Danny koen geeft een link waar die staat.
Volg zijn tips registreer je desnoods bij gamecoll en log dan in op die website die koen geeft.
Mocht je er dan nog niet uitkomen kan je altijd pben
Danny koen geeft een link waar die staat.
Volg zijn tips registreer je desnoods bij gamecoll en log dan in op die website die koen geeft.
Mocht je er dan nog niet uitkomen kan je altijd pben
Enkel als ik naar die website surf en ik registreer me dan krijg ik de volgende fout
Warning: include_once(./email-address-validation/EmailAddressValidator.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/dimopay/domains/dimopay.com/public_html/signup.php on line 126
Warning: include_once() [function.include]: Failed opening './email-address-validation/EmailAddressValidator.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/dimopay/domains/dimopay.com/public_html/signup.php on line 126
Fatal error: Class 'EmailAddressValidator' not found in /home/dimopay/domains/dimopay.com/public_html/signup.php on line 127
Meestal is dit internet oplichting wat ook strafbaar is als je niet een psd file krijgt en je bewaart de link goed en hij heeft in het topic gezet dat het een psd file is kan je aangifte doen van internet oplichting.
Echter heb je wel alle bewijzen nodig dat dat er in zou zitten.
Neem contact op met die ts en vraag duidelijke uitleg en eis het bestand op desnoods met een beetje dreigen erbij.
Tip
Mag ik vragen of je dit op het internet gaat plaatsen of voor prive bezit houd?
Mocht je het op het internet plaatsen dan ben je wel verplicht een licentie aftenemen bij buma/stemra (weet niet zeker hoe het heet)
P.S. niet als negativiteit bedoeld.
Beste cp,
Waarom laten jullie niet maandelijks de regels zien dus dat je dan op een dag inlogt en dat je op eens een regel pagina naarvoren krijg dat je bijvoorbeeld bij aanmelding gelijk de regel pagina naar voren krijgt en dat je dan onderaan een knop maakt met akkoord en niet akkoord en als ze dan op niet akkoord drukken gelijk all verbannen worden.
Hoor graag of jullie dit idee goed vinden.
Ben er zelf ook op me website mee bezig maar lukt niet helemaal dus als iemand zin heeft om te helpen graar.
Mvg,
Willem
thanx alex.
Dan ga ik even kijken hoe ik dit op mijn website toevoegd.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.09.09 16:39:56:
Enkel kan ik hem ook niet downloaden in ie7 mischien kan je hem even via rapidshare of megaupload doen?
Beste cp,
Bijdeze wil ik vragen wie me kan helpen aan een informatie script waar je je eigen updates neer kan zetten zoiets wat cp ook heeft en hoe heet dat?
Hoop dat iemand me kan helpen.
MVG,
WIllem
Koen doe maar rustig aan ik wacht all zolang dat die paar dagen langer niet uitmaken je heb het all druk genoeg neem ik aan.
Wat bedoel je eigenlijk met voor ons betaalsysteem moet je niet langer je login koppelen moest je enkel intresse hebben in dit laatste.
Zou grg meer informatie willen hebben indien dit mogelijk is.
Topic kan indien u denk dat we het verder kunnen oplossen via de helpdesk een mooi glimmend slotje op.
:slotje:Heb het geprobeerd maar lukt op de dag van vandaag nog niks en heb dus vandaag een ticket naar de helpdesk gestuurd.
hmmmm eens kijken hoe het wordt.
Leuk dat je er ook mee begint.
Allemaal bedankt voor jullie mening. ik zal dit bespreken en ik ben nog bezig met de teksten dus die zullen binnenkort goed komen te staan ik zal het ook wat uitleg op de homepage zetten.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.09.09 16:33:05:
Beste cpers,
Ik heb de knipperende tekst bij mijn weggehaald en ben nu bezig met de tekst op alle websites goed te zetten ook heb ik de link veranderd naar
http://een-leven-dat-niemand-wil.nl
http://een-leven-die-niemand-wil.nl
Via die 2 links kan je hem bekijken dus de domein eendolfijnfeestfestijn.nl die kan je inpresiepe niet meer hoeven te gebruiken ook ik de layout binnenkort veranderen.
(a)
DAnkjullie wel ik heb de achtergrond wat aangepast dat het niet eentonig zwart is ik zal de teksten ook aan passen en goed nalezen.
Oke dankje wel voor je mening.
Mischien ideeen hoe ik het kan opvrolijken?
Domein naam moeten we nog veranderen daar moet je niet opletten.
Geachte cpers,
Ik wil jullie vragen wat jullie van mijn Musical website vinden wij zijn er nog mee bezig maar toch wil ik jullie mening vrgn tevens zijn wij ook nog bezig met de musical temaken die binnenkort in het theater is.
http://een-leven-dat-niemand-wil.nl
http://een-leven-die-niemand-wil.nl
tevens zijn wij ook nog opzoek naar sponsoren die ons willen sponseren.
Mvg,
Willem
P.S. Ik heb op dit moment weinig budget voor de website etc drm ben ik opzoek naar sponsoren die ons willen sponseren.
Owkeej dan dat helpdesk is nu opgelost enkel nu leden bewerken nog
Wie kan me en wil me helpen die optelossen?
Citaat van criJa, mijn ander account is hier geblokt,, ken me paswoord niet meer.
Kan tevens niet meer op uw site (zelfmoord fucntie getest) werkt niet, callcredits terug levend maken ook niet want vermoord blijft op 1 staan
Kunt u me helepen dan maak ik u levend heb het net geprobeerd hoe u zij maar nu krijg ik dus fout en heb dus niet gekopieerd zodat ik oude weer terug kon zetten
owkeej dan danku wel.
Dus u bent corleone88 op mijn site
Ik heb hem niet uit criminolz gehaald cri.
en cri hoe zet ik die helpdesk trouwens voor moderatoren admins en helpdeskers?