Beste,
Ik weet niet wat hier allemaal te zeuren valt. Ik begrijp jullie standpunt maar wat kunnen wij er aan doen dat de crew eens normaal gaat doen.
Wij zijn maar leden die wordt geheerst door de crew van cp. We besluiten zelf hier op cp te zitten en daar hoort een crew bij zonder crew is dit een scheld en tier forum waar je dan iedereen tegen elkaar oploopt te jagen noem zo maar op.
Denk zelf eens hoe het leven zou zijn zonder moderatoren en beheerders hoe snel zal cp dalen, nou ik kan het jullie zeggen heel snel stel hij staat boven aan en het heeft geen mod's etc dan schiet die van 1 de afgrond in en dat willen jullie ook weer niet.
De crew heeft Dein weer terug genomen om hem de allerlaatste kans te geven Dein die doet het hartstikke goed (Dein je bent nooit online).
Eerst is het Joshua waar veel gezeur om was dat gezeur begint langzaam weg te trekken de crew neemt een oud mod aan en het begint weer opnieuw kan het nou nooit eens normaal verlopen, Blijkelijk niet dus.
De crew heeft een goeie aanwinst weer binnen gehaald hij deed goed zijn werk en deed weinig foute dingen vergeleken met de fouten van de andere moderatoren.
Mensen accepteer het nou eens wat de crew doet. En als je het niet kan hebben dat je zelf geen crewlid hier mag zijn dan kan je beter hier weggaan niet dat ik jullie weg wil hebben.
Ik heb ook gezegd dat ik zou stoppen maar dhr k. Rens die nam wel netjes contact op met mijn om de reden te vragen ik heb me verhaal mogen doen en heb cp nog een kans gegeven.
Ookall zegt Dein 1000 keer defnitief hij meent het niet.
Sorry voor mijn taalgebruik in me posts.