Posts by lekkeryoo

    hallo allemaal


    ik heb een nieuw script gevonden via hier begangster heet het, met dank aan patrick en frenzo en de rest ook natuurlijk, en kan hier beter mee uit de voeten, ben hier blij mee, en ben er ook al mee bezig geweest, ik heb er al wat meer in gezet zoals kleine misdaad en bankroof er komt ook nog een kopje vliegveld bij cronjob komt er ook aan, ik wil jullie bedanken voor dit script ben er blij mee,
    mochten er nog mensen zijn die nog scripts hiervoor hebben liggen dan hoor ik dit graag, dank jullie wel
    m.v.g lekkeryoo

    hoi servertjee


    als je goed hierboven leest krijg ik al hulp van jeroen en ik ben hier heel blij mee en alle hulp die ik van iedereen kan krijgen is mooi mee genomen en ik weet niet of het het al wist maar ik heb verstandelijke beperking op het gebied van leren ik woon dan ook op een instelling
    zo dat is eruit
    het is niet dat ik hiermee iemand of wat op zijn plaats wil zetten hoor
    ik heb zo doende gewoon hulp nodig
    op dit vak hopelijk begrijp je mijn verhaal dank je wel



    m.v.g lekkeryoo

    hallo
    ik heb een script gekocht alleen heb ik nog een probleempje met het script berichten
    deze werkt niet goed en krijg het zelf niet voor elkaar
    Het script heeft een read pagina die niet werkt, ook zit het beantwoorden er niet in.
    Of hier iemand naar kan kijken.
    zie hier het bijgevoegde bestand
    als je me kan helpen graag
    m.v.g lekkeryoo

    hoi frenzo


    ik heb tottaal geen verstand van scripten
    ik heb een persoon die een klein beetje weet van het scripten maar dit weet hij ook niet dus ik zoek iemand die mij op weg kan helpen met de fouten uit de sql te halen


    m.v.g lekkeryoo

    Onverwachte letter
    Opdrachttype niet herkend
    Eindquote ' werd verwacht
    Er is iets fout in de gebruikte syntax bij 'URL


    antwoord op jou vraag ja ik heb een online domeinnaam
    en ja de server is online

    fouten in het script dat zijn er ong 28


    het zijn de scripts van hier ik heb
    crimescoures black vendetta thugie en die krijg ik niet online omdat daar fouten in zitten

    hoi


    ik zoek iemand die voor mij een game online kan zetten en mij kan helpen met het script
    ik heb een script en telkens als ik die online wil zetten krijg ik foutmeldingen in het script


    wie kan mij hier mee helpen alsjeblieft
    laat mij het weten


    m.v.g lekkeryoo