Posts by Willem

Hoe heeft hij je die wallie gegeven?

Mocht hij je een code hebben gegeven dan mag je nu wel kijken of die code nog wel de volle bedrag is.

Mocht die hebben betaald met wallie dan heb je weinig problemen.

Hij heeft hem gekocht en had die maar zeker moeten zijn van ze zaak.

Had hij eerst maar eddd (eerst denken dan doen)gedaan.

Maar is mijn mening sven

Citaat van Axl_H

Ik vind persoonlijk dat hij zich niet gelijk als een meerdere moet gedragen, je bent niet beter dan een normaal lid, minder streng mag ook wel, wees gewoon jezelf en maak er wat van,

Daar heb je gelijk in. Joshua weet wat die kan maar laat het nu een klein beetje verschieten.

Ik zou zeggen Joshua verbeter je en de mensen zullen je respecteren voor de daden die je doet.

Zo maak je veel meer goeie vrienden mee dan Te streng zijn.

Streng is goed maar Te streng niet en overall waar "Te" voor staat is meestal niet goed.

En probeer je een beetje aan te passen aan de rest van de crew en voordat je iets doet lees de berichten nogmaals na dit helpt.

Achteraf zie je dat je een fout heb gemaakt en die kan je dan niet meer herstellen.

Dus eerst 2 a 3 keer lezen en dan pas denken wat ga ik doen zie ik het door de vingers of is dit een straf waard. Kleine off-topics kan je soms wel door de vingers zien doet de rest ook.

Maar als de persoon te vaak kleine off-topic's doet dan kan je wellicht actie ondernemen.

Zijn het te grote off-topic's lees het reglement nogmaals na en baseer dan op het reglement.

Daar bereik je veel meer mee als je mensen zijn replay verwijderd zorg dat je een regel uit het reglement waarop jij de replay verwijder mee zend dan zien mensen sneller oh ben in de fout gegaan en gaan ze dit waarschijnlijk sneller oppakken Dit is tenminste wat ik zou doen iedereen heeft een andere manier van werken.

Maar probeer iets beter te worden en je ziet ze gaan je waarderen en zullen dan niet meer om je leeftijd praten.

Wees je zelf maar ook met mate treed streng op wanneer dit echt nodig is en niet voor ieder kleine off-topic

En je ziet het dan vanzelf je wordt dan gewaardeerd door de crew maar ook om de leden die onder je staan en zullen ze meer plezier hebben dan dat ze nu hebben.

Is een tip en hoop dat je er wat mee doet want je kan meer laat dit dan ook zien.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker

Sorry dat ik nu even post had gezegd dat ik niet meer zou reageren maar doe het nu toch wel even hopelijk wordt ik hierdoor niet weer verbannen maar dat zie ik wel.

jgdonleach Leeftijd staat buiten je functie in je functie hoor je streng te zijn als alle moderatoren/ beheerders allemaal zo soft zijn dat ze veel door de vingers zien dan is het straks geen cp meer maar softsite...

En inderdaad moderatorschap is nog best wel moeilijker dan dat je zelf ben. Joshua heeft goeie kanten en slechte kanten.

Goeie kanten zijn hij luistert naar je verhalen en neemt daarvoor de tijd om naar je te luisteren. Dit doet niet elke moderator ik ken er gerust een paar die je afschepen met heb het op dit moment druk dus ga maar even naar een ander.

Ook als je ergens problemen mee heb dan wilt die te hulp schieten om je te helpen ook dit doet niet elke moderator.

En ja ik heb ook problemen met hem maar dat is iets wat opgelost kan worden.

Bijna alle fouten zijn te herstellen en ook Joshua kan de meeste fouten herstellen.

Ik vind dat mensen zich niet uit moeten laten over zijn leeftijd waarom ik kan genoeg sites waar ze 14 jarige hebben.

Ik heb op dit moment zelf een 14 jarige bij mijn webhosting ook hier kreeg ik in het begin klachten over maar na met hem gepraat te hebben zou hij eraan werken en dat zie ik nu ook wel hij help klanten heel goed en bijna tot geen klachten.

Hij krijgt een overvloed respect van mensen die hij helpt.

Dit moeten jullie ook met Joshua doen.

Joshua heeft foute dingen gemaakt maar hij kan dit goedmaken.

Ik hoop dat dit blijft staan zo niet alsjeblieft geen banpunten.

Alvast bedankt dat jullie naar me hebben geluisterd.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker

Krijgen we nog antwoord op onze vragen?

Hoeveel klanten tel je nu precies.
    Wat zijn de maandelijkse inkomsten
    Welk klantensysteem gebruik je

Goed mijn verhaal dan maar even.

Ten 1e heb meneer judge nooit enige cent betaald voor zijn webhosting.

Ten 2e heb ik hem gewaarschuwd dat zijn site beter moest beveiligd worden.

Ten 3e had iemand ook nog eens in zijn hosting zitten kloten dns anders gezet noem zo maar op.

Ten 4e heeft meneer judge een mailtje uit naam van een advocatenkantoor gestuurd die helemaal niet bestaat dit.

Ten 5e wilde ik proberen een compromie te sluiten aan de heer judge echter reageerde hij er niet op.

Ten 6e Als hij zijn site goed beveiligd wil ik nog een keer met hem op msn praten voor een geschikte oplossing.

Ten 7e ik wilde vandaag met de heer judge op msn gaan praten echter heeft hij mijn geblokeerd.

Ik wil hier dus mee aan de slag gaan echter vind ik wel dat die geen nep advocaatjes moet gaan sturen.

Want als 1e een advocaat gaat niet snachts een klant helpen
    ten 2e een advocaat zal eerst een brief sturen dat meneer judge een advocaat in handen heeft genomen hier tegen.

Ten 3e als ik terug mail bestaat het email adres niet.

Ten 4e zijn advocaat is niet tevinden in de telefoongids nog bij de kvk nog op google.

Beetje raar vind je niet.

BEste,

Ik verzoek dat je mijn site hier uit je topic haalt .

Abaddon Meneer judge is akkoord gegaan met me algemene voorwaarden en daar staat in dat ik zonder enige reden het contract mag beeindigen.

Ik verzoek dan ook dit topic te sluiten en me site eruit te halen.

Met vriendelijke groet,

Willem van den Akker

Beste mensen,

Ik heb vanaf vandaag een affiliates systeem online gezet.

En wou vragen of er mensen zijn die dat systeem wil testen.

Het is voor mijn hosting en ze krijgen per aangemeld lid 7% die 7 % wordt pas gerekend als de klant het bedrag heeft voldaan en wordt het gelijk aan je account toegevoegd.

Dus stel iemand neemt via jou afliates systeem een pakket met domeinnaam dat is dan 13 euro

dat is dan voor de persoon 0,91 cent.

Iemand neemt bijvoorbeeld een hoger pakket

dan is de marge ook weer hoger.

Let op dit geld enkel voor de shared pakketten en niet voor de reseller pakketten.

Wie wilt me helpen het systeem te testen. Als mensen aanmeld dan kunnen ze het systeem activeren en dan wordt elk lid die je aanbrengt en heeft betaald in jou afliates systeem ingevoerd.

Met vriendelijke groet,

Willem

Riick ik heb eigenlijk nooit echt een meningsverschil gehad dus maar wel weer kleine discussies wat nergens op sloeg.

Maargoed ieder mens veranderd.

Net als Pim daar heb ik nog wel eens een meningsverschil tussen.

Pim weet zelf wel waarover en dat ga ik hier ook niet uitgebreid uitleggen.

Toen die spammer hier bezig was had ik Koen opgebeld omdat ik gek werdt van die spammer en omdat het anders te erg werdt. om koen te waarschuwen eigenlijk nooit een bedankje voor gehad. maargoed ik zal ontopic blijven in je topic.

Excuses aanvaard en vele tijden toe in je status.

Dan kan je hem aanbieden om bij jou een domeinnaam af te nemen.

Indien die dat niet wil kan je altijd nog een subdomein erop zetten als men enkel de hosting heb.

Enkel dan kan die niet via zijn subdomein naar de webhosting toe.

Een domeinnaam dien je op tegeven voordat het domein is geregistreerd.

Stel je wilt iemand aanmaken

met pietjepuk.nl dan kan je die domeinnaam ook aanmaken.

Je moet dan een gebruikersnaam ingeven waarmee men kan inloggen en als de domeinnaam actief is kan die ook via zijn domein naar zijn hosting paneel

bijvoorbeeld pietjepuk.nl:2222

Sorry verkeerde domein geupload nu doet die het wel

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.01.10 12:28:33:
    HEb vandaag het bedrijf opgebeld bedrijf schermd met hun algemene voorwaarden en intreseren niet of je site down ligt.

De site is inmiddels online weer.

Topic mag gesloten worden maar mag ook open blijven voor jullie op de hoogte te houden als jullie willen.

Ik heb tevens ook geprobeerd op verschillende netwerken in te loggen op mijn webmail ook dit lukt niet in te loggen op me directadmin ook dit lukt niet inloggen ftp eveneens.

Onderandere ben ik dus nu 1 jaar werk die ik in die site heb gestoken kwijt plus leden die boos zijn plus loop financieen mis door sity.nl

Opzich is een vps beter maar bij een vps komen er weer extra dingen bij zoals je directadmin updaten je mqsql updaten noem zo maar op.

Als je nog niet gevorderd ben kan je beter een reseller nemen hier heb je ten 1e bijna tot geen werkzaamheden aan ten 2e je kan je klanten makkelijk toevoegen.

Enkel 1 nadeel bij een Reseller daar kan je dus geen reseller paketten mee verkopen.

Met een vps kan je dus reseller pakketten verkopen en normale webhosting paketten.

Mocht je een voorbeeld van een reseller willen zien kan je me pben.