Heb je Kvk en BTW nummer?
Posts by Willem
-
-
heb je bezoekers stats?
-
Waar is de webhosting gehost bedoel luc denk ik.
-
Dat weet ik ook wel maar meld het alleen dat het niet helemaal goed staat.
-
25 GB Dataverkeer
- 2 GB DataverkeerKlopt niet helemaal volgens mijn.,
-
-
Ik blijf gewoon lekker zo doen.
Geachte,
Teksten.
Met vriendelijke groet,
Willem
Veel beter en ook veel professioneler.
-
HEb hem aangepast
-
PHP
Toon Meer<? include("connection.php"); if(!(@mysql_connect("$host","$user","$pass") && @mysql_select_db("$tablename"))) {echo"Geen verbinding gevonden";} session_start(); $dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['user']}'"); $data = mysql_fetch_object($dbres); if(isset($data->login) || isset($_SESSION['login'])){ include("config.php"); session_start(); if($_GET['a'] != jail){ $bajes2 = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`baktijd`) AS `baktijd`,0 FROM `users` WHERE `login`='$data->login'"); $bajes1 = mysql_fetch_object($bajes2); $datijd = $data->gevangenis; $tijdverschil1 = $bajes1->baktijd-3600+$datijd-time(); if($bajes1->baktijd + $datijd > time()){ header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=jail"); } if($data->ban == 1 && $_GET['a'] != verbannen && $_GET['a'] != message){ header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=verbannen"); } } if($_GET['a'] != forum){ ?> <html> <head> <title> OSBandos | Stap in de wereld van de maffia! </title> <base href="<?=$sitelink?>/v3/" /> <meta name="description" content="Stap in de wereld van de maffia!" /> <meta name="keywords" content="maffia, mafia, criminals, gangsters, gangster, game" /> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/style.css"/> <script language="JavaScript" src="js/display.js"></script> <script language="JavaScript" src="js/functions.js"></script> <script language="JavaScript" src="ajax/prototype-1.6.0.2.js"></script> <script language="JavaScript" src="ajax/chat.js"></script> <script language="JavaScript" src="ajax/config.js"></script> <script language="JavaScript" src="ajax/shoutbox.js"></script> <script language="JavaScript" src="ajax/custom.js"></script> <script language="JavaScript" src="ajax/logs.js"></script> <script language="JavaScript" src="js/swfobject.js"></script> <script language="JavaScript" src="js/duration_progress.js"></script> <script language="javascript" src="lib/tinymce/tiny_mce.js"></script> </head> <body leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"> <script language="JavaScript" type="text/javascript" src="js/wz_tooltip/wz_tooltip.js"></script> <script language="JavaScript" type="text/javascript" src="js/wz_dragdrop/wz_dragdrop.js"></script> <script language="JavaScript" type="text/javascript" src="js/wz_tooltip/tip_balloon.js"></script> <? } mysql_query("UPDATE `users` SET `online`=NOW() WHERE `login`='{$data->login}'"); if($_GET['x'] == delsafemode){ mysql_query("UPDATE `users` SET `safe`='0' WHERE `login`='$data->login'"); } if($data->vermoord > 0 && $_GET['a'] != buycredits && $_GET['a'] != message){ header("Location: $sitelink/v3/index.php?a=buycredits"); } if($_GET['a'] == chat){ $online1 = mysql_query("SELECT * FROM `chat_online` WHERE `id`='$data->id'"); $online = mysql_fetch_object($online1); if($online->id != $data->id){ mysql_query("INSERT INTO `chat_online`(person,id) values('$data->login','$data->id')"); }}else{mysql_query("DELETE FROM `chat_online` WHERE `id`='$data->id'");} $contantpunt = number_format($data->contant, 0, '.' , '.'); $bankpunt = number_format($data->bank, 0, '.' , '.'); $datum = (date("M d, Y H:i:s")); $tijd = (date("H:i:s")); include("left_column.php"); if($_GET['a'] != ""){ include("{$_GET['a']}.php"); }else{ echo "<h1>Pagina niet gevonden..</h1> De pagina die je probeerde te bereiken bestaat niet of is uitgeschakeld. Als je hierop bent gekomen via een link in een van onze menu's, stuur dan a.u.b een bericht naar een Crewlid. Bedankt! - Het team van OSBanditi"; } include("right_column.php"); }else{ include("../index.php"); }?>
Probeer dit.
-
@Perryyje11 dat krijgen we nou eenmaal met mensen die het niet snappen.
-
-
Ten eerst "of geef een nieuw script" dan ben je snel klaar hier want op die manier helpt niemand je.
Wellicht verstandig om de script te plaatsen?:cheer:
-
-
Giotjuh het betreft hier de domein banditoswar.COM (Zonder .nu erachter)
CitaatHierbij verkoop ik Banditoswar.com
[offtopic]Me 1000e post inderdaad had niet eens gezien (xD)[/offtopic] -
Wat heb je er allemaal bij dan?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.04.10 17:40:34:
IP Information for 188.93.150.5IP Location: Netherlands Mijndomein.nl Bv
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.04.10 17:44:58:
en de nameservers.nameserver: ns1.metaregistrar.nl
nameserver: ns2.metaregistrar.nl -
lollas je heb echt gevoel voor humor jij (xd)
Wij hebben zo mooi raampje boven de deur die had ik er dan persoonlijk uit getikt om eruit te kunnen klimmen.
-
AMSTERDAM - De politie is dinsdag een woning binnengedrongen om een Hagenaar te bevrijden uit zijn wc-ruimte.
De 59-jarige man zat opgesloten op zijn eigen wc doordat de klink uit de deur was gevallen.
Na aanhoudend hulpgeroep uit de woning aan de Jan van der Heijdenstraat hadden buurtbewoners de politie gebeld.De agenten probeerden via de brievenbus met de man te praten, maar meerdere honden blaften door het gesprek heen.
Omdat de Hagenaar bleef schreeuwen, besloten de agenten de voordeur open te breken. Eenmaal binnen bleek de man al enkele uren vast te zitten.Bron: http://www.nu.nl/opmerkelijk/2…ukt-hagenaar-van-pot.html
Ik vind dit echt lachend zit je dan uren op de wc en dan komt de politie je de pot van rukken moet niet gekker worden xd(xD)
-
Zolang het gezellig blijf vind ik het goed.:cheer:
-
Citaat
anders kost het Design
Ik vraag hier niet al teveel voor
Dat staat er dus ja er mag ook geboden worden.
-
jemajeroen dat is het inderdaad ja maar wel lachend enzo.:cheer: