oow oke, ik zou graag moderator willen maar ik kan ook wel beetje promoten
Posts by neo3k
-
-
Naam Jasper Vergers
Leeftijd 14
(eventueel) eigen sites momenteel geen
Gelijksoortige projecten in het verleden eigen maffia, helpen met iemand ander zijn maffia
En eventueel de extra belangrijke punten die ik over jou moet wetenik kan eventueel helpen met scripten
-
nee heb al bevestiging gehad
ga er zelf maar 1tje proberen te maken
slotje! :slotje:
-
ik ga wel contact met ze opnemen
dan komt er een goeie bevestiging
-
ja oke, maar als je deze achtergrond als achtergrond van je site zou gebruiken zou het waarschijnlijk wel goed zijn
-
is goed
het paste goed bij de naam
want het heeft met de zomer te maken etc en dit vond ik een goed bij passend plaatje, en hoe moet ik het anders noemen
-
maar als je hem als wallpaper kan gebruiken mag je hem toch ook gewoon in je design stoppen?
-
hej beste leden van CP, ik had een vraagje, ik ben sinds kort bezig met een vriend een site te maken alleen de header lukte bij mij voor geen ene meter...
wat ik nu vraag is of iemand het logo in de header aan de rechterkant zou willen plaatsen, teksten etc. hoeft er niet bij, ik wil alleen dat het logo op maat boven de groene streep komt te staan helemaal rechts,
-
ik geef wilders wel een beetje gelijk, maar dit zal praktisch nooit kunnen, daarvoor zijn ze met teveel mensen
-
ik weet niet hoeveel het waard is maar 1 tip, zet er allemaal tekst in zodat niemand hem kan kopieren
nu kan je hem heel makkelijk kopieren
-
-
hoeft niet meer
ik ga dit boekie uitwerken
en daarna zie ik wel
-
alleen in de index zetten des noods nog de database een beetje aanpassen
-
gamecontrol bouw ze zelf in... is niet zoveel werk
-
ty
het is wel grappig om te lezen hoe al die ervaren scripters zijn begonnen
-
heb al een boekje
-
oke, maar zijn er cursussen te volgen op internet?
-
oke, kan ik ook cursussen volgen via internet? want dan kan ik het gelijk uitoefenen in een script
en nog een vraagje, ik ken een klein beetje van scripten maar weet iemand een leuk begin script om te maken?
-
Hej leden van CP,
ik ben beginnend scripter en ik had een vraagjewat is de beste/leukste manier om PHP te leren?
-
patrick had ik al gezien, ik vraag voor een klein beginnetje niet het hele script