Posts by riko14

    [offtopic]ENDHTML is uit 't jaar 0..
    Gebruik nieuwere methode's om je content weer te geven.
    Zoals: echo, print, etc.[/offtopic]

    Citaat van Patrick

    misdaden script totaal niks.
    maar de classes die je erin verwerkt wel, zoals een registratie + login class, database class, profielen class.


    die kan je allemaal hergebruiken


    Kan je een voorbeeld geven van bvb een registratie script waar OOP in is verwerkt?

    Citaat van Killingdevil

    Het is niet zo nuttig om het in een 'misdaad script' toe te passen. Je moet het dan eigenlijk wel op de hele applicatie toe passen.


    Voordelen van OO programmeren ten opzichte van PP zijn onder andere:
    - Overzichtelijker: OO programmeren is over het algemeen overzichtelijker dan PP.
    - Herbruikbaar: Klassen en methoden zijn makkelijker te hergebruiken, mits goed geschreven.
    - Testbaar: Klassen en methoden kun je makkelijk debuggen, terwijl PP code bijna niet te testen is.
    - Aanpasbaar: Doordat functionaliteit maar op één locatie is gedefinieerd in OO code, is het makkelijker aan te passen.


    En waarin zou ik het dan wel kunnen toepassen?

    Beter maak je een eigen portfolio, dan ergens op een free shit site een portfolio te doen.


    Professionaliteit straalt een free portfolio niet uit.

    Ik vraag mijzelf af, waarom zou ik OOP gebruiken in bijv. een misdaad-script? :O


    Ik weet dat het er professioneler uitziet, maar wat is het nut ervan? En hoe zou je het bijv. in een misdaad-script gebruiken?


    Bvd :)