Posts by Willem

Beste cpers,

Ik heb all een opaar weken een webhosting maar ik moet nu telkens alles handmatig alles doen facturen maken en noem zo maar op.

Ik ben dus nu opzoek naar een webhostingsysteem.

Daarbij moet dus zitten
    een klantenbestand
    een facturatiesysteem
    Een domeinregistratie systeem (Hoef enkel de domeinnamen in tekomen te staan als ze die bij me aanvragen.)
    Periodieke facturen dus dat ze per jaar automatisch een factuur binnenkrijg.
    Bestelsysteem

Het liefste zoek ik daarvoor een gratis systeem
    maar wil er ook gerust voor betalen.

Wie kan me eraan helpen.

[offtopic]P.S. Let op als je een gratis bestand heb en je bied hem hier aan voor een xxbedrag dan ben je strafbaar dus wees eerlijk.[/offtopic]

Met vriendelijke groet,

Willem

Als je natuurlijk alles goed heb gemaakt dan krijg je natuurlijk de 100 euro maar als iets niet werkt ga ik er natuurlijk niet voor betalen ben all eens opgelicht door iemand van Crimpinialspoint en dat wil ik niet nog een keer meemaken.

BEste cpers,

Ik ben opzoek naar iemand die mijn poker site http://poker.eendolfijnfeestfestijn.nl helemaal goed kan krijgen.

Het is op dit moment pot limit maar moet naar no limit.

Als je een tournement wil starten dat er veel mensen zich in kunnen schrijven en dat er dus automatisch een aantal tafels in dat tournooi zit.

Wie o wie kan me helpen

Ik heb er een beloning voor over.

SVP alleen nuttige reactie

Dat heb ik vanmiddag gedaan en die zijden dus tegen mijn je mag btw vragen als je het inkoopt bij een zakelijk bedrijf als je particulier bedrijf bent.

Hun zijden als je particulier bent en je koopt iets in bij een zakelijk bedrijf en het is voor een particulier dan mag je het totale bedrag vragen wat je hebt moeten betalen dus bijvoorbeeld 12,00 euro excl btw en ik betaal incl btw dus 14,84 bijv dan mag ik dus 14,84 vragen.

Ja maar ik bestel het via een bedrijf ik heb nagevraagd en als ik het via een bedrijf inkoopt die btw vraagt dan mag ik die btw vragen aan die persoon.

Voor webhostings vraag ik geen btw!

@Cashmoneyz Ik kan tegen een rendabele prijs voor je een hostingpakket in elkaar zetten pb me maar als je wil horen wat me aanbod is enzo mits het voor een normale website is

Tevens als je dan onze webhosting promoot en de personen bestellen bij ons en ze geven de promotie code mee van de persoon waar ze het van tehoren heeft gekregen dan betalen wij 20 cent uit aan de persoon die ons heeft gepromoot.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.11.09 17:09:34:

Citaat van RiiCk

Ik wil het wel doen, maar ik heb liever dat ze het geld direct over storten naar mijn rekening. + dat ik een vast bedrag wil afspreken niet dat ik maar 10 euro per layout ga vangen.

Voor voorbeelden zie mijn signature link voor meer pb.

Groetjes

Dan zoek ik verder

Het ligt eraan hoeveel bestellers ik p/m heb en ik hanteer de vraag prijs van de designer

En als ze dan een design willen via ons dan maak ik de factuur in orde voor die persoon en zodra de persoon het geld heeft gestord dan wordt het gelijk doorgestoord naar de designer