Posts by Willem

Citaat van JustMe

ik kom maar niet bij de top10 willen is mijn argument zo slecht?

JE staat er allang in hoor:P

Top 10:
    1, tukkie
    2, Nick
    3, RiiCk
    4, JustMe
    5, Thuglife
    6, paparia

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.09 22:58:22:
    JE kan niet meer bieden over 5 minuten zal ik de winnars bekend maken en zal ik ze tevens ook pben.

Beste,

Ik zal er een Beheerder even vragen of hij even de verhalen wilt lezen en laten beslissen of het een sanctie waard is zal dit het geval wezen zal hij uit de lijst gegooid worden...

Ik hoop dat er alsnog nog mensen met hun ideeën komen.

Zou je mischien iets beter willen uitleggen waar je de site voor ga gebruiken

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.09 20:20:32:
    Het eindigt vanavond om 23:00 uur en dan zal ik de winnaar bekend maken!

[b]Op nummer 1 staat daarom ook Tukkie.
    Op nummer 2 staat daarom ook Rick Prijs is afgegeven aan mijn 4e candidaat -Nick Mede door Riick
    Op nummer 3 staat daarom ook Justme

Gefeliciteerd met jullie prijzen!

De prijzen kunnen binnen 24 uur worden afgehaald doormiddel te pben of een email naar *******************

nummer 2 en 3 zijn geen domein bij inbegrepen en zullen een subdomein krijgen. indien ze een normale domein willen kunnen ze een .nl tegen inkoop prijs kunnen kopen/b]

Beste,

Ik had hem ook all in het topic veiling gezet enkel daar kan je bieden voor de host.

Ik dacht waarom laat ik hem niet gratis weggeven.

Bijdeze geef ik hem gratis weg incl domeinnaam voor de persoon die hem het beste kan gebruiken.
    Helaas kan deze host geen crime aan.

dus zet hier in wat jij er mee wilt doen en de beste wint.

Domeinnaam eendolfijnfeestfestijn.nl
    Host heeft:
    Opslagruimte: 400 MB
    Dataverkeer: 6000 MB
    MySQL Databases: 5
    Max. Domeinnamen: 2
    Loopt tot 08-05-2010

Aangezien er nog best wel veel zijn zal ik nog voor de 2 en 3 plek ook nog een hosting aanbieden. (Zonder Domeinnaam!)

Opslagruimte 300 mb
    dataverkeer 2000 mb
    mysql onbeperkt
    Domein max 2

Met vriendelijke groet,

Willem

Top 10:
    1, tukkie
    2, Riick
    3, Justme
    4, Nick
    5, Thuglife
    6, paparia

PHP
    Indien gewenst kan je ook een andere domein ervoor kopen
    deze kost enkel wel dan eenmalig .... p/j (inkoopprijs)

Beste,

Omdat ik ben overgestapt naar een ander bedrijf kwa mijn reseller.

Zit ik nu nog 1 jaar vast aan de reseller van sity.nl

Ik heb hier 100 euro voor betaald en vind het daarom zonder om het te laten stof happen.

Deze reseller loopt nog tot 16-11-2010 en wil hem daarom ook verkopen.

Wat zit eraan:

2500 mb schijfruimte
    25 gb dataverkeer permaand
    onbeperkt email
    onbeperkt ftp
    250 databasen
    250 domeinen
    onbeperkt leden aanmaken.

Ik heb er voor betaald EUR 100,56

Begin bod 15 euro
    opbieden met 1 euro
    Buy now 80

Let op geen domeinnaam inbegrepen!! (Domeinnaam wel mogelijk! als er meer dan 50 voor geboden is!)

Veiling loopt tot 24 uur na het laatste bod!

Betaling:

Overschrijving/ paypal

Bijzonderheden:

Geen crime ondersteuning!

Ik heb zelf een reseller account daarnaast verkoop ik ook goedkope reseller paketten.

De voordelen zijn hiervan dat je klanten erop kan laten komen doormiddel van een account aanmaken voor die persoon.

Je kan personen schorsen wat je echter met een normale account kan ook.

Meer informatie kan je me altijd mailen op [email protected]

Enkel geeft die de volgende fout aan

PHP
    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) in /home/willem/domains/wjsolutions.nl/public_html/spel/func.php on line 2
    Could not connect to DB

Maar je kan niks aanpassen want er zit een install.php bij.

Nou ik kreeg van De heer Koen banpunten omdat ik zogenaamd volgens hem naar illegale sources vroeg.

Terwijl ik gewoon vroeg of er mischien een bedrijf is die een licentie wilde verkopen. Koen zag dit dus als illegale sources vragen.

Dus ik vind dit probleem onterecht.

Geachte cpers,

Ik start dit topic op omdat ik onterecht van de heer Koen banpunten heb gekregen.

Ik wil wel eens weten wie er nog meer onterecht banpunten heef ontvangen.

Zet dit hier neer of stuur me een pb.

(Crew staan laten s.v.p.)

Pim: Willem heeft me inderdaad gecontacteerd waarna ik zei dat hij dat met Koen moest regelen (ik kan immers niet weten wat er juist is gebeurt). Daarna opende hij een topic dat ik zag als SPAM en direct heb gesloten waarop Willem me begon uit te schelden en te dreigen (hij heeft daarvoor geen banpunten gekregen). Nu doet hij deze onzinnige actie waarna hij zijn banpunten heeft gekregen.

Aan de andere die ik ooit "onterecht" zwaar heb gestraft, dat was in een tijd dat iedereen dit soort topics aanmaakte, we moeste gewoon streng op treden en sommige zijn daar misschien de dupe van geworden door een klein foutje maar dat moet je begrijpen.

Voor andere discussies kan je me PB'en

Wat voor source is het?

Mischien kan ik je er dan wel 1 gratis geven en als het niet goed loopt zetten we het stop en als het wel goed loop dan maken we de factuur aan.