Posts by Willem

Beste cp,

Hierbij verkoop ik het domeinnaam ovalqube.be.

Verval datum: 21-03-2010

Beginbod: 3,00
    Opbieden: 0,50
    Buy-now: 10,00

Gratis:

1 webhosting
    400 mb ruimte
    FUP dataverkeer

Betalen via: Overschrijven | Ideal | Paypal

Eventuele verhuiskosten voor domeinnaam zijn op eigenkosten.

Beste cpers,

Ik heb op dit moment nog een webhost + domein liggen waar ik vanaf wil.

Rede verkoop:

Persoon die hem gebruikte wilde niks meer ermee doen en gaf het terug.

Domein + Host loopt tot: 12-12-2010
    Domeinnaam bandino.nl

Hostprovider: wjsolutions.be

Webhost pakket:

Ruimte: 800 (mb)
    Dataverkeer: 10.000 (mb)
    FTP: Unlimited
    database: 20
    Aantaldomeinen erop zetten: 4
    subdomeine/e-mails: Unlimited

Begin bod € 2,00
    Opbieden met € 0,50
    Buy-now € 5,00 (Buy-now was € 10,00)
    Veiling loopt tot 24 uur na laatste bod

Betalen kan via:

Overschrijven, Ideal, Paypal

[offtopic]Webhost pakket staat nu geschorst er staat op dit moment nog een banditi op maar die wordt helemaal verwijderd als host is verkocht. Bedrijf is ingeschreven bij Kamer van koophandel[/offtopic]

Plaats dit in je inlogger.php:

en dit is login.php

En dan hebben we nog loggedin.php:

Hij moet nu werken aangezien ik dit heb en bij mijn werkt het.

Waarschijnlijk heb je 1 van deze bestanden niet in je webhosting staan.

Ik heb voor de zekerheid eens geïnformeerd bij de hosting provider van die persoon en het blijk dat het script een lagere php waarde heeft dan php 4 hun hadden geupdate naar php5 ik weet niet of het daar aan kan liggen die fout?

Nou we gaan weer eens het spelletje krijgen Crew doet alles fout,

Wanneer gaan jullie nou eens inzien als je normale reacties/topics plaats en netjes opmaakt dat je dan ook een stuk beter over komt.

Ik vind het daarom dermate slap van jullie dat jullie alles op de crew afschuift terwijl het deels jullie eigen fout ook is.

Zoals offtopic gaan in een ontopic [offtopic](Niet dat ik dat niet doe ik doe het gerust ook)[/offtopic] Offtopic gaan in een offtopic [offtopic]Vaak banpunten voor gehad)(Crew heeft ook een klere hekel aan me)[/offtopic].

Maar het is wel deels ook aan ons zelf. Als wij eens normaler op het forum doen dan doen de crew hopelijk ook normaler. Ik geef toe CP is net een gevangenis Maar dit komt door ons zelf wij houden ons niet aan de regels en de crew volgt ze gewoon.

Ik vind wel dat de crew ook de regels hoort na te leven en dat doet ook niet iedereen namen ga ik niet noemen.

Ik geef volgende optie. Maak een functie dat je kan stemmen crew persoon goed gehandeld of niet. En dan vind ik wel dat je deze naar waarheid in moet vullen.

En eventueel een feedback topic zal ook handig zijn dan kan je je mening over de crew uiten en dan kan de crew er aan denken en het gaan verbeteren.

Nogmaals wat George ook zegt 50/50

50% onze eigen schuld
    50% crew hun schuld.

Beste cpers,

Ik ben bezig met een scriptje enkel als ik een product wil toevoegen en doe er een plaatje bij krijg ik deze melding:

PHP
    Afbeelding niet gevonden!, terug
    Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /www/htdocs/******/shop/admin/darts/functions.inc on line 57
    Fout bij het invoeren van de gegevens in de database,
    dubbele gegevens kunnen niet worden ingevoerd! terug

Terwijl het plaatje gewoon in de hosting staat.

Wie kan me helpen want ik heb alle geprobeerd maar lukt niet als ik hem zonder plaatje wil uploaden gaat ook niet.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Hier is het scriptje: