Posts by Willem

Citaat van Lodewijk

Ik zal eens kijken of ik daar binnenkort iets aan kan doen ;) Enne, als jij braaf en netjes bent op CP, dan hoef je nergens voor te vrezen!

Geachte,

Ik zal ook nergens voor vrezen hoor Dein en nog wel een paar weten hoe ik kan zijn.

Als iemand mijn het lastig gaat maken ga ik ook die persoon het lastig maken.(a)

Zo ben ik nou eenmaal maar voor jou zou ik extra off topic reacties maken kijken hoe je optreed.(a)(a)(a)(a)

Met vriendelijke groet,

Willem

Geachte lodewijk,

Ik wens je veel succes toe op Criminalspoint toe en hoop dat je het hier gezellig zult hebben ik persoonlijk heb het hier soms wel gezellig ook niet altijd tevens vind ik de crew wel beter georganiseerd en met jou erbij zal het vast nog wel beter worden.

Ik wens je nogmaals veel succes namens mijn zolang je mijn maar geen banpunten geef. Sommige weten dat ik aventoe heel vervelend kan worden als iemand mijn een banpunt uitdeeld.

Maargoed daar draait het niet om het draait om plezier en vreugde en gezelligheid niet bang wezen dat als je perongelijk een foute post maakt gelijk een uur wordt verbannen.

Tevens nog wel een vraag om topic´s van een aantal maanden geleden te sluiten daar struikelen namelijk veel mensen over en de crew vind dat maar alteleuk dan kunnen ze namelijk weer een puntje extra uitdelen hopelijk zal jij dat oplossen.

Succes.

Met vriendelijke groet,

Willem

Beste cp,

Ik wil een systeem maken voor een banditi source.

enkel weet ik niet hoe ik die moet maken zou iemand me hiermee kunnen helpen.

Het moet een systeem worden dat leningen eerst goedgekeurd moet worden door 1 van de administratoren voordat ze een lenning kunnen aanvragen en natuurlijk moeten de admins een rente percentage kunnen vragen.

Wie o wie Wilt me helpen.

SVP enkel nuttige reactie's

Gr willem

Citaat van montblanc

Nee Skynet, GOED LEZEN! ( JanSteen ) Dat is de TOPIC starter van dit topic.

Raar zeg je qoute mijn stukje en komt skynet te staan

Ik heb die persoon een tijd geleden ook aangeklaagd omdat hacken verboden is volgens artikel 138 lid c en toen had ik ook genoeg bewijzen enkel heb ik nu nog niet genoeg bewijzen omdat hij pas weer is begonnen een tijd geleden had ik het pas naar 2 maanden ontdekt en toen had ik genoeg gegevens van hem.

Naja het draaid niet om spam maar een persoon die met proxy werkt een oude bekende van me die dit all eens heeft gedaan en ook voor gestraft toen die is weer terug begonnen me hele site te hacken.

Ik verban nu all zijn accounts maar hij blijft terug komen met 10 minuten emailadressen dit is vrij vervelend.

Tevens is die persoon erop uit mijn site plat te gooien.

Ik weet dat hij op proxy server zit en erg veel ervaring heeft.

Tevens is het een nederlander enkel als ik nu bewijzen heb dan breekt die gewoon in me privecy dingen en verwijder die bestanden.

Gisteravond heeft die weten binnen tekomen in me computer en me hele computer toen plat gegooid die is inmiddels all weer gemaakt enkel all me privacy bestanden zijn verdwenen.

Geachte cp,

Wie kan me helpen aan een proxy blocker er is namelijk iemand die lekker met een proxy zit te werken op mijn game en me hele boel zit te hacken.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Willem

Die opties die tot nu toe hier stonden heb ik gebruik echter heb ik tot heden die bug nog steeds.

Met vriendelijke groet,

Willem (eigenaar World-of-maffia.nl)
    zwpgangters is vrijwilliger van world-of-maffia.nl