Posts by neo3k

hej iedereen,
    ik ben beginnend scripter en ik had een vraag, ik wou graag een vragenlijst maken (20 vragen ofzo) + poll erbij, kan iemand een klein scriptje hier van plaatsen?

hej leden van CS,
    ik heb een probleempje met photoshop. als ik mijn kleur licht bruin wil doen word die rood. en als ik iets blauw wil word ie grijs. oftewel hij doet gewoon erg raar. heeft iemand hier ook last van en er een oplossing voor dan hoor ik het graag!

MVG,
    Neo3k

Beste leden van CP,
    ik heb hier op de site camorra gedownload. en nu is er een probleem, als ik me wil aanmelden kom ik niet in de database, ik had dus in signup gekeken maar daar stond geen foute verwijzing naar de database, en ook op de site zelf staat er geen foutmelding dat ie niet kan verbinden met de database.
    kan iemand mij hieermee helpen?

beste leden van CP,
    ik heb dit forum een beetje afgezocht naar dit probleem, ik heb geprobeerd dat te veranderen maar er gebeurde niets.

hier is het script:

het probleem is dus dat het midden stuk niet ver uitklapt

contact opnemen heeft geen zin. ik had een mailtje gestuurd naar scriptmania dat dit niet kon en heb nog steeds geen antwoord

Flatliner: ik heb zelf mijn voorbeelden al verwijderd omdat het steeds niet wou lukken (kokmt omomdat ik niet goed ben ik photoshop

Luc: ik wil deze layout graag houden :) ik had hem geprobeerd aan te passen aan de rest van de buttons etc. maar hij wil de kleur niet overbrengen om zo maar te zeggen.
    zou je me nog een keer kunnen helpen? voeg me dan plz toe op msn
    email adres staat in mijn profiel

Gr,
    Neo3k

ik vind hem wel netjes ;) mag ik je heel erg bedanken ;) het is een mooi begin ervoor ;) ik ga zelf wat photoshop tutorials volgens als de site online is. maar in iedergeval bedankt!

nou het is een community die over school en vrijetijd van jongeren gaat. de layout is afhankelijk van de header die hier gemaakt gaat worden.

sorry wist niet waar ik dit moest plaatsen!

Beste leden van CP,
    ik ben sinds kort een nieuw project begonnen en ik zou graag iemand willen hebben die een simpele header voor me zou kunnen maken.
    het liefst wil ik dat dit gratis kan. (ik verwacht hier dan ook niet een top layout van).

Tekst: After-School
    Kleuren: felle kleuren

dit zijn de maten van de header.

alvast bedankt,
    Neo3k