Posts by neo3k

aaah, ik zal even googlen

EDIT:

Dein:

PHP en MYSQl voor Dummies
    Nou voor "dummies" zou ik ook niet te hard roepen, voor beginners is het een perfect boek. Ik ben ook een beginner met PHP en MYSQl. Als je het boek voor het eerst doorbladerd, dan denk je misschien wel "waar ben ik aan begonnen".. Maar als je dit boek stap voor stap aanhoud, gaat het goedkomen. Zelfs mij lukt het!

dit is 1 van de reacties op PHP voor dummies, zou jij mij misshien kunnen uitleggen waarom ze je verkeerd leren scripten?

lijkt me sowiezo niet al te handig om spelers met power etc. 0 te verwijderen? want iedereen begint met 0 denk ik :P dan blijft ie nieuwe leden verwijderen.

hej beste CP leden,
    na een tijdje al lid te zijn van CP had ik een vraag, het lijkt me namelijk toch echt leuk om echt goed te kunnen scripten, nu was mijn vraag kennen jullie een goed boek? (PHP,HTML,MySQL) ik wil het liefst een boek dat gewoon vanaf zero begint :P. HTML ken ik dan al een beetje xD maar dat maakt niet uit.

PHP
    graag dit vermelden:
    Titel:
    Prijs:
    Site/Winkel waar je hem kunt kopen:

Het liefst wil ik hem op Bol.com kunnen bestellen :)

Groeten,

Jasper Vergers

maar ik wil niet in de richting van het scripten gaan ;) ik wil in de richting van het designen gaan ;) dus vandaar dat ik geen motivatie heb om het te leren

dat is het probleem juist :P ik kan niet echt scripten, ik kan het wel een beetje maar met dat beetje gaat een portfolio niet lukken, vandaar dat ik er 1 wil kopen

Beste leden van CP,
    ik ben op zoek naar een simpel Portfolio script.
    het liefst niet al te hoog budget.
    echte voorkeuren heb ik niet, zo lang de layout en scripts makkelijk te wijzigen zijn

graag prijs die je ervoor wilt hebben en screen van een voorbeeld plaatsen

Vriendelijke groeten,

Jasper Vergers

of er een pennetje bij zit weet ik niet, maar dat was mijn vraag niet :P mijn vraag was of het werkte met photoshop

zon pennetje kan je anders altijd zelf bijmaken of je gebruikt het puntje van een DS pennetje en die zet je op een iets bredere pen zodat je beter vast kan houden want die DS dingen zijn niet vast te houden xD