Posts by Willem
-
-
-
Je heb hier ene Bumra Stemra licentie voor nodig om een online radio te beginnen eerder mag je officieel geen muziek online draaien zodat andere het kunnen horen.
Je kan het wel maar is het illegaal en moet je er voor uitkijken dat je niet gepakt wordt is dan compleet je eigen verantwoording.
-
Nou hij is heel mooi enkel jammer dat ik hem in het engels heb krijg hem niet in nederlands. maargoed gelukkig kan ik engels en weet ik wat er staat.
Ik heb de it versie die heeft alle opties van 2007 enkel moderner en meer opties in de programma's weer.
-
-
BEste cpers,
Ik wil vragen wie gebruiken hier allemaal all microsoft office 2010 en wat zijn hier je ervaringen mee?
Beter dan 2007 ja of nee
overige ervaringen?Hoor het graag.
P.s. Per ongelijk in verkeerde forum topic geplaatst graag verplaatsen naar off topic/.
-
Omdat de huidige hem gratis had gekregen en hem niet meer wilde heb ik hem terug gekregen en bied ik hem opnieuw aan.
-
Citaat van sloosmedia
Ik heb is een keer Casper zien rondvliegen 8-|
Het is gewoon zo als je er niet voor openstaat en er niet in gelooft zul je weinig last krijgen.
Die is lachen bij mijn zijn enkel een keer de laaien uit de kasten gevlogen en het bestek.
-
Wat je ook wellicht kan doen is een aangetekende brief naar hun sturen en hun in gebreke stellen en een schade vergoeding eisen of je zoek een ander webhosting bedrijf en je eist je geld terug. Ik weet niet als het een gratis host of een betaalde is wat je heb.
-
Je kan wel schade vergoeding eisen voor de uren dat je niet kon werken maar veel zal het dan niet worden.
-
Hoeveel leden heb je hoeveel inkomsten maak je perdag hoeveel bezoekers heb je per dag plus minus?
-
Hello, you have an example of what you mean maybe I can help. Because I have a completely different holiday or scrip that you can use pb else but me.
-
Even Kamer van koophandel nummer gecheckt en kreeg bij kamer van koophandel deze website: http://www.2blue4u.com/
Inderdaad geen algemene voorwaarden dan zijn ze zeer slecht bezig.
Als ik jullie waren gewoon aanklagen die hap.
-
Nice lars echt nice.
Misschien binnenkort ook Ideal erin.
-
Ik zal even kijken
-
-
Beste,
Ik heb heel lang lopen zoeken op google maar kan het niet vinden.
Ik zoek een soort popup die naar voren komt zodra je de website start.
Bijvoorbeeld
Ben je 18 jaar of ouder
Ja NEE
Wie weet een website of wie heeft zo'n popup liggen
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
-
Zover ik begrijp uit sommige posts is jullie hosting overgenomen.
Waarom liggen de sites dan offline.
DIt kan doordat ze jullie van de server af hebben gehaald en op de andere server hebben geplaatst maar niet de nameservers van de domeinen gewijzigd.
Tip:
Lees hun algemene voorwaarden aangezien vele hostingbedrijven in hun algemene voorwaarden hebben staan. Dat ze nergens voor aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Dan kan je ook geen schade vergoeding eisen.
staat dat er niet in en je ken het aantonen dat je site niet meer werkt neem contact op met je hostbedrijf en meld dat je het er niet mee eens bent en dat er dus inkomsten derving is. Als hun dit erkennen en heb je het zwart op wit en eis je een schade vergoeding en krijg je niet neem een advocaat in armen.
De hosting bedrijf moet zorgen voor de veiligheid dat je niet gehackt kan worden. Niet jullie fout.
-
Php designer is niet voor online gebruik maar voor offline gebruik.
-
Php designer als je een script maakt en het eerst opslaat kan je het zien hoe het eruit ziet.
Gebruik het zelf.