Posts by neo3k
-
-
zet hem ook op sitedeals
heb je meer kans op verkoop.
-
cri je snapt me denk ik niet
naam.html zit in map 2, maar ik wil dat naam.html naar naam2.html wil linken die in map 1 zit, dus zal ik terug moeten linken, maar darsstar heeft al geholpen
en hij werkt
dus ty darsstar en andere die met het hebben uitgelegd
mag een slotje op
-
misschien dat die
-
nee maar ik wil van map 2 naar map 1 maar map 2 zit in map 1, en in map 2 zit het script, weet niet of jullie het zo gaan begrijpen xD want begrijp nu ook niet wat ik typ
-
ik het maar
-
-
-
moeten steunen omdat
-
jongens kraak hem niet zo af daar heeft hij zelf niks aan
geef tips aan hem waar die wat aan heeft.
@Crimepatrol het is goed dat je tuts volgt maar probeer ze niet zo over te nemen en je eigen layout er van te maken
volg wat tuts, maak ze compleet na en ga dan met je eigen ideeen aan de slag met de kennis die je uit de tut hebt gehaald
-
alle kabeltjes zitten erin ja OOK in het stopcontact xD, omwisselen van beeldschermen al gedaan dan doet mijn andere het weer niet
dus het ligt denk ik aan mijn poortje, PS dit poortje is het poortje naar mijn onboard video kaart
EDIT:
@lars je posste net wat eerder
maar ik heb op mijn videokaart nog wel een witte ingang over, is er misschien een mogelijkheid een opzetstukje erop te zetten?
-
kan niet want hij ziet de hele monitor als niet aangesloten
-
Hej beste CP leden,
ik heb net mijn 2e monitor aangesloten op mijn onboard Videokaart maar hij reageert nergens op, ik krijg ook geen berichtje dat er iets is aangesloten ofzo, iemand tips?PS: 1e monitor is op videokaart (8500GT) aangesloten
GR,
Jasper Vergers -
ben het eens met Smil-E zoek wat tuts op internet
-
op der benen
-
heb het liefst van basis tot zeer uitgebreid in 1 boek, weet niet of dat bestaat. want dat boek van Dein was een beetje aan de prijzige kant maar als dat echt een goed boek is en er geen andere goeie boeken zijn moet ik er even over nadenken
-
niemand anders nog suggesties?
-
maar het is engels
-
dat was haar
-
alleen er was