zal je er dan waarschijnlijk wel bij krijgen
Dein check je PB trouwens even
zal je er dan waarschijnlijk wel bij krijgen
Dein check je PB trouwens even
eerste zou best wel kunnen maar ik denk niet dat je de eerst was op de hele wereld:P
Smil-E check je PB
Joshua natuurlijk hou ik mijn muis erbij maar voor Photoshop leek het me makkelijker als ik gewoon zou kunnen tekenen met een pennetje omdat met een muis je soms in 1 keer uitschiet en dat is irritant
Beste CP leden,
ik ben van plan om een Touchscreen monitor voor mijn PC te kopen, nu was mijn vraag, zal dit werken met Photoshop? want het pennetje zal dan de muis worden zogezegt dus ik dacht zelf van wel maar hebben mensen hier een Touchscreen monitor en daar ervaring mee? zoja werkt het lekker?
Vriendelijke groeten,
Jasper Vergers
ligt eraan hoe je de layout wil maken, als de indeling helemaal anders word zal je het script ook moeten aanpassen
leg is uit, bedoel je dat je een layout maakt om het er beter uit te laten zien en het script zo kan laten?
valt dan nog redelijk mee maar alsnog minder leuk om het maar even aardig uit te drukken
maak gewoon een account aan met
Gebruikersnaam: Gast
Wachtwoord: verzinmaariets
en dan zorg je dat dat account bepaalde opties niet kan zoals wachtwoord wijzigen,account verwijderen
hoeveel heb je betaald? en hij heeft waarschijnlijk niet eens doorverkoop rechten
heb je dit gekocht dan??
yup komt me bekend voor
Smil-E bedankt voor het aanbod maar dat is niet nodig ;), ik wil graag zelf een layout maken en het script een beetje bewerken en zonodig scripts bijmaken
zo kan ik zelf namelijk ook nog wat ervaring opdoen
aah oke, bedankt voor de informatie ik zal zo even rond googlen even huiswerk afmaken xD
oke, waar zou ik het vooral kunnen checken?
is deze goed om te kopen? want ik zoek nog een goede portfolio
bedankt heb er nu wel een paar waarvan ik denk dat ik ze wel kan bedenken
hej leden van CP,
ik ben begonnen aan een Web-Design project alleen ik heb geen goeie naam, ik heb al een middagje zitten brainstormen en had er een paar maar die zijn in gebruik
dit zijn ze:
Pixolium
pixel-evolution
V-Design
maar die waren allemaal al in gebruik, hopelijk weten jullie leuke namen
ik zou uitgaan van 14-21 als dat hier hezegt word door mensen met ervaring