Posts by Willem

    Dan krijg ik gwn weer.: De waarde van catid is You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

    pekelterror:


    Deze melding heb ik nu:


    De waarde van catid is
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/dartshop/domains/dartshop.wjsolutions.be/public_html/shop/show_darts.php:2) in /home/dartshop/domains/dartshop.wjsolutions.be/public_html/shop/show_darts.php on line 3
    You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1

    Patrick geprobeerd en krijg de volgende fout:


    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /home/dartshop/domains/dartshop.wjsolutions.be/public_html/shop/show_darts.php on line 6

    Hier het script:



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.10 10:25:01:
    Heb even 1 script geplaatst het zijn er meerdere.

    Beste cp,


    Ik heb een probleempje als ik artikelen wil zien dan klik ik bijvoorbeeld de categorie aan dan krijg je nog een lijst met categorieën en dan klik je nog een categorie aan dan krijg ik het volgende fout:


    Citaat

    DB: Fout bij het uitvoeren van de query, terug


    Ik heb alle database gegevens goed ingevuld want anders doen de sub categorieën het ook niet.


    Wie kan me helpen met dit probleem?


    Site heb altijd gedraaid:


    op phpMyAdmin 2.2.1


    MySQL 4.0.15 wordt uitgevoerd op localhost as XXXXXXXXX


    En nu draait die op:


    MySQL 5.0.51a

    BEste,


    Ik wou net iets downloaden en kreeg te zien


    webpagina kan niet worden weergegeven.


    Vreemd genoeg is het gewoon een link om naar die download stukje toe te gaan.


    Hier linkje: http://www.criminalspoint.com/db/download/37.html


    Hier foutmelding:

    Citaat

    Deze webpagina is niet beschikbaar.


    De webpagina op http://www.criminalspoint.com/db/download/37.html is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.


    En ook als je zoek:


    Downloads resultaten voor Webhosting systeem
    Joshua
    Uniek webhosting systeem
    Joshua
    Compleet webhosting systeem


    Bij de ene krijg je te zien topic bestaat niet meer en de andere is wee webpagina kan niet worden weergegeven.

    Koen niet echt beschaafd nederlands maar goed.
    Het werdt eens tijd dat cp weer vooruit komt.

    Zoals vele andere all zeiden neem contact op met paypal:


    Stap 1 - Geschil direct openen
    U kunt een geschil openen in hetKlachtencentrum om direct contact op te nemen met de verkoper voor het oplossen van een problematische transactie. Na de betaaldatum heeft u 45 dagen de tijd om een geschil te openen. Veelvoorkomende redenen om een geschil te openen:


    Een koper roept de hulp van een verkoper in om een probleem met een transactie op te lossen.Het Klachtencentrum in Mijn rekening is de PayPal-locatie voor het oplossen van kwesties tussen kopers en verkopers.Een koper en verkoper komen tot overeenstemming en sluiten de kwestie, of PayPal neemt een beslissing en sluit de kwestie.
    U heeft betaald voor een object, maar u heeft het object niet ontvangen en de verkoper reageert niet of is niet behulpzaam.
    U heeft een object ontvangen dat sterk afwijkt van de beschrijving.
    Klik op de knop Een probleem melden in het Klachtencentrum om een geschil te openen. Geef vervolgens meer informatie over de kwestie en stuur een bericht naar de verkoper.


    U dient zeven dagen verzendtijd in acht te nemen, voordat u een geschil over een niet-ontvangen object opent. Transacties die ouder dan 45 dagen zijn, kunnen niet meer worden betwist, maar moeten wel worden gemeld. Want om actie te kunnen ondernemen ter bescherming van andere kopers, volgt PayPal de prestatietrends van verkopers.


    Stap 2 - Onderhandelen om geschil op te lossen
    U en de verkoper hebben 20 dagen de tijd om het geschil op te lossen of om het geschil te escaleren tot een PayPal-claim.


    De verkoper bekijkt uw bericht en reageert in het Klachtencentrum. Dit is uw mogelijkheid om rechtstreeks met elkaar te communiceren en de kwestie op te lossen door het uitwisselen van berichten. Communiceer duidelijk en geef suggesties over de wijze waarop de kwestie kan worden opgelost, bijvoorbeeld door middel van een volledige of gedeeltelijke terugbetaling.


    Als het geschil wordt geëscaleerd tot een claim, kan PayPal alle geposte berichten onderzoeken.


    We blokkeren alle bedragen die verband houden met de transactie, totdat het geschil is opgelost of gesloten.


    Stap 3 - Sluit het geschil of escaleer het geschil tot een claim.
    U kunt een geschil sluiten als u en de verkoper tot een oplossing zijn gekomen.


    Als dat niet het geval is, kunt u het geschil binnen 20 dagen na opening van het geschil, escaleren tot een PayPal-claim. Na 20 dagen sluiten we geschillen automatisch.


    Wacht met het sluiten van een geschil tot u 100% tevreden bent met het resultaat. Een gesloten geschil kan niet meer worden heropend of worden geëscaleerd tot een PayPal-claim.


    Selecteer het openstaande geschil in het Klachtencentrum en klik op de gewenste actie onder aan het scherm met geschilgegevens om het geschil te sluiten of te escaleren.


    We hebben meer informatie van u nodig wanneer u een geschil escaleert tot een PayPal-claim.


    Stap 4 - Wij onderzoeken de claim en lossen de claim op
    Als u een geschil escaleert tot een claim, vraagt u PayPal om deze te onderzoeken en over het resultaat te beslissen.


    We proberen kwesties binnen 10 dagen op te lossen, maar bij ingewikkelde kwesties kan het langer duren om de kwestie te onderzoeken, een eindbeslissing te nemen, geldbedragen vrij te geven en de kwestie te sluiten.


    Voor u en de verkoper kunnen specifieke deadlines gelden voor het verstrekken van nieuwe informatie. We gebruiken de berichten die zijn uitgewisseld in het Klachtencentrum, tezamen met andere gegevens, om de uitkomst te bepalen.


    In het Klachtencentrum kunt u de voortgang van uw claim volgen en reageren op verzoeken om informatie.


    We stellen u op de hoogte wanneer we een eindbeslissing hebben genomen.


    Zo werkt paypal. Mocht je het willen nalezen dat kan


    Log in op paypal ga naar klachten centrum en dan uitleg daar vind je de uitleg over geschillen etc.

    @Ferhatje als je stoer wilt doen doe je dat maar tegen je vrienden.
    als ts echt toestemming heb dan lijkt het me slim om even de bewijsje laten zien.

    Cijfer: 8/10
    Pluspunten: Mooi uitgewerkt overzichtelijk
    Minpunten: Te groen
    Tips: Iets mooiere kleuren
    Evt. waarde: tussen den 20 en den 50 euro
    Evt. interesse? Nee