Posts by Willem
-
-
Jannick dit is een script van internet af.
-
ja ik heb alle goed ingevuld.
hier complete config.php
PHP
Toon Meer<?PHP ####################################### # Enter Your Database Connection Info # ####################################### $host = "localhost" ; $user = "datauser" ; $pass = "datawachtwoord" ; $database = "datanaam" ; ####################################### # Choose An Admin Username & Password # ####################################### $aun = "gebruikersnaam" ; $apw = "wachtwoord" ; $ae = "emailadres" ; ####################################### # Edit Nothing Below This Line # ####################################### $con=mysql_connect("$host","$user","$pass") or die("Connect Error: ".mysql_error()); $db="$database"; mysql_select_db($db, $con); ?>
[offtopic]Wachtwoord etc weggelaten uit veiligheidsredenen![/offtopic]
Ik heb alle inloggegevens naar de database goed ingevuld/.
-
Met blackberry heb je ook een functie om met andere mensen gratis te bellen die ook een blackberry hebben.
Let op dit zijn bij bepaalde toestellen niet bij alle ook heb je voor een blackberry een blackberry internet normaal internet kan dus niet indien je hem bij een abbonement neemt.
-
beste cpers,
Ik ben bezig met een bestel systeem voor WJ Solutions enkel krijg ik nu deze error.
PHPWarning : mysql_connect () [ function.mysql-connect ]: Access denied for user 'wilbe_paneel' @ 'localhost' (using password: YES) in / home / wilbe / domains / wjsolutions.nl / public_html / paneel / includes / config. php on line 37 Connect Error: Access denied for user 'wilbe_paneel' @ 'localhost' (using password: YES)
En ik heb all gekeken op die line en dan staat er dit:
Wie kan en wilt me helpen.?
Hoor graag van jullie.
Indien jullie de complete config willen zien hoor ik het wel.
Alvast bedankt
-
Mensen wat maakt het nou uit de 1 is voor ajax de ander is voor feyenoord.
Kijk weet je wat het is ze gaan eerst samen op de vuist maar zodra de politie komt gaan ze samen (ajax en Feyenoord supporters) werken om de politie lekker op te jagen en als dat is gebeurd dan gaan ze lekker de kroeg in om te zuipen.
mensen zijn mensen ajax supporter of feyenoord supporter dat maakt helemaal niet uit.
En als ajax wint jammer voor feyenoord volgende keer een nieuwe kans. En wint feyenoord dan jammer voor ajax en dan voor hun volgende keer een nieuwe kans.
Ajax wint zovaak 1 keer een beker niet halen vinden die voetballers niet erg.
Ik snap daarom ook niet waarom hier zo hevig voor gediscuseerd wordt.
Ik zeg zomaar ik ben voor de club die wint.
Moge de beste winnen
[offtopic](Ik ben niet zo voetbal freak)8-|[/offtopic]
-
Superior + 1 voor jou
Axl_H dat komt volgens mijn ook nog wel. Kijk wij zijn er die de report knop moeten gebruiken als je iets ziet wat niet is toegestaan maar dan nog negeren jullie sommige reports.
Zie bijvoorbeeld het topic van dat reclame wegdoen wordt eerst opgelet en als het een klein beetje uit de hand loopt dan wordt de report gebruikt ook omdat het illegaal is, en omdat het een beetje uit de hand liept.
Mijn mening is dan ook om meer naar de leden te luisteren ook. Ik weet het crew wordt je niet zomaar en moet je verdienen maar dan ben je crew maar evengoed kan je nog leren van de normale leden.
-
Zoizo moet je nog via hun website inloggen om in bijvoorbeeld in direct admin te komen
bijvoorbeeld dit:
of iets anders.
Maargoed dit topic slaat dus nergens op. -
kan ook doormiddel van de nameserver hoor
maarja te moe om even te kijken volgens mijn.
-
Mife je kan wel bot doen tegen ons maar bereik je dus compleet niks mee.
Reclame weghalen bij een gratis host is tegen de regels.
Neem dan gewoon een betaalde host die liggen ten 1e minder snel offline en ten 2e je heb geen last van reclame.
En anders heb je pech want als je hosting provider ziet dat je reclame weg is ben je gelijk offline.
-
Datum registratie 2010-03-22
ext. 1 jaar 2 jaar 5 jaar 10 jaar
.nl ? 8,99 ? 7,49 ? 6,95 ? 5,95 -
+1 Xebo
+1 SuperiorHet oude systeem kan ik niet over mee praten maar wat Xebo all zegt mensen maken zich echt niet druk over een uurtje ook niet over 10 uurtjes het oude systeem van 3 strafpunten is wegwezen vind ik een zeer goed besluit.
@Killingdevil meestal aan de posts die ze plaatsen kan je all zien of het een persoon is die zich als een kleuter gedraag dus de goeie hoeven niet persee er onder te lijden.
-
vergeten soms wordt ik ook gek van msn en dan gooi ik hem uit.
-
Als ik een tekst wil typen dan wordt die mooi niet toegeladen daar dus ja dan ga je maar niet op die chat chatten.
-
Nou laat ik dan ook maar mee doen
-
Citaat van Release
Willem praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt, misschien een tip om de bovenstaande reacties goed te lezen.
Ik heb hier echt wel verstand van hoor. Zou niet best zijn als het niet zo was
Maar geef inderdaad de zelfde waarde aan van robin en starlife, aangezien het domein bijna niks waard is
-
{KNIP}
-
Kan je misschien iets specifieker zijn met etc.?
-
Oceans er nu nog wat van geleerd?
-
Mokerr we vragen het aan Extreme