Posts by Willem

Beste mensen.

Zoals jullie wisten had ik een topic aangemaakt om te vragen of jullie een bedrijf wisten zoiets als mijnmaffia.nl voor een licentie.

Nou heb ik van de heer K.Rens 5 banpunten gekregen omdat ik illegale dingen zou hebben gevraagd.

Conclussie Crew beter ui JE DOPPEN KIJKEN!!!!

Met vriendelijke groet,

Willem

Bericht:

Tijdelijke ban
    K.Rens
    Eigenaar DiMoWeb

Beste Willem,
    U bent vandaag voor 5 uur verbannen van criminalspoint.

De reden voor deze ban was:
    Gelieve niet te vragen om illegale sources door te geven.<br />
    Wij worden niet graag met dit soort zaken geassocieerd, kan ons veel geld kosten.

Mvg, de crew.

Citaat van automaticmedia

Zou ik je kvk nummer mogen weten? (ik moet zeker zijn dat de factuur met geldig nummer)

Hier ben ik allemaal nog mee bezig heb toestemming gekregen om alvast me activiteiten te starten.

Volgende week kan ik u de kvk nummer geven en btw nummer.

Beste cpers,

Weet er iemand mischien hoe je een Avi bestand kan bewerken een muziekje bijvoorbeeld invoegen etc.

Wie kan me helpen of uitleggen.

Alvast bedankt.

MEt vriendelijke groet,

Willem

Graag enkel reacties waar ik wat aan heb8-)

Heey dit had ik voor me zelf gemaakt enkel hij vroeg het vriendelijk of die het mocht gebruiken en ik ben akkoord gegaan.

Dat is logisch en als andere willen kunnen ze vragen.

Tevens heb ik mijne gelijk weer aan gepast zodat die niet hetzelfde is.

Even goed ik heb vaak genoeg iets weggegeven waar ik dan weer gezeik mee heb gekregeven want was weer niet goed genoeg.

Daarom geef ik minder weg.|-)

Citaat van CashMoneyZ

Willem,ik gebruik zelf geen banditi dus voor mij maakt het niks uit hoor..

Even goed jij zegt dit dus dan kan je ook even logisch nadenken voordat je iets post zo creeer je problemen.

En als hij het hier post dan zorg ik er gewoon persoonlijk voor dat het eraf raak. Ik geef iets aan hem in vertrouwen ja en als die me vertrouwen schaamt dan heeft hij de volgende keer pech en dat weet die denk zelf ook wel.

Conclusie niet meer iets zeggen zonder eerst na te denken!

Mijn lijkt het nu wel opgelost meer lopen klagen graag dan via pb!

Citaat van Jannick

Dude, doe niet zo kinderachtig -_-" Zou van Willem nogal vaag zijn dat jij het wel zou mogen krijgen, en de rest niet. Zo leren we natuurlijk niks.

Waarom zou het zo kinderachtig wezen??? en waarom zou het van mijn nogal vaag zijn.

Als iemand hem wilt kan die het vragen normaal doe ik niet zo moeilijk maar als jullie zo over mijn gaan praten dan ben ik er compleet klaar mee. En dan heb ik op mijn beurt zo iets dan geef ik niks meer weg.

Citaat van CashMoneyZ

Nu heb jij hem,dan kun je gwn hier posten toch:p

Zo makkelijk gaat het niet.

Beste cpers,

Ik wil graag dit script ombouwen naar banditi source enkel mijn lukt het niet zouden jullie kunnen helpen??

Hier is het script: