Posts by BiggBoss

Beste leden

Ik had nooit verwacht dat ik een request zou gaan plaatsen hier over een ingame.
    maar goed ter zaken.

Ik heb de Banditi source op me server staan.
    maar nu wil ik een ander design er voor.
    De outgame heb ik al en de ingame moet precies zo de zelfde indeling hebben.
    Opzich niet moeilijk want je kunt via css makkelijk header, menurechts, menulinks, content en footer maken alleen ik merkte toen ik de banditi source ging uit pluizen dat de rechter en linker menu en content allemaal los zit en allemaal geinclude word in de index.php.

Hier komt voor mij dus het probleem.
    Ik ben er totaal niet goed in om het op die manier te doen, is er iemand die mij kan helpen.

Voorbeeld
    http://www.ikbensteven.nl/website dit is de outgame en zo moet ook de ingame worden

Budget
    GEEN want ik ga alle geld uit geven aan reclame maken, als het spel goed loopt zal ik je zeker niet vergeten, ook kan er een partnerlink komen naar jou site (geen crimesite maar dat lijkt me logisch ;)

Wat moet er gebeuren
    Een ingame gebased hebben, 3 colomen css kan ik wel heb ik ook bij me outgame alleen omdat de banditie source gebruikt maakt van losse onderdelen zoals linker menu los en rechter menu los is dit moeilijk voor me.
    Eenmaal 1 pagina als voorbeeld en de rest kan ik wel

Dus please wie wilt me helpen.
    Als je mijn hulp een keer nodig heb en ik kan echt wat voor je betekenen dan doe ik dat ook erg graag.
    Helaas ben ik niet vaak op dit forum omdat ik altijd druk ben dus met me site, maar als deze dus af is ben ik er zeker meer, maar ik ben op heel veel forums lid waar ik mensen veel help met hun website's problemen dus ik ben niet iemand die dingen beloofd en niet na komt, ik kom altijd mijn beloftes na!!!!!!

:$:$:$Please help me:$:$:$

Citaat van montblanc

Download anders Filezila makkelijk op te zoeken op google, het is een FTP programma's wat je dan van afstand kan besturen.

Bij Xampp zit als het goed is een ftp ingebouwd

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.07.09 12:07:04:
    en Stan is het allemaal een beetje gelukt?????

Ok ideeen:

:: Credits pakket kopen met ideal (eventueel door admin in te stellen hoeveel voor hoeveel geld oftewel helemaal te beheren via admin panel)
    :: Hoeren kopen, Ramen huren en je hoeren achter de ramen zetten zo verdien je bv 500 per uur.
    :: Forum zoals banditi nu heeft alleen met aparte admin en aparte mod panel
    :: chatbox ook helemaal te beheren via admin systeem of chatadmin panel
    :: Hall of Fame (via adminpanel in te vullen zoals ronde nummer, plaats 1 plaats 2 plaats 3 en dat dan updaten)
    :: Ticketsysteem (deze is openbaar alleen kan de admins reageren, men ziet ook de reactie's van de admin zodat ze een vraag geen 2e keer meer hoeven te stellen)
    :: Testament (vul een naam in en die persoon krijgt al jou geld wanneer je sterft of bent vermoord)
    :: Vliegveld
    :: Metro
    :: Haven
    :: Trein
    :: Taxi
    :: Reizen per auto ( als je een auto gejat heb kun je daar ook mee reizen maar omdat hij gejat is kun je eventueel ook gepakt worden)
    :: Doneren ( doneer nu ook geld naar andere spelers)
    :: Marktplaats (hier kun je jou credits/auto's/wapens en zelfs eventueel jou huis te koop aan bieden)
    :: Restaurant (hier kun je eten en zo gaat je healt ook weer omhoog, misschien ook wel leuk als restaurants een eigenaar kunnen krijgen)
    :: Bel loterij, men kan bellen en elke 10e beller krijgt prijs bv (500 credits of zo)
    :: Kogelfabriek (iemand kan hier eigenaar van worden produceert elk uur 1000 kogels en men kan dan daar kogels kopen voor een bepaalde bedrag en het geld gaat dan naar eigenaar toe)

Zo nu heb je weer even een aantal updates :D

Lees dan ook even bij Vrijwaring:

Citaat

De Commons overeenkomst is geen licentie. Het is slechts een handig hulpmiddel voor een beter begrip van de Juridische overeenkomst (de volledige licentie)- het is een vereenvoudigde (human-readable) weergave van sommige kernbegrippen. U zou het kunnen zien als een gebruikersvriendelijke versie van de onderliggende Juridische overeenkomst. Deze overeenkomst heeft geen juridische betekenis en haar inhoud is ook niet terug te vinden in de daadwerkelijke licentie. Creative Commons is geen advocatenpraktijk en verleent geen juridische diensten. Het verspreiden van, tonen van of verwijzen naar deze Commons overeenkomst roept geen juridische relatie met Creative Commons in het leven.

Goed bezig :D

Misschien kun je dan ook eens een nette iDeal script maken :D:D:D:D

Wat ook mooi is een statistieken voor de don's van een familie dat ze kunenn zien ook wie er gedoneerd heeft en hoeveel etc etc

Ik denk niet dat de rechter gaat zeggen het voor te laten komen voor een schadeclaim van 300 euro.
    De rechter wordt daar geen eens van wakker.
    Wat je kunt doen is even informeren wat jou mogelijkheden zijn.
    Ik vindt het wel erg dom van ze want:

Advocaat per uur kost al gauw: € 300 per uur
    Rechtzaak dus een rechter kost gauw per uur: € 600
    Justitie gaat hiervoor geen moeite doen.
    Vooral niet om een lausie schadeclaim van 300 euries

Ik hoop voor Banditi vooral gezien het fijt dat hij in de Banditi subforum staat ;)
    ik heb vanaf vandaag 4 weken de tijd daarna ga ik voor 4 weken naar Italie