Posts by Willem

Citaat van TimD

willem ik ben bezig met het maken daarvan voor Criminolzz v1

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.08.09 09:30:30:
    ben trouwens nu bezig met auto garage :)
    daarna es naar die bugs kijken van je, nush

Owkeej dan naja ik ben nu zelf ook bezig voor leuke optie als ze af zijn stuur ik ze je wel dan kan je ze erbij voegen.

Mits je het goed vind(a)

Voor iemand die gewoon in nederland woont betaalt het normale tarief en de gene die in het buitenland woont betaalt de grenskosten per minuut.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 01:14:24:
    P.S. Bel je vanaf je vaste telefoon betalen jullie beiden de helft.

De kosten hangen af van hoeveer je woont bijvoorbeeld Tunesie is ruim ? 4,00 en Curcao is plus minus ? 5,00

Zrg je dan wel dat je blijft vliegen en niet weer een vliegtuig neerstort ben er all erg genoeg van geschrokken als het een paar 100 meter van je gebeurd.

On-Topic

Kijk op google opleiding tot steward!

Agirman87 voordat je weer gaat zitten pben met allemaal onzin lees dan eerst even me reactie's en reageer dan pas en ga niet gelijk flippen!!!:@8-)

Edit by Killingdevil: Dit is geheel offtopic, en valt gewoon onder iemand zwart maken. Een uurtje geen CP voor jou.

Eerst maar even wachten totdat die rooie gloed van ze naam weg is crew vond het leuk hem puntjes tegenven (xD)8-)

Maar goed dan maar afwachten!

Oke dan ik heb meer duidelijkheid Hij mag het script verkopen maar hij mag hem dan niet zelf meer gebruiken dus hij heeft doorverkoop rechten met andere worden hij is legaal mensen.

Beste,

Tegen wat voor iets wil je hem ruilen.

hoor graag per email van je je kan me email adres volgends mijn vinden op me profiel maar hier voor de zekerheid ************** ik heb 1 maffia game en 1 clipjes site.

Met vriendelijke groet,

Willem

Niels normaal geven we op elkaar enkel negativiteit maar
    deze zijn mooi ik vind zelf de V1 mooi en V2 gaat wel ik hoop als de V2 af is dat die ook mooi is. :cheer:

Citaat van crimelife

Willem hij verkoop zijn site, dus verkoopt de site zelf, verkoopt geen kopie?

Aha oke dan omd hij zij dat hij hem ook nog nederlands heft dus dacht even dat die hetzelfde was als de G4G zelf.

Sorry heb je toevallig dan ook doorverkoop rechten van Nick velten gekocht volgends mijn niet aangezien nick velten de doorverkoop rechten er niet bij heb verkocht.

Dus hij is zo illegaal als die maar kan zijn!8-)

Ze zitten in de source ik heb het op verschillende websites geprobeerd maar die hebben het ook ik heb daarna wel de oprichter ingelicht dat de bug erin zit en dat ik ze heb getest:cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.07.09 13:26:45:

Citaat van Diester
    PHP
    <?php
    preg_replace(" ","",$waarde);
    ?>

Zo zou je de spatie omzetten zodat het geen spatie meer is :)

Ga het gelijk proberen bedankt diester

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.07.09 16:40:20:
    goed de eerste bug is opgelost dat is de bank

als je bij het script van de bank het stukje van diester helemaal boven aan het script plaatst van de bank dan is die bug ook opgelost enkel bij de drugs verkopen doet die dat niet daar kan je nog gewoon doormiddel van spatie{getal}spatie drugs verkopen die je niet heb.

Geachte cp,

Hierbij deel ik mede dat er weer 2 bugs bij bank en drugs is

hier zijn ze:

spatie(getal)spatie = bij bank dan pinnen

spatie(getal)spatie = bij wiet dan verkoop

Bij mijn werken ze

Wie kan me helpen deze bugs optelossen