Mischien een ander familie systeem?
Posts by Willem
-
-
Een intern admin paneel maken die gewoon in een admin menu te vinden is?
Heb het zelf all wel
Een ban functie dat je gewoon een game ban kan geven. (kan ik je mee helpen)
Een ander familie systeem?
Paar ideetjes
-
Ik ga in iedergeval kijken vandaag om 16:35 uur.
Het is op nederland 2
-
-
Den Helder – Jonge Helderse tienermeisjes laten zich probleemloos aftuigen door Antilliaanse jongens. Dat is het beeld dat naar voren komt in de documentairereeks “Rauw & Puur, Liefde en losse handjes” van Mildred Roethof.
Roethof bezocht voor de documentaire ‘het oude marinebolwerk Den Helder’. “De zwarte en witte jeugd ontmoet elkaar op straat en ik wilde een documentaire maken over de liefde tussen de jongens en meiden”, vertelt Roethof in het voorproefje van de documentaire. De relaties van de Antilliaanse jongens in de serie worden gekenmerkt door grensoverschrijdend gedrag, zoals mishandeling en intimidatie.”
De Helderse meiden die omgang hebben met de Antilliaanse jongens blijken regelmatig te worden mishandeld, maar blijven desalniettemin bij hun vriendje. “Ze vinden zo’n jongen stoer, die kan regelrecht uit een videoclip zijn komen lopen. Als je zo’n stoere jongen hebt, dan ben je iemand”, vertelde Roethof afgelopen maandagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.
In de documentaire is onder meer te zien dat een meisje enigszins trots meldt dat haar vriendje een ander in de steek heeft gelaten voor haar. Dat dat andere meisje een kind van hem had lijkt haar niet te deren, ze ziet het alsof de jongen voor haar gekozen heeft en droomt van samen oud worden. In het algemeen laat de documentaire een beeld zien van 13 tot 17-jarige meisjes uit Den Helder die een ‘liefdesrelatie’ hebben die vooral bestaat uit mishandeling en intimidatie, maar dit als ‘gewoon’ ervaren.
Gemeente niet geschokt
De gemeente laat weten niet geschokt te zijn door de documentaire. “Het komt niet als verrassing”, aldus wethouder Linda Rose Smit. “We weten dat dit soort zaken spelen, maar dat geldt echt niet alleen voor Den Helder. Het probleem heeft al geruime tijd de aandacht van zowel politie als jeugdzorg, maar het is erg moeilijk om er iets aan te doen. Het speelt zich vooral binnen relaties af, in de huiskamer en de slachtoffers doen over het algemeen geen aangifte.”Smit benadrukt dat het probleem ernstig is, maar niet moet worden overdreven. “Het is niet zo dat het om honderden meisjes gaat en er zijn natuurlijk ook genoeg relaties tussen Nederlandse meisjes en Antilliaanse jongens waarin geen problemen zijn.”
Navertoning
De gemeente wilde overigens een voorvertoning van de documentaire, voor onder meer de Antilliaanse gemeenschap en de zorginstellingen. “Dan hadden we er samen over in discussie kunnen gaan, maar helaas was een voorvertoning niet mogelijk. Er komt nu zeer waarschijnlijk een ‘navertoning’, nog deze maand”, meldt gemeentewoordvoerder Remko van de Belt. “De documentairemaakster zal daar zoals het er nu naar uitziet zelf bij aanwezig zijn.”De aflevering waarin Den Helder centraal staat wordt zaterdag 5 december uitgezonden op Nederland 2, om 16.35 uur.
Vind het abnormaal dat de gemeente er niet van versteld staat.
Ik zal zeggen gooi er een project op vanuit politie en gemeent om het zoveel mogelijk optelossen.:@
Ik wil wel eens jullie mening horen?
-
Gezocht een ideal script wat voor banditi is gemaakt.
En een sms script wat voor banditi is gemaakt wie o wie kan me helpen.
Graag nuttige reacties.
-
K.Rens bedankt voor de tip en zal een brief opstellen en die aangetekend op de post doen met daarin het verzoek binnen 48 uur het achterstallige loon te betalen zoniet dat ik dan verdere stappen zal ondernemen.
Topic kan op slot:slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.12.09 17:50:48:
Beste,Bijdeze wil ik u nog een maal herinneren dat u mijn salaris van de maand september en oktober nog steeds niet heeft weggestort tevens heeft u ook nog steeds geen afrekening gestuurd.
Ik verzoek u dan ook binnen 48 uur alsnog mijn verdiende lonen plus afrekening alsnog over te boeken op mijn rekening.
Doet u dit niet ben ik echter genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen het zij rente trekken of een advocaat in handen tenemen en komen alle gemaakte kosten voor u rekening.
Nogmaals verzoek ik u dus binnen 48 uur als nog all het geld over te maken.
Met vriendelijke groet,
Willem van den Akker
Zoiets??/
-
Ik heb het advocatenkantoor meerdere malen gebeld en meerder malen werdt ik afgescheept met we zijn er mee bezig.
Tot op heden krijg ik dit nog te horen terwijl ze de laatste keer hadden gemeld 24 november kan je het op je rekening verwachten dit is inmiddels 7 dagen later en nog niks.
Ik heb nog nooit in deze situatie gezeten en weet dus weinig op dit gebied vandaar dat ik hier vraag.
En ja ik weet veel maar zoveel weet ik ook weer net niet.
-
Beste cp,
Kan iemand mijn helpen.
Ik zit met een probleem ik ben in oktober gestopt met werken voor een kantoor echter zouden ze afschrift maken en me salaris van september naar mijn toesturen dit hebben ze echter nooit gedaan ik heb meerdere malen met het kantoor gebeld en gemailt echter kreeg ik telkens we zijn bezig met de afschrift en rond 24 november kan je je geld op je rekening verwachten dit is tot op heden van vandaag nog niet gebeurd.
Het gaat hier om de salaris van
september en oktober plus afrekening omtrent vakantie uren en geld.Heeft iemand advies wat ik het beste kan doen??
Graag alleen informatie waar ik wat aan heb.
Alvast bedankt.
-
Hier loggedin.php ik denk zelf dat daar het probleem niet ligt maar deze pagina krijg ik te zien en vervolgens weer terug gelinkt naar de outgame index en zo 2 a 3 keer achtereen.
PHP
Toon Meer<table width="100%"> <tr> <td align="center"> <br><br><br><br> <table class="div_popup" align="center"> <tr> <td> Je bent ingelogd in het systeem en zal over enkele ogenblikken door worden gestuurd. </td> </tr> <tr> <td> <br><br> <a href="<? echo $sitelink;?>/v3/index.php?a=news" class="msg_ok">Klik hier indien je niet automatisch verder gaat.</a> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> <script language="javascript"> setTimeout("document.location.href='<? echo $sitelink;?>/v3/index.php?a=news'",(1000*2)); </script> </div> </td> </tr> </table> </td>
-
Db-Maffia: Welk script moet ik hier posten index login of loggedin
-
Geachte cp,
Kan iemand mijn helpen met het inlog probleem.
Het volgende probleem is er aan de hand:
Als iemand inlogt dan moet je 2 a 3 keer opnieuw inloggen voordat hij pas goed is ingelogd met andere worden als je inlogt dan krijg je loggedin en daarna weer de outgame index en vervolgens moet je weer opnieuw inloggen.
Wie kan me met die probleem helpen.
En nog een vraag.
Hoe kan ik me verbannenleden automatisch uit de ledenlijst krijgen zodat die er niet meer inkomen te staan net zoals vermoorde leden.
Wie o wie wilt en kan me helpen daarmee.
Alvast bedankt.
M.v.gr.
Willem
-
Citaat van JeroenH
Je bent nu 16, Willem, dus jij hebt op je 15e op een advocatenkantoor gewerkt? Ik dacht dat dat illegaal was, en ze laten 15 jarigen rechtsbijstand aanvragen????? Welk kantoor is dat wel niet.
Nog iets:
Op je hyves woon je in brabant, en bij SIDN staat een adres van een huis wat te koop staat in den Helder. Volgens mij ga ik eens even een rapportje sturen naar de SIDN.
Teneerste heb ik nog een contract van dat advocatenkantoor liggen hier mocht je me niet geloven kan je langs komen bij me dan laat ik je hem zien ten 2e volgens mijn heb je dan bij de verkeerde hyves gekeken op mijn hyves staat toch duidelijk den helder!!!
Dus zever niet zo:@
-
Beste mocht er een artikel kapot worden aangeleverd is dit natuurlijk onze fout en vragen wij uiteraard of u het pakketje terug wilt sturen zodat wij er naar gaan kijken mocht het echt onze fout zijn dan zullen wij hetzelfde product opnieuw bij u thuis bezorgen.
Mocht het bestelde artikel niet naar u wensen zijn dan heeft het geen geld terug gerantie. (met uitzondering als het product verkeerd geleverd is en/of kapot wezen.
Tevens is het niet verboden om dingen in tekopen en te gaan verkopen anders zou geen enkel bedrijf nog goederen hebben in hun winkel.
KVK is aangevraagd en ook goedkeuring om me diensten door te zetten.
Zwart op wit op papier staan!!!!
Maar goed niemand is geintreseerd :slotje:
[offtopic]Stelletje kleuters hier|-)[/offtopic]
-
-
-
Citaat van JeroenH2
1: Je moet 18 zijn om een proces te starten... dus je ouders moeten dit doen
2: Een proces kost je zoiezo 400-500 euro proceskosten, die krijg je MEESTAL terug ALS je wint.
3: Dan heb je nog een advocaat nodig, die kosten krijg je (in nederland) over het algemeen NIET terug.Dus al met al, topic kan volgens mij wel dicht :slotje:
1, 2 heb je gelijk in maar punt 3 klopt niet helemaal.
Je kan in aanmerking komen voor de raadvoorrechtsbijstand dat betkent dat die bijna alles betaald maar dat je zelf een eigen bijdrage moet gaan betalen dat kan rond de 98 euro hangen dit hangt natuurlijk af van je inkomen wat je maandelijks binnen krijg.
Als je wint dan heb je kans dat je proceskosten zelf moet betalen maar de rechter kan ook zeggen dat de kosten voor de tegen partij komen te liggen.
Met goedkeuring van ouders kan je all een heel end komen.,
-
JeroenH graag ontopic blijven!
-
-
Geachte cp,
Bijdeze heb ik vanaf vandaag de webshop geopend daarom tijd voor een feestje.
Bij aankoop van een product naar keuze kunt u de kortingscode invoeren.
De kortingscodes zijn 2 euro waar let op 1 code per klant per bestelling.
95b8pwqqgcaqrp6 E2,00
d7bq337bfypxswq E2,00
aajqdsjpyb7sacy E2,00
s6qk2xp9syqmtwz E2,00
zqm3i4syd7dcrnz E2,00
85jukaigr2kyr2u E2,00
vidkqbn4ie5mjkg E2,00
cyd2q66tzznvdb6 E2,00
4d3n3p7bvmwyvkz E2,00
f93xr4zhhpbyjc8 E2,00
6sm6dbjj6xnc3xi E2,00
tcfd5hx5qxf3qn3 E2,00
whbtqgh6symkpnh E2,00Dat E2,00 er niet achter doen want dat is de waarde van de code.
Ik wens jullie veel plezier met de kortingscodes.
Graag enkel nuttige reactie.
P.S. Alles wordt gefactureerd en dus daadwerkelijk verzonden.
Met vriendelijke groet,
Willem
P.S.2. Staat er iets niet bij wat je wilt hebben wij zijn nog bezig met onze producten toe te voegen aan de webshop. Indien je toch een product wil kan je ons mailen en zullen wij kijken bij onze artikel lijst en zullen wij binnen 48 uur reactie hebben gegeven.
URL: http://www.wnshop.nl (Link aangepast)
[offtopic]P.S.3. Sorry verkeerde topic geplaatst![/offtopic]