Posts by Willem

Ik zal vertellen hoe ik begon.

Ik begon met gewoon bij een webhoster paketten in te kopen ik had met dat bedrijf een gesprek gehad en mocht voor hem klanten genereren en per klant die ik aanbracht kreeg ik 20% van het bedrag.

Toen was ik naar Reseller overgestapt heb zelf nu nog 2 reseller paketten 1 heb ik er bij genomen voor backup en een voor reserve backup voor mocht de eene server uitvallen heb ik altijd nog backups.

Toen ik veel klanten begon te krijgen besloot ik dus een VPS (Virtueel private server) te nemen en nu ben ik nog bezig.

En van simpele webhosting pakketten voor een bedrijf te verkopen kreeg ik genoeg geld binnen voor een reseller en vanuit reseller naar VPS toe.

Mocht je meer weten dan post ik het graag.

Groeten willem.

Geachte,

Ik heb mijn site world-of-maffia.nl bij sity.nl lopen enkel keek ik dus toen straks op mijn site en kwam ik tot mijn grote verbazing er achter dat de hele site weg is.

Ik heb contact geprobeerd te leggen met sity maar ze blijken geen spoed dienst te hebben.

Ook heb ik ze gemaild en wordt ik afgezaagd met kunnen wij niks aan doen.

Wat kan ik nu doen?

Hoop dat iemand wilt helpen.

Want ik ben nu me hele site kwijt ik had een backup op mijn externe schijf staan enkel is deze helaas kapot gegaan door onverklaar bare reden.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker

Beste cpers,

Ik heb met toestemming van de crew mag ik een wedstrijd houden.

Wat moet je maken: de meest uniekste criminals script maken.

Wat krijg je als het het meest uniekste script is:

Nou je krijgt dan 2 jaar gratis domeinnaam + hosting

Hoe werkt het: Nou heel simpel zorg dat je het meest uniekste criminalsscript maakt en wie weet win jij dan wel.

Welk script moet het zijn: De script laat ik helemaal zelf over aan jullie dus maakt niet uit of je zelf een maakt of dat je een uniekste script maakt vanuit een standaard

Tot wanneer duurt het nou heel simpel: Het duurt tot 1 februari waarom zo lang omdat je dan lekker veel tijd heb om het uniekste te scripten. Hoeft niet uitgebreid maar wel uniek.

Je kan de scripts laten zien. Wil je het liever niet publiekelijk laten zien mag je het ook naar mijn toe pben.

Wie zitten er in de Jury.

Jury:
    Willem
    leeg
    leeg
    leeg
    leeg

Mensen ik hoop dat er zoveel mogelijk meedoen zodat er een lekkere strijd inzit.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker

Webhosting en domeinnaam worden gesponsord door: WJ Solutions.nl
    Let op het script moet wel werken en moet je ook laten zien!

Citaat van Joshua

In een moderator schap word je meer actief, dat weet ik uit ervaring toen had ik echt de hele dag Criminalspoint open staan om elk ding te beantwoorden of na te checken best wel triest maar goed :} Nu kijk ik toch nog zo 3x per dag.

Ik zit hier bijna 5 uur per dag op reageer niet altijd maar lees wel interessant dingen (xD)

Hier een lijstje met inschrijf verplichtingen (a)

Complete lijst inschrijfplichtigen

In het nieuwe Handelsregister zijn de volgende ondernemingen en rechtspersonen inschrijfplichtig:

In Nederland gevestigde onderneming gedreven door:

Eenmanszaak
    Maatschap
    VOF
    CV
    Rederij
    NV
    BV
    Europese Naamloze Vennootschap
    Europese Coöperatieve Vennootschap
    Europees Economisch Samenwerkingsverband
    Vereniging
    Coöperatie
    Onderlinge Waarborgmaatschappij
    Stichting
    Kerkgenootschap
    Publiekrechtelijke rechtspersoon (bijv. een Gemeente, Waterschap)
    Een buitenlandse rechtspersoon, vennootschap of natuurlijk persoon

Rechtspersoon (met statutaire zetel in Nederland):

NV
    BV
    Europese Naamloze Vennootschap
    Europese Coöperatieve Vennootschap
    Europees Economisch samenwerkingsverband
    Vereniging met volledige rechtsbevoegdheid
    Vereniging met beperkte rechtsbevoegdheid
    Deze vereniging (ook wel informele vereniging genoemd) heeft geen of zelfgemaakte statuten. Inschrijven bij het Handelsregister is niet verplicht, maar mag wel. Voordeel van inschrijving is de beperking van de aansprakelijkheid van bestuurders.
    Coöperatie
    Onderlinge Waarborgmaatschappijen
    Vereniging van eigenaars
    Stichting
    Kerkgenootschap of de koepelorganisatie
    Publiekrechtelijke rechtspersoon (een Ministerie, Gemeente, Waterschap, e.d.)
    Overige privaatrechtelijke rechtspersonen (boermarken , hofjes, e.d.)

Bron: KvK.nl

Link: http://www.kvk.nl/nieuwe_insch…ijst_inschrijfplichtigen/

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.01.10 19:06:11:
    Zie nergens internet branches staan

@ Netostar.

Weet je wat laag is dat je je topic aanpast eerst zet je dat er in vervolgens verander je het helemaal.

Niet slim van je.

Citaat van Bever

Vind het alleen raar dat je er onbeperkt neer zet en dan helemaal onderaan

Extra 1 Gb Dataverkeer (vooraf) ? 0,80 p/m
    Extra 1 Gb Dataverkeer (achteraf) ? 1,80 p/m

Voor de rest de pakketten zijn volgens mij best aantrekkelijk ja

Dankje wel voor de fout dit was ik dus vergeten weg te halen omdat ik hiervoor geen onbeperkte data aanbood.

Staat anders nog wel op je website.

Conclusie kijk eerst na je zelf voordat je gaat lopen klagen bij andere mensen.

Graag vraag ik jullie ontopic te blijven en niet of topic

@Iedereen onbeperkt dataverkeer bestaat toch daadwerkelijk en ja ik bied echt onbeperkt aan.

Pharox sorry had even verkeerd gelezen.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker

Citaat van MrMees

Ik vind het niet aantrekkelijk, want onbeperkt dataverkeer bestaat niet!

Dat bestaat toch echt anders bieden ze het niet aan.

Wat echt niet bestaat is onbeperkt schijfruimte. Dat kan gewoon onmogelijk zijn want een server heb echt wel een aantal gb/terrabytes in de server en dan kan je moeilijk onbeperkte schijfruimte geven.

Beste,

Ik vroeg me af of mijn website pakketten aantrekkelijk zijn shared webhosting.

Het gaat over http://www.wjsolutions.nl/shared.php

Graag jullie mening of het aantrekkelijk is of niet.

Let op dit is geen reclame ik vraag enkel de mening of ze aantrekkelijk voor klanten zullen zijn.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker
    wjsolutions.nl

[offtopic]Jongens en meiden graag ontopic blijven. Als je zit te zeuren ergens over ga dan gewoon niet reageren.[/offtopic]

Citaat van JeroenH

...Maar geen onbeperkt dataverkeer. Daarnaast wel diep triest dat je andermans topics moet stelen om aan klanten te komen.

Ik jat niet andermans topic. Ik geef toch ook geen prijs en link zodra ik dat doe is het stelen. eerder niet.