heb hem ook alweer geedit
graag weer ontopic :):}
heb hem ook alweer geedit
graag weer ontopic :):}
bank maar ook
pagina doet het niet
EDIT: grapje was de l vergeten bij html xD
graag een nederlands boek
grote vriend de
begin eerst is met logootjes maken ofzo en later je logo's combineren met complete layouts
die niet wou
aaah, ik zal even googlen
EDIT:
Dein:
PHP en MYSQl voor Dummies
Nou voor "dummies" zou ik ook niet te hard roepen, voor beginners is het een perfect boek. Ik ben ook een beginner met PHP en MYSQl. Als je het boek voor het eerst doorbladerd, dan denk je misschien wel "waar ben ik aan begonnen".. Maar als je dit boek stap voor stap aanhoud, gaat het goedkomen. Zelfs mij lukt het!
dit is 1 van de reacties op PHP voor dummies, zou jij mij misshien kunnen uitleggen waarom ze je verkeerd leren scripten?
Dein bedoel je dat boek waar ik linkie van gaF? (de bovenste bij bestverkocht op bol bol bol
aah oke, deze had ik ook al zien staan, weet iemand toevallig of "Basis Cursus PHP5" een goed boek is? staat trouwens ook op bol.com
LINKIE :D: http://www.bol.com/nl/s/boeken…estverkocht_11/index.html
lijkt me sowiezo niet al te handig om spelers met power etc. 0 te verwijderen? want iedereen begint met 0 denk ik dan blijft ie nieuwe leden verwijderen.
hej beste CP leden,
na een tijdje al lid te zijn van CP had ik een vraag, het lijkt me namelijk toch echt leuk om echt goed te kunnen scripten, nu was mijn vraag kennen jullie een goed boek? (PHP,HTML,MySQL) ik wil het liefst een boek dat gewoon vanaf zero begint :P. HTML ken ik dan al een beetje xD maar dat maakt niet uit.
Het liefst wil ik hem op Bol.com kunnen bestellen
Groeten,
Jasper Vergers
nee want daar kan je volgens mij niet de layout aanpassen toch?
maar ik wil niet in de richting van het scripten gaan ik wil in de richting van het designen gaan
dus vandaar dat ik geen motivatie heb om het te leren
dat is het probleem juist ik kan niet echt scripten, ik kan het wel een beetje maar met dat beetje gaat een portfolio niet lukken, vandaar dat ik er 1 wil kopen
ook al gezocht maar dat zijn die portfolio's die je niet zelf helemaal kan bewerken, daar kan je allleen de teksten invoeren
volgens Dein was dat script daar te duur voor omdat het een gratis layout was vandaar dat ik een nieuw topic had geopend
Beste leden van CP,
ik ben op zoek naar een simpel Portfolio script.
het liefst niet al te hoog budget.
echte voorkeuren heb ik niet, zo lang de layout en scripts makkelijk te wijzigen zijn
graag prijs die je ervoor wilt hebben en screen van een voorbeeld plaatsen
Vriendelijke groeten,
Jasper Vergers
Dein ik wil ermee bereiken dat ik wat makkelijker met lijnen kan werken en inderdaad wat makkelijker cartoons kan tekenen in Photoshop.
oke bedankt voor jullie reacties! graag nog meer reacties over of het werkt ja of nee, dan kan ik nog rustig nadenken
of er een pennetje bij zit weet ik niet, maar dat was mijn vraag niet mijn vraag was of het werkte met photoshop
zon pennetje kan je anders altijd zelf bijmaken of je gebruikt het puntje van een DS pennetje en die zet je op een iets bredere pen zodat je beter vast kan houden want die DS dingen zijn niet vast te houden xD