bezig dit optelossen dus je krijg een beetje later je email terug.

gr willem