Posts by Willem

Citaat van Jesse

Willem kijk eens naar zijn reactie. Alex heeft geen zin meer in dit soort kut 10 jarige kinderen en wordt boos. Dat kan toch?

Ik zou ook boos worden hoor op dat soort kut kinderen.

Ja oke daar geef ik hem ook wel weer gelijk in ik heb mensen in me msn die een eigen game die zijn een jaar of 9 a 10 jaar die vragen alles ik irriteer me daar ook wel aan maar dan ga ik niet gelijk lopen vloeken met Kut kinderen enzo.

Mijn excuus voor mijn taalgebruik!

Alex,

Even mijn verhaal maar.

Ik respecteer je heel erg wat je deed op Criminalspoint maar je kan ook heel erg grof zijn in je topic's en reacties op forum's als je dit niet doet dan kom je all een heel stuk tevens vondt ik het berichtje in een ander topic

Citaat van alexruter

Beste,

Deathkill jij bent zoon hoertje van de crew he, damn man. Echt ene slijmbal kan je niet bij je moeder om een lolly gaan vragen?

Met vriendelijke groet,
    A> Ruter

Tever onder pijl je bent 19 jaar en je gedraagd je op dit moment als een jongen van 10 jaar is niet beledigend bedoeld hoor maar je moet gewoon normaal doen je argumenten zijn best wel rechtvaardig maar wat beter bedrukken mag ook wel.

Tevens als je de woordjes als hoer etc niet zou zeggen dan worden de mensen ook minder boos op je.

Citaat van Diester

Alex ga jij alsjeblieft niet beginnen want heb meerdere dreigementen van jou ontvangen die zeker een ban waard zijn :cheer:

Willem
    Ik geef enkel reactie op zijn privébericht maar dit laat meneer weer niet zien...

Oke dan hij moet dan wel ook zijn pb's erbij vermelden maar goed ik ga me niet in jullie fete mengen.

Ik vind dit topic een beetje tever gaan iedereen spelen zich nu tegen elkaar op en wat wordt Criminalspoint een lopende tijd bom met andere worden een grote ruzzie.

Dit moet niet zo worden dat iedereen tegen iedereen opkomt en dat dan enkel om dit topic.

Los het in iedergeval op en ga niet iedereen tegen iedereen inlopen te zetten.

Ik vind vanuit mijn dat het moet worden gesloten maar goed dat is mijn mening

Citaat van Jesse

Ik begon wel eerder ja maar als mod hoor je niet zo te reageren :).

Tevens als mod hoor je dit temelden bij de admin (indien nodig straf uitdelen) helaas nu kan hetr niet meer omdat Diester er zelf op in is gegaan en ja dat zou een beetje zielig wezen om dan nog ban uit tedelen.

@ ALL Je kan hier nou wel ruzzie zitten maken maar dat is geen goed idee. Los het dan in iedergeval via pb op en bedoel dan niet op groffe manier zoals jesse en diester deden maar de normale manier.

Eventuele tiepfouten voorbehouden!

Citaat van Jesse

Quote van Diester in PB

Hahahaa.

Geinig is dit ken je na gaan hoe de crew in prive berichten kunnen reageren :cheer:

Alex Ik wens je veel succes in je RL En natuurlijk ook op internet jammer dat je stopt (tijdelijk)

Maar ik begrijp je wel ik heb het ook niet zo op de crew zoals meerdere all denk wel hebben gemerkt.

Ook ik kan afentoe erg zijn. Maar heelveel ook.

Ik wens je veel succes en hopend kom je nog eens terug. :cheer:

Voor de website een 7.

Als je die dingen wilt doen die er op staan moet je tevens wel rechten hebben omdat te doen je kan je rechten kopen bij Bumra/stemra.

Geachte cpers,

Ik ben op dit moment bezig met een trouw optie enkel als ik die trouw optie heb dan schiet mer rechterkolom naast de linker kolom en dan staat die trouw optie eronder.

Zou iemand me kunnen helpen.

Indien nodig kan ik het script kopieeren en hier plakken.

Graag want mocht het wel illegaal zijn dan trek ik dus per direct me bod terug mocht die echter niet illegaal zijn dan laat ik me bod staan.

Alex is die domein nou illegaal of legaal als die illegaal is trek ik me bod dus gelijk in

En is die andere ook illegaal of is die wel legaal?:@

Citaat van larsisgoed9

@ Sevano, probeer eens wat zelf.
    Begin met een idee, en werk dit uit.
    Of maak er eerst eens wat missies bij ofzo.

Hier was ik net mee bezig dus graag zou ik dat willen afmaken
    Zonder dat iemand anders dat doet.

Ik vind dat Lars Gewoon ze eigen ding moet doen en niet gaan zitten rippen.

TimD laat je niet kleineren door lars je kan beter ik heb die rijbewijs gezien maar die valt bij Lars nog geen eens goed in de layout de rechte kolom die staat helemaal links onder zover ik heb gezien was dit niet bij jou het geval. Ik zou gewoon lkkr doorgaan.

BEste cp,

Ik keek vandaag op een profiel en was me all eerder opgevallen maar de kolom op je profiel staat een heel stuk naar rechts moet dat niet onder je naam enzo staan en toch niet schuin er onder?

Hier voorbeeldje

Ja Release ik weet ook niet wat er mis is met geel

Vind het opzich wel een mooie kleur(a)

@ Tree je doet je best en ik vind dat ze je werk niet mogen afkraken. hier neem wat rust en drink er een :cheer:(a)