Citaat van Axl_H
Ik vind persoonlijk dat hij zich niet gelijk als een meerdere moet gedragen, je bent niet beter dan een normaal lid, minder streng mag ook wel, wees gewoon jezelf en maak er wat van,
Daar heb je gelijk in. Joshua weet wat die kan maar laat het nu een klein beetje verschieten.
Ik zou zeggen Joshua verbeter je en de mensen zullen je respecteren voor de daden die je doet.
Zo maak je veel meer goeie vrienden mee dan Te streng zijn.
Streng is goed maar Te streng niet en overall waar "Te" voor staat is meestal niet goed.
En probeer je een beetje aan te passen aan de rest van de crew en voordat je iets doet lees de berichten nogmaals na dit helpt.
Achteraf zie je dat je een fout heb gemaakt en die kan je dan niet meer herstellen.
Dus eerst 2 a 3 keer lezen en dan pas denken wat ga ik doen zie ik het door de vingers of is dit een straf waard. Kleine off-topics kan je soms wel door de vingers zien doet de rest ook.
Maar als de persoon te vaak kleine off-topic's doet dan kan je wellicht actie ondernemen.
Zijn het te grote off-topic's lees het reglement nogmaals na en baseer dan op het reglement.
Daar bereik je veel meer mee als je mensen zijn replay verwijderd zorg dat je een regel uit het reglement waarop jij de replay verwijder mee zend dan zien mensen sneller oh ben in de fout gegaan en gaan ze dit waarschijnlijk sneller oppakken Dit is tenminste wat ik zou doen iedereen heeft een andere manier van werken.
Maar probeer iets beter te worden en je ziet ze gaan je waarderen en zullen dan niet meer om je leeftijd praten.
Wees je zelf maar ook met mate treed streng op wanneer dit echt nodig is en niet voor ieder kleine off-topic
En je ziet het dan vanzelf je wordt dan gewaardeerd door de crew maar ook om de leden die onder je staan en zullen ze meer plezier hebben dan dat ze nu hebben.
Is een tip en hoop dat je er wat mee doet want je kan meer laat dit dan ook zien.
Met vriendelijke groet,
Willem van den Akker