Posts by Willem

Beste cp,

Ik heb een vraag ik heb een bewerk leden systeem gemaakt het werkt ook bijna helemaal enkel als ik wat veranderd en ik druk op bewerken dan bewerkt die het niet zou iemand hiermee kunnen helpen?

Nog een vraag ik heb ook een helpdesk systeem enkel voor helpdeskers zit die goed in het script en staat het rechter kolom ook goed maar voor admins en normale leden is dit niet zo dan staat het rechter kolom stuk omlaag kan iemand me helpen?

Alvast bedankt.

@ Larsisgoed en swatcrime.

Ik heb jullie scriptje aangepast zodat je ook een moderator kan maken.

Hopelijk vinden jullie dit goed

hier is scriptje

Dit is admin en Moderator maken in een script!

MEt dank aan Swatcrime en larsisgoed voor het script admin maken heb hun script ook even naar moderator gemaakt en in 1 script bestandje geplaatst

Citaat van botmen

Maar een radio is een beetje anders als ik me niet vergis. Want volgens mij krijgen site die muziek als download zet ofzo wel eerst een waarschuwing. Meestal krijg je als eerst een brief toegestuurd of een mailtje.

Bij een muziek site die muziek te download zet krijgt per brief medegedeeld dat hij binnen zoveel uur de site offline moet hebben of veranderd zoniet krijgt die een boete

Citaat van Release

Dat is idd verplicht als je muziek van bekende arteisten te downloaden zet, als je de rechten van de zanger/dj zelf krijgt is het weer een ander geval.

Heb hier zelf ook problemen mee gehad een jaar terug en de boete die je kunt krijgen wil je niet hebben dus als je slim bent doe je er iets aan.

Ik heb een eigen radio gehad en kreeg een boete ervoor en die was niet lekker de boete koste me in totaal 450 EUR en dat wil je liever aan iets anders uitgeven,

Nee dit is niet het script van banditi maar van Time 4 Crime dacht ik ga daar opties uithalen en ombouwen voor Criminolz

Aangezien die rijbewijs ook in de crimesource zit8-)

En ik zeg altijd maar beter iets dan niets

Citaat van FrankY

Mischien table="100%" toepassen?

Mag ik vragen waar ik dat moet toevoegen mijn php verstand is niet hoog geef ik eerlijk toe

Citaat van alexruter

Beste,

Deze is geboden op TBforum;)

Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

Dankje Alex.

Ik bied nog even een keer 10,00 EUR

Citaat van tree

Dat soort mensen haat ik dus ook, meestal negeer ik ze dan gewoon (c)

Ik heb daar ook een hekel aan vorige keer ook iemand had problemen met zijn website online tekrijgen Dein en ik hebben hem toen geholpen en gaven het later op omdat hij dus zo eigenwijs bleeft doen.

en hebben dus gewoon gezecht geef het op maar ik begin dan nog niet te schelden met kut kind etc.

Ik neem aan jij ook niet tree?