Posts by Willem
-
-
Owkeej dan wat een gedoe zeg en dat allemaal om 1 source man er zijn nog genoeg open sources die je kan ombouwen dan pak je die toch inplaats telkens de cc source te willen hebben.
1e hij is uniek nu doordat die illegaal is vrijgegeven zal die niet meer lang uniek zijn.
2e als de maker nu wilt kan die een rechtzaak aanspannen tegen die persoon.Goeie keuze crew.
-
'Goeie keuze
Ik weet niet wat er vandaag heeft plaatsgevonden maar ik vind het een zeer goeie keuze.
-
ja de index van je ingame
-
{KNIP}
-
Nou hier de sql -
Inderdaad boven aan.
Neem aan dat je de sql ervan heb? zoniet dan zal ik die ook nog posten
-
-
Beste cpers,
Hier bij geef ik een werkzaamheden en/of een reset script.
Deze kan je bijvoorbeeld neerzetten als je iets moet veranderen waar enkel jij bij moet kunnen en zo dus de hele site down kan leggen met uitzondering van een bepaalde admin.
Plaats dit in je index.php in de map v3
PHP
Toon Meerif($_GET['a'] != werkzaamheden){ if($data->werkzaamheden > 0){ /* unset($_SESSION['login']); unset($_SESSION['thisuser']); unset($_SESSION['account']); unset($_SESSION['user']); unset($_SESSION['IP']); unset($_SESSION['data']);*/ header("Location: $sitelink/index.html"); } }
Dit is het aanpassings script.
Let op hier dien je je eigen id neer te zetten met de mensen die er wel gewoon op hoort te komen.
PHP
Toon Meer<div class="title_bg"> <div class="title">Werkzaamheden</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="97%"><tr><td> <center><b>Hier kan instellen dat de leden niet kunnen inloggen en de pagina werkzaamheden krijgen te zien. De administrators: Micky & Willem kunnen wel gewoon inloggen</b></center> <table width=100%><form method=post> <tr><td class=listtitle colspan=2> </td></tr> <? if(isset($_POST['submit'])) { mysql_query("UPDATE `users` SET `werkzaamheden`='1'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `werkzaamheden`='0' WHERE `users`.`id`='1'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `werkzaamheden`='0' WHERE `users`.`id`='126'"); echo "<tr><td class=list2 colspan=2>De leden kunnen niet meer inloggen en zien nu werkzaamheden. De admins wel</td></tr>"; } if(isset($_POST['submit2'])) { mysql_query("UPDATE `users` SET `werkzaamheden`='0'"); echo "<tr><td class=list2 colspan=2>De leden kunnen weer inloggen</td></tr>"; } ?><br> <tr><td class=list width=250>Werkzaamheden instellen:</td> <td class=listtitle align=left colspan=2><input type=submit name=submit value=Ja class=boton> <input type=submit name=submit2 value=Nee class=boton></td></tr></form> </table><br> </td></tr></table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> </div> </table>
Maak dit in je sql users:
werkzaamheden
int 255
als aangegeven 0Hoop dat jullie het goed vinden.
-
Zet dit in je index.php
PHP
Toon Meerif($_GET['a'] != verbannen){ if($data->ban > 0){ /* unset($_SESSION['login']); unset($_SESSION['thisuser']); unset($_SESSION['account']); unset($_SESSION['user']); unset($_SESSION['IP']); unset($_SESSION['data']);*/ header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=verbannen"); } }
Dit is een functie om de persoon te bannen.
PHP
Toon Meer<?php if (empty($_SESSION['login'])) { header("Location: ".$sitelink."/index.php"); } ("includes/config.php"); if($data->admin != 1) { echo "Helaas heb je mooi pech gehad want hier mag je niet komen!"; exit; } ?> <div class="title_bg"> <div class="title">Ban Beheer</div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="97%"><tr><td> <table width=100%><form method=post> <tr><td class=listtitle colspan=2> </td></tr> <? if(isset($_POST['submit'])) { if($_POST['login'] == "") { echo "<tr><td class=list2 colspan=2>Je moet wel een gebruikersnaam invullen</td></tr>"; } else { mysql_query("UPDATE `users` SET `ban`='1' WHERE `login`='$_POST[login]'"); mysql_query("INSERT INTO `admin3` (time,ip,login,login2) VALUES (NOW(),'$_SERVER[REMOTE_ADDR]','$data->login','$_POST[login]')"); echo "<tr><td class=list2 colspan=2>$_POST[login] is verbannen</td></tr>"; } } if(isset($_POST['submit2'])) { if($_POST['login'] == "") { echo "<tr><td class=list2 colspan=2>Je moet wel een gebruikersnaam invullen</td></tr>"; } else { mysql_query("UPDATE `users` SET `ban`='0' WHERE `login`='$_POST[login]'"); mysql_query("INSERT INTO `admin3` (time,ip,login,login2) VALUES (NOW(),'$_SERVER[REMOTE_ADDR]','$data->login','$_POST[login]')"); echo "<tr><td class=list2 colspan=2>$_POST[login] is geunbanned</td></tr>"; } } ?> <tr><td class=list width=125>Gebruikersnaam:</td> <td class=list><input type=text name=login></td></tr> <tr><td class=listtitle align=right colspan=2><input type=submit name=submit value=Ban class=boton> <input type=submit name=submit2 value=Unban class=boton></td></tr></form> </table> </td></tr></table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> </div> </table>
-
Dan zie ik nog een reden zoek een hosting die hem wel pakt.
-
Ik zal wel even screenshot plaatsen link mag ik niet plaatsen omdat het erotische producten bevatten en is hier verboden op cp.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.04.10 20:19:40:
Hier screenshot van de website.
Hier om die waarschuwing wil ik dan bijvoorbeeld een vierkantje omheen.
-
Beste cp,
Ik ben bezig voor een klant van mijn voor zijn website.
enkel ben ik nu bezig met een waarschuwings pagina te maken maar ik wil er dus ook een kader om die waarschuwing heen.
Wie weet hoe ik dat kan doen heb all op google gekeken maar vind niet iets.
Alvast bedankt.
-
KAn je uitschakelen door naar: opties >>>>> Tabblad berichten >>> Ik wil buzzers kunnen verzenden en ontvangen.
Die staat aangevinkt vink deze uit en viola is uitgeschakeld.:cheer:
-
-
Nog steeds niet op kunnen lossen.
Kijk eens in de config bestanden.
-
Gebruik convert x to dvd
Dan kan je een avi bestand omzetten naar dvd bestand
en daarna kan je hem ook nog branden.
Pb me anders even je emailadres.
-
Graag wil ik je melden dat Sloosmedia.com is gestopt met het leveren van webhosting's.
Sloosmedia.com die nu nog klanten krijgt brengt die onder bij het bedrijf WJ Solutions.nl.
Sloosmedia is daarom ook officieel partner van WJ Solutions
-
Bever is goed mocht je vragen hebben over onze diensten dan kan je uiteraard even langs komen in de livesupport.:cheer:
-